∞ GEÇMİŞİN İZLERİ-VEDA ∞

4.8K 79 76
                                    

TANITIM-SAYILIR.

"Merhaba sevgili günlük!

Altı yıl sonra tekrar yazmak nasıl güzel, bir bilsen! Valentina, altı yaşında bir kız oldu! Bir de kardeşi var, Leonard. Evet, bir adet Leonard'ımız da oldu! Henüz iki yaşında ama nasıl yaramaz! Hep ablasını kızdırıyor...

Leonard doğmadan önce başımıza gelmeyen kalmadı! O 'Hamiletta' tekrar gündemdeydi ayrıca! Üstüne 'İki Katlı Hamiletta' çıkmıştı! Çünkü sevgili doktor, ikiz olduğunu söylemişti. Leonard doğduğunda şaşırsak da, olayın aslını öğrendik. Doktor, bize pislik bir şaka yapmış. Ne harika, değil mi?

Gelelim çocuklara...

İlk Franco ve Lara'dan başlayayım! Sevimli çiftimiz, evlilik tarihi aldılar ama nişan yok! Lara sürekli kavga çıkartıyor bu konuda. E haklı kız. Benim nişanım da zar zor yetişmişti, benden örnek alarak hareket ediyor. Ben de onu destekliyorum yalnız! Aramızda kalsın.

Sıradaki, Tomás. Sevgilisi Clementina ile gayet mutlu görünüyordu. Arada bir buluştuğumuzda, çok hüzünlü göründüğünü söylemeden geçemeyeceğim. Onun bu haline öyle üzülüyorum ki... Bir yerlerde halâ aramızda bir bağ var, biliyorum. Bu bağın asla kopmayacağını da biliyorum. Çünkü o, benim ilk aşkım. Neyse ya! Her şey bitti onunla.

Federico ve Ludmila, nişanlandıktan sonra kayboldular. Ülke ülke gezdiklerini bildirseler de, korkuyorum. Sonuçta en yakın iki arkadaşım onlar...

Maxi ve Nata evlendiler. Balayındalar bir de! Çok tatlı bir çift oldular, benden söylemesi!

Camila ve Broduey sürekli kavga etseler de, evlenerek huzura erdiler. Yani, sanırım. Huzura erdikleri kesin de, kavgalarının bitmiş olması kesin değil. Bana kalırsa, bir bebek lazım onlara. Çok tatlı anne-baba olurlar. Broduey zaten bayılıyor çocuklara! Camila'yı ikna ederse/edersek, oldu bu iş!

Francesca ve Marco'nun evlilikleri... yürümedi. Geçen yıl boşandılar. Her ne kadar böyle daha iyi gibi görünse de, minicik çocukları vardı. İki arada kalması çok kötü oldu. Annesiyle yakın oluyor, babası kırılıyor; babasıyla yakın oluyor, annesi kırılıyor. Neden boşandıklarını bilmesek de, tahmin ediyoruz. Francesca son zamanlarda aşırı aşırı kıskanç olmuştu. Ana tekrar dönünce de... böyle oldu. Ne yazık.

Karmen ve Salbatore'a gelelim! En eğlenceli çiftimiz onlar! Halâ sevgililer. Karmen her ne kadar bu durumdan nefret etse de, Salbatore ikna olmuyor. Evlenmeden yaşamak istiyor, terbiyesiz! Karmen de, evlenmeden birlikte olmak istemiyor. Ondan duyduğum kadarıyla, evlendikten sonra ilk birlikteliğini yaşayacakmış. Haklı kız.

Sıra Leonel'de! Müzik kariyeri inanılmaz yükselişte! Sürekli şarkılar yazıyor. Gayette romantik! Kimin için yazdığını söylemiyor ama León tahmin ediyormuş. Benim için olduklarını iddia ediyor. Yanılmalı! Leonel anlamıştır artık mutlu olduğumu...

Ve sonuncu, Diego... Onu León ile evlendiğimiz günden beri hiç görmedim. Duyduğuma göre, durumu iyi değilmiş. Parasal açıdan değil! Gerçek anlamda iyi değilmiş. Kötü bir şey yaşayıp, intihar etmiş. Bir daha da haber alanımız olmadı. Öyle büyük vicdan azabı çekiyorum ki, anlatamam...

Gelelim León, ben ve çocuklara...

İlk çocuklardan başlayayım: Valentina okul hazırlıklarında. Henüz bir yılı var ama sabredemiyor! Çokta güzel bir kız oldu. Yemyeşil gözleri, kızılımsı kahverengi saçları var. Halâ ilk doğduğu zamanlardaki gibi bebek yüzlü.

Leonard ise... ne siz sorun, ne ben söyleyeyim! Babasının fotokopisi! Her anlamda ama! Sapıklığı bile aynı babası! Kız arkadaşlarına asılmalar, onları öpmeye çalışmalar falan... Ama her seferinde kızlardan dayak yiyor. İki yaşında olduğuna aldanılmasın lütfen! Her şeye yetecek kadar büyük o. En büyük düşmanı da, ablası.

Şimdi León!

Canım... Ailemizi öyle seviyor ki! Bir dediğimizi ikiletmiyor! Halâ sapık olması dışında bir şikayetim varsa o da, eskisi kadar romantik olmaması! Evlenmeden önce nasıl da romantikti... Hani derler ya 'Köprüyü geçene kadar' diye, hah işte bu bizi anlatıyor! Cidden köprüyü geçtikten sonra eski öküzlüğüne geri döndü. Pislik.

Ve son olarak, ben!

Benimle ilgili pek bir şey yok aslında. Saçlarım artık sarı, iki çocuk annesiyim, kocam için her şeyi yapabilirim ve... müziğe geri dönmeye karar verdim. Bunu bilmiyor León. Ben de bilmiyordum aslında. Aniden verdiğim kararların sonucu. Ama ona soracağım! Birlikte turneye gittiğimizi hayal ediyorum da... muhteşem olurdu! Her şeyimiz birlikte zaten! León'u tutmasam, tuvalete kadar birlikte olacağız. Böyle de değişik bir kocam var. İyi ki var ama. Onsuz ne yapardım, hiç bilmiyorum. Hayatımın bir tanesi, o...

İşte böyle sevgili günlük...

Ha, unutmadan! Şu kitabı bastıramadık. Valentina büyük bir hastalık geçirmişti, kaldı. Artık ne zaman olur, bilmiyorum.

Bildiğim tek şey, daha bir sürü macera yaşayacak olmamız..."

Günlüğümü kapatıp, Leónlar'ın olduğu yere baktım. Valentina resim yapıyor -inanılmaz derecede harikadır bu konuda!-, León da, Leonard ile oynuyordu.

İç geçirip, onları izlemeye devam ettim. Hayatımın biricik zenginlikleri. İyi ki varlar...

------

Ayh çok tatlı oldu bana göre ♥

Shop'tan anlayan birisi Allah rızası için şu hikayeye kapak yapsın! Delireceğim!

20 bölüm olacaktır.

+10
-Elif

∞ GEÇMİŞİN İZLERİ-VEDA ∞ |3.KİTAP|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin