18.

18.1K 1.5K 104
                                    

"Hyung... baby ကို က်ေတာ့ကို ေပးမယ္မလား...ဟင္.....ေပးမွာလား....ေပးေနာ္.....မေပးရင္ ခိုးေျပးမွာ.... ေအးေဆးေတာင္းေနတာေနာ္....ၿပီးမွ Jungkook က တကယ္ခိုးသြားတယ္ မေျပာနဲ႔.. ေပးစရာ႐ွိတာ ျမႏ္ုျမန္ေပး..''

ဧည့္ခန္းတြင္ ဖုန္သုတ္ေနသည္မွာ ေမာရတဲ့ၾကားထဲ ထိုယုန္နာက ေဘးကေန တတြတ္တြတ္ျဖင့္...ေပးခ်င္ေအာင္ အသနားခံၿပီး ေတာင္းတာလည္း မဟုတ္... လက္တျပင္ျပင္ ဗလတျပျပျဖင့္...

Joon ေရ... Jin ေလး အျဖစ္ကို လာၾကည့္ပါဦး... ကိုယ့္အိမ္မွာကိုယ္ ေနရတာေတာင္ မလံုျခံဳေတာ့ဘူး Joon ရဲ႕...

"အားတိုင္း ယားတိုင္း ငါ့ကေလးကို ေတာင္း... ငါ့ေလာက္ မင္းကို ဒယ္ျပားစာေကြၽးတာလည္း မင္းမမွတ္ဘူး....ငါ့ ကေလးက ခုမွ ျဖဴျဖူစင္စင္ေလး...ဘာမွ မသိေသး နားလည္ေသးတာေတာင္ မဟုတ္ဘူး... ငါက ပိုးေမြးသလိုေမြးထားတာ...ကေလးက ခုမွ ပိစိေလး ႐ွိေသးတယ္... မင္းလို အျမဲ dirty mind ေနတဲ့ယုန္နဲ႔ ငါက ဘယ္လို စိတ္ခ်ရမလဲ...ငါ့ကေလးက ino...no...cen.....t.....''

"Daddyyyyyyyy''

😯😱😱😯

ေလွကားလက္ရမ္းကို ခြၿပီး ေလ်ာဆင္းလာေသာ ကေလးငယ္ကို ေျပးဖမ္းကာ ေပြ႔ၿပီး ဆိုဖာေပၚ ေသခ်ာ ေနရာခ်ေပးလိုက္သည္...

"အဟီး.....Daddy.. ထယ္ထယ္မွာတဲ့ ေရခဲမုန္႔ပါတယ္မလား..''

"What the f*''

ထို what the f* က jin hyung ရဲ႕ high note ႏွင့္မို႔ အနဲဆံုးေတာ့ ေဘးက ေလးအိမ္ေလာက္က အသာေလး လန္႔ေလာက္သည္.....

ကေလးငယ္ပါ လန္႔သြားသည္မို႔ ကိုယ္ေလးပင္ က်ံဳ႕သြားသည္အထိ...

"Yarrrrrrrr....Jeon Jungkook.....မင္း ေသဖို႔သာ ျပင္ထား....ငါ့ကေလးကို''

ဖုန္စုတ္စက္ႀကီး ပစ္ခ်ကာ ေဘးနားက ၾကက္ေမႊးႀကီး ဆုပ္ကိုင္လိုက္ jungkook ကို အမဲဖ်က္ဖို႔ ေျပးလာသည့္ Joon ရဲ႕ Jin ေလး....

ေျပးလာပံုက ေဒါႏွင့္ မာန္ႏွင့္မို႔ ရာဇဝင္ကားထဲက စစ္ပြဲဝင္မယ့္ စစ္သူႀကီးလိုပင္... သူက ဓားကိုင္ထားတာေတာ့ မဟုတ္...ၾကက္ေမႊးႀကီး တေခ်ာင္းျဖင့္....

ေရခဲမုန္႔ဗူး ကေလးေ႐ွ႕ခ်ေပးခဲ့ကာ ဧည့္ခန္းကို ပတ္ၿပီး အသက္လုေျပးေနရတဲ့ Jungkook က ခုေတာ့ လက္လည္း မျပင္ႏိုင္သလို ဗလလည္း မျပႏိုင္....သူလည္း ၾကက္ေမႊးေၾကာက္သည္ကိုး...ဒယ္ျပားထက္ ၾကက္ေမႊးက ပိုနာသည္ေလ...

Don't touch my baby (Completed)Where stories live. Discover now