17.

17.7K 1.7K 125
                                    

"Baby... ထေတာ့..အိမ္ေရာက္ၿပီေလကြာ...Baby ေလး.. ကိုကို႔ရဲ႕ သဲငယ္ေလး''

အိပ္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနတဲ့သူက ပိုႏိႈးရခက္တယ္ဆိုတာ သိတယ္မလား ... အခု ဒီကေလး ထိုအတိုင္းပင္..

"ကိုကို႔ကို daniel တို႔ေ႐ွ႕ ဘယ္လိုေခၚလဲ'' ေမးတာကို ႐ုပ္႐ွင္ၾကည့္ၿပီး အိမ္ေရာက္မွ ေျပာျပမည္ဟု ကတိခံခဲ့သည့္ အႏွိီ လူလည္ပတ္ကားေလး...အခု ျပန္လမ္းတေလ်ာက္လံုးလည္း အိပ္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနခဲ့ျခင္းျဖင့္ ဥာဏ္နီဥာဏ္နက္တို႔က မည္သို႔ထုတ္ခဲ့လဲ မသိ...

အႏွီတကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားေလးလည္း ကေလးဆန္လြန္းေပမယ့္ အခ်စ္ကို ခံစားတတ္လာသည္မွာ အေသအခ်ာပင္...

ထို႔ထက္ေသခ်ာသည္က ကိုယ့္အေပၚ တိမ္းၫႊတ္ေနသည္က ေျပာစရာပင္ မလိုေတာ့...

ကိုယ္တိုင္ကသာ အရင္က ဟိုေတြး ဒီေတြးျဖင့္ ထင္ခ်င္ရာထင္ကာ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ခဲ့သည္က အ႐ူးလိုပင္....

"အင္း...ဒီလိုဆိုရင္ေတာ့ ဝယ္လာတဲ့ ၾကက္ေၾကာ္နဲ႔ pizza ေတြ မေပ်ာ့ခင္ Tannie ကိုပဲ ေကြၽးရေတာ့မယ္ ထင္ပါရဲ႕''

ကားတံခါးကို ဖြင့္ကာ အိပ္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနေသာ က်ားေပါက္ေလးကို ေပြ႔ရင္း ခပ္တိုးတိုးေလး ျမဴဆြယ္ ကလိလိုက္သည္..

မ်က္ခံုးႏွစ္ဖက္က တြန္႔ခ်ဳိးသြားသည္မို႔ အႏွီေပါက္စ အစားအေသာက္ေတာ့ အလြတ္မခံႏိုင္သည့္ပံု...

"ကဲ...က်ားေပါက္ေလး... အိပ္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနတာရပ္ေတာ့..ကိုကို ၾကက္ေၾကာ္နဲ႔ pizza ယငလာခဲ့မယ္... ဟိုမွာ Tannie ေလးက baby နဲ႔ ေဆာ့ခ်င္လို႔တဲ့''

ႏႈတ္ခမ္းေလးဆူၿပီး မ်က္လံုးေလး မဖြင့္ခ်င္ ဖြင္႔.ခ်င္နဲ႔ ကေလးငယ္ကို ဆိုဖာေပၚ ခ်ေပးခဲ့ကာ မုန္႔ထုတ္ဆြဲၿပီး ထမင္းစားခန္းထဲ ဝင္လာခဲ့လိုက္သည္..

.......

"Tannie....ကိုကိုက Daddy လို႔ ေခၚတာသိရင္ စိတ္ဆိုးမွာလား မသိဘူးေနာ္''

ေပါင္ေပၚက Tannie က သခင္ကို ဝိုင္းစက္ေသာ မ်က္လံုးေလးျဖင့္ ေခါင္းေလးေစာင္းကာ ေမာ့ၾကည့္ေနသည္...

"သေဘာက ငါ အဆူခံရမယ္ေပါ့... မင္းကလည္း ငါက ကိုကိုက ငါ့အပိုင္ဆိုတာကို ႂကြားခ်င္လို႔ပါကြ...ေအးေပါ့ေလ ကိုကိုက Daddy ေခၚရေလာက္ေအာင္လည္း Jin Hyung ေလာက္မွ အသက္မႀကီးေသးတာ စိတ္ဆိုးမယ္ဆိုလည္း ဆိုးေလာက္ပါတယ္''

Don't touch my baby (Completed)Where stories live. Discover now