NITTON

514 7 12
                                    

Jag går förbi en av skolans äckliga toaletter. Plötsligt tar någon tag i min arm och drar in mig. Den mystiska människan låser dörren om oss och jag vänder mig mot den.

- Wow, Dante, jag är inte förvånad. Jag himlar med ögonen och han tittar ledset på mig.

- Nike, jag är och har alltid varit en fuckboy. När du dök upp förändrades allt. Du har förändrat mig, och jag älskar verkligen dig. Att vara en fuckboy har blivit som ett beroende, och jag kan helt enkelt inte sluta. Jag förstår om du inte vill vara ihop med mig, men jag ber dig att ge mig en chans. Han andas ut och mina ögon tåras.

- Hur många låg du med när vi var ihop? Viskar jag svagt.

- Bara hon. Det började efter att vi, ja du vet, hade sex. Det var som att det startade det igen, och jag ville ha mer. Men jag kan ju inte direkt be dig om det när du har mens, så, ja. Jag tittar storögt på honom och ler svagt.

- Du vet att jag har mens, viskar jag igen och går fram och lägger armarna runt hans axlar. Han gosar in sitt ansikte i mitt hår och lägger sina armar runt min midja.

- Älskar du fortfarande mig? Frågar Dante och han låter osäker. Jag drar ifrån lite för att titta honom i ansiktet.

- Såklart jag älskar dig. Jag kommer alltid att älska dig. Sedan lutar jag mig fram och kysser honom mjukt.

- Så varför är inte du på din lektion? Frågar plötsligt rektorn när han går förbi bänken jag sitter på.

- Jag har håltimme, svarar jag och fortsätter hålla på med min mobil.

- Varför skulle jag tro på det? Kvarsittning. Han går vidare och jag suckar.

Dante❤
Allt bra?❤

Jag
Aa, förutom att jag just
fick kvarsittning:(

Dante
Varför? Du har ju håltimme?❤

Jag
Jo, men det trodde ju
inte rektorn på...

Dante❤
Jag hämtar dig;)

Jag
Jag älskar dig😍

Dante❤
Och jag dig😘

Okej, jag orkade inte med mer drama hihi. Men visst e dom
Goooaaaals Hihi
Hur fin är inte Dante???
Men jag behöver hjälp med shipnamn till Dante och Nike.
Puss o kram skumbanan

Där står min mening med livet|| D.LWhere stories live. Discover now