"Baby. တံခါးဖြင့္ဦးေလ... အဲ့လိုႀကီး ငိုမေနပါနဲ႔ကြာ... ကိုကိုက ဘယ္လိုလုပ္ စိတ္ေကာင္းပါ့မလဲ''
"ကိုကို႔ဘာသာ စိတ္မေကာင္းရံုမကလို႔ ဘာျဖစ္ျဖစ္ေလ.. သြား...မေခၚနဲ႔... ေနာက္လည္း မလာနဲ႔ ထယ္ထယ့္ဆီကို... ထယ္ထယ္စိတ္ဆိုးမွာေၾကာက္ရင္ အစကတည္းက ႀကိဳေျပာထားပါလား.. ခုမွ စိတ္မေကာင္းဘူး လာေျပာမေနနဲ႔''
တကယ့္ စြာေတးေလးပါပင္... တအီအီငိုေနသည့္ ၾကားက အသံစူးစူးေလးျဖင့္ ရန္ျပန္ေတြ႔ေသးသည္..
မနက္စာ စားေနတုန္း တိုက္ခန္းေျပာင္းဖို႔ကိစၥကို jin hyung က လႊတ္ကနဲ ထြက္သြားမိသည္က စသည့္ ျပသနာ...
အစကေတာ့ အိမ္ေျပာင္းရင္ baby ကိုပါ အလည္တခါတည္းေခၚသြားမည္... တိုက္ခန္းက နီးနီးေလးမို႔ baby ကို ေခ်ာ့ေမာ့ၿပီး ေျပာမည္ဟု စဥ္းစားထားသည္... အခန္းကိုလည္း baby ႀကိဳက္တဲ့ အ႐ုပ္ေလးေတြႏွင့္ ျပင္ေပးမည္... baby လာလည္ရင္ျဖစ္ျဖစ္ လာအိပ္ရင္ျဖစ္ျဖစ္ ေပ်ာ္ေနေအာင္ျဖစ္သည္...
ခုေတာ့ jin hyung ရဲ႕ စကားနဲ႔တင္ baby က ထမင္းပန္းကန္ကို ေစာင့္ခ်ကာ ဝုန္းဒိုင္းၾကဲၿပီး အခန္းတံခါးပါ ပိတ္ထားေသးသည္ ...
"ေပါက္စေလး...အဲ့လို မလုပ္ရဘူးေလ... jk hyung တိုက္ခန္းက နီးနီးေလးကို... ဟိုမွာ ေပါက္စေလးအတြက္ မုန္႔ေတြေကာ အ႐ုပ္ေတြေကာ အမ်ားႀကီး ဝယ္ထားတာကို.. ေပါက္စေလးက စိတ္ဆိုးေနတာဆိုေတာ့ တျခားကေလးေတြကို ေပးလိုက္ရမွာလား အဲ့ဒါေတြက''
"မေပးရပါဘူး ထယ္ထယ္ပဲ ယူမွာ''
ေဂ်ာက္ကနဲ တံခါးဖြင့္သံႏွင့္အတူ မ်က္ရည္ေတြ ပလပြနဲ႔ ေပၚလာသည့္ မ်က္ႏွာေလး...
အ႐ုပ္ေတြ မုန္႔ေတြဆိုေတာ့ စိတ္ဆိုးေနတာေတာင္ သတိရသည့္ ပံုမေပၚေတာ့...
Jin hyung ကေတာ့ ငါ့ညီအေၾကာင္း ငါအသိဆံုးပါဆိုသည့္ မ်က္ႏွာေပးျဖင့္ baby ကို ရင္ခြင္ထဲထည့္ကာ ေခ်ာ့ေနသည္..
"ေပါက္စေလးကလည္း jk hyung က အလုပ္လုပ္ၿပီး ပိုက္ဆံေတြ အမ်ားႀကီး ႐ွာရဦးမွာေလ.. သူ႔ အိမ္မွာသူ ေနမွရမွာေပါ့... ၿပီးေတာ့ အိမ္က နီးနီးေလးေလ.. ေပါက္စေလး ႀကိဳက္တဲ႔အခ်ိန္ သြားလို႔ရတာပဲ .. ''
YOU ARE READING
Don't touch my baby (Completed)
RomanceTaekook Zawgyi + Unicode Notice 👉 Not English Version That's Myanmar. ❤️