LiSa ♥ - Ichiban No Takaramono
❄
Kalp Haritasındaki Çörek Kırıntıları
"Hey sizi koca bebekler uyanın bakalım !" Yüksek sesiyle seslenen Jimin'in annesi beni uykukdan ayırmıştı.Gözlerimi ovalayarak yatakta dik konuma geldim.Jimin'in odasında iki tek kişilik yatak vardı.Biri kardeşinindi fakat kardeşi şehir merkezinde ki bir okula gitmeyi seçtiği için orada bir pansiyonda kalıyordu.
Jimin'i de oraya yollamak istediklerinde Jimin hemen reddetmiş.Çocukluk arkadaşı olduğumuz için beni bırakmak istememiş.
Dağılmış griye boyalı saçlarına baktım.Kalın dudaklarıyla barbie bebeklere benziyordu.Gülerek yüzümü buruşturdum.Bir de onu yakışıklı bulan kızlar vardı.Tanrı aşkına neresi yakışıklı ki ? Ağzı iyi laf yapıyordu işte.Nereden edindiğini bilmediğim bir Popülaritesi onu kızlarn arasında iyice vurgulatıyordu.
"Jimin-aah !" Diye bağırdım birden.Yerinden sıçradığı gibi dengesini kaybedip yeri boyladı.Sırıtarak odasında bulunan banyoya girip elimi yüzümü yıkadım.Okul formasını da çabucak giyindikten sonra Jimin'i bekledim.
"Keşke bir gün de tembel olmasan Park Jimin." Diye mırıldandım.Uyku sersemiyle bana döndü.
"Tae biliyorsun sinirlendiğimde pek iç açıcı şeyler olmuyor.O yüzden bırakta biraz daha uyuyayım tamam mı ?" Dediğinde elimi sabır diler gibi saçıma attım.
"Ben koşarak okula gitmek istemiyorum haydi Jimin haydi beklemem yoksa." Dediğimde sızlanarak yastığından ayrıldı.
Jiminin uyuşuk hareketleri ve kahvaltı sofrasını gördüğünde kendini kaybetmesinden dolayı şuan ikimizde koşuyorduk.Bisikletini almamıştı.Ben izin vermemiştim çünkü geç kalmamızı sağlayan oydu ve sabah sabah çok yemek yediği için koşması iyi olur diye düşünmüştüm.
"Kim..Tae....hyung sen manyaksın neden bisikletle gelmedik ?" Dedi nefes alışverişlerinin arasından.Sırıtarak omuz silktim.
"Kötü mü oldu spor yaptık işte." Dediğimde dirseğini karnıma geçirdi.Homurdanarak ilerlerken yine konuştu.
"Aa bahçede niye topluyorlar ?" Diyen Jimin ile dudağımı büzdüm.
"Bilmem." Diye mırıldandım.
Müdür Kang kürsüde yerini alınca gürültü durdu ve sessizlik sağlandı.
"Günaydın çocuklar ! Bugün okul başkanı seçilecek ek olarak takımlara seçmeler yapılacak.Farklı klüp başvuruları için okul rehber öğretmenine gitmelisiniz.Aklınıza takılan bir soru varsa yeni müdür yardımcısı Bayan Moon'a sorabilirsiniz.İyi dersler !" Gür sesiyle konuşmayı bitirdiğinde herkes okula yönelmeye başladı.
"Kime oy vereceksin Tae ?" Jimin'e dönüp baktım.Kesin Jinyoung'a verecekti.
"Jisoo'ya vereceğim tabii ki bana yardım eden birine vermek en iyisi." Dememle bir kız sesi duyuldu.
"Aferim Kim Taehyung seni seviyorum." Diyen Jisoo gülümseyerek omuzuma vurduktan sonra yanımdan geçip gitti.Yine de umarım o başkan olmazdı...
Oylama yapılmıştı ve kazanan öğle molasından sonra söylenecekti.Jimim yemekhane de yemek yiyeceğini söyleyip beni yalnız bırakmıştı.Sıkıldığım için bahçeye çıktım.
Yine oradaydı.Esen rüzgârı aldırmadan elinde ki çöreğini yiyordu.Küçük parmaklarını görünce dudaklarım kıvrıldı.
Ellerimi cebime yerleştirip yanındaki boşluğa oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELICATE | Vhyun ✓
FanfictionBenim ruhum paramparçaydı, onun ise bedeni kırılgandı...