19.

17.2K 1.5K 161
                                    

"Jimin hyung....''

Cheesecake ကို တျမံဳ႕ျမံဳ႕စားေနရင္းကေန အေ႐ွ႕က လူသားပိစိေလးက တခုခုကို မေက်နပ္သံေလးျဖင့္ ေခၚေလသည္...

"အင္း..ကေလး....ဘာလိုလို႔လဲ ''

တခုခုကို ေျပာရခက္ေနဟန္ျဖင့္ ကေလးငယ္က ခ်ီတံုခ်ီခ် ျဖစ္ေနျပန္သည္...

"ဟိုေလ.... gi ေျပာရင္ စိတ္မဆိုးရဘူးေနာ္... ၿပီးေတာ့ gi ေမးတာေတြလည္း အမွန္တိုင္းေျဖမယ္လို႔ ကတိေပးရမယ္''

ေျပာမယ့္စကားကို ပလႅင္ခံေနသည္မွာ အူယားဖြယ္အတိပင္...

"ဟုတ္ပါၿပီဗ်ာ.. ေမးပါ...အကုန္ အမွန္အတိုင္းေျပာပါ့မယ္''

"Hyung မွာ ရည္းစား႐ွိလား''

မရဲတရဲေလးေမာ့ၾကည့္ကာ ေမးလာသည့္အျပင္ အေျဖကိုလည္း မ်က္လံုးေလးတလက္လက္ျဖင့္ ေစာင့္ေနေသးသည္...

"ကေလးကလည္း.. တခ်ိန္လံုး ကေလးနဲ႔ပဲေန းတယ္ ေက်ာင္းသြားတယ္ပဲ လုပ္ေနတာ ရည္းစား ႐ွိရင္ ဒီလိုေနမလားကြ gi ေလးရ''

"အင္းေနာ္.. ရည္းစား႐ွိရင္ hyung က gi ဆီလာလာေနလို႔ ရမလားေနာ္..အဟီး''

"Right.. ေတာ္တယ္...ကေလးေလး''

"ထပ္ေမးမယ္ေနာ္''

"အြန္း''

"ဘယ္ေတာ့ လက္ထပ္မွာလဲ''

"ဖြီးး.........အ ဟြတ္ အဟြတ္    ..''

႐ုပ္တည္ႀကီးနဲ႔ ဘယ့္ႏွယ္လိုေတြ ထေမးေနတာတုန္း Min Yoongi ေရ... ေသာက္ေနတဲ့ ေကာ္ဖီေတာင္ သီးတယ္.....

"Min yoongi shii..ဘယ္သူ႔သြားလက္ထပ္ရမွာလဲ ခင္ဗ်''

"ထားပါေတာ့...႐ွိတယ္ပဲထား...Hyung က ဘာလုပ္ေကြၽးမွာလဲ''

ေသာက္က်ိဳးနဲ ေမးခြန္းေတြနဲ႔ ဘယ္လိုေတာင္ ေ႐ွ႕က ပိစိက ေဆးစားမွားလာလဲ မသိ..

"ဟုတ္ကဲ့ခင္မ်...က်ေတာ့္ မိဘေတြမွာ ဘူဆန္မွာ လည္ပတ္ေနတဲ့ စက္ရံုေတြ ႐ွိပါတယ္ခင္မ်... က်ေတာ့္ အကိုႀကီးမွာလည္း ႏိုင္ငံျခားမွာ company တခု ေထာင္ထားပါတယ္ခင္မ်...က်ေတာ္က ဆိုးလ္မွာ ေက်ာင္းတက္ရင္း ေစ်းကြက္႐ွာေနတာပါခင္မ်... စက္ရံုနဲ႔ ႏိုင္ငံျခားက ရံုးခြဲဖြင့္မို္ပါခင္မ်... က်ေတာ့္ အိမ္ေထာင္ဘက္ကို ေကာင္းေကာင္းထားႏိုင္ပါတယိ ခင္မ်....ဘာသိခ်င္ေသးလဲဗ်''

Don't touch my baby (Completed)Where stories live. Discover now