❄
Gözlerdeki ParıltılarSanırım ne dilersem ne dileyeyim hep tersi çıkacaktı.Daha güne başlamam berbattı.O salak adamın elinde viskilerle eve girdiğini gördükten sonra okula gitmek için evden çıkmıştım.Sonra bir de Wheein dönmüştü.
"Wheein saçların çok güzel olmuş kız !" Diyen Jimin Wheein'in saçlarını elleriyle dağıtırken Wheein gözlerini kısmış gülerek gamzesini ona gösteriyordu.
"Bugün hava bozacak gibi." Diye mırıldanan Jinyoung elini oturduğumu bankın arka tarafına yaymış bacak bacak üstüne atmıştı.Okul başkanı da o seçilmişti tabii.Ayrı bir havası vardı şimdi okulda.Önceden okulun prensi diye anılıyordu şimdi Kral olmuştu.
"Yah Park Jinyoung biraz terbiyeli ol nöbetçi öğretmenlerde var bahçede !" Kraliçesi de karşıdan ona bağırarak geliyordu.Siyah saçlarını savurarak Jinyoung'ın kolunu ittirmiş banka onun yanına oturmuştu o da.Jisoo ve Jinyoung tartışırken Wheein ve Jimin sohbet ediyordular.
İleride elinde broşür tarzı bir şeyler dağıtan Dahyun ve arkadaşı Chaeyoung'ı gördüm.
"Kim Dahyun !" Bağırmamla etrafa bakınmaya başladı gözleri beni bulunca şaşkın ördek ifadesi yerini sıcak bir gülümsemeye bıraktı ve hafif koşarak yanıma geldi.
"Aa Dahyun elindekiler nedir ?" Jisoo benden önce konuştuğunda Dahyun bir tane ona uzattı.
"Chaeyoung ile geçen sene ki gibi yine bir tiyatro klübü açmak istedik.Yeterli üye toplarsak açılacak." Dedi pozitiflik saçarken.Ardından bana döndü.
"Katılmak ister misiniz ?" Herkese yönelik sormasına rağmen doğrudan bana bakıyordu.Gülmemek için alt dudağımı yalayıp hafif ısırdıktan sonra konuştum.
"Ben pek tiyatro insanı değilim.Oyunculuk yapamam ama kamera arkası çalışabilirim belki ?" Dediğimde sonlara doğru neşeyle hafifçe zıpladı ve broşürden bana uzattı.
"Eğer katılıyorsan broşürde ki yazan saatte en üst kattaki koridorun sonunda olan boş sınıfa gel." Dediğinde broşürü elime alıp inceledim.Belli ki el yapımıydı fakat fotokopi çekmiştiler.
"Aaa ben de katılıyorum eğlenceli olabilir." Dedi Jisoo ellerini hafif çırparak.
"Eğlence mi ? O zaman ben de varım !" Diyen Jimin de Birden bağırdığında Dahyun kıkırdayarak ikisinede broşürden verdi.
"Geriye kaldı 6 üye." Diye mırıldandı Dahyun.Gülümsedi bana bakarken ben de gülümsedim.
"O zaman görüşürüz." Dedikten sonra herkese kısaca eğildi.
"Dahyun bekle broşür konusunda sana yardım etmemi ister misin ?" Dediğimde çoktan ayaklanmıştım.Omuz silkip gülümsedikten sonra birazcık ayırdığı broşürü bana doğru uzattı.Onunla beraber ilerlemeden önce Jisoo'nun Jinyoung'a 'Salak' demesini ve Wheein'in 'Kim bu kız ?' Diyişini işitmiştim.
❄
Öğle arasında yapacak pek işim olmadığı için erkenden Dahyun'un dediği sınıfa geldim.Boştu.Sınıfta fazla sıra yoktu zaten kulüp sınıfları genelde böyle oluyordu.Müzik kulübünde dört beş sıra ve müzik aletleri yer alıyordu mesela.Sınıfın camına gelip dışarı baktım.Arka bahçeye bakıyordu ve öğle arası olduğu için boştu.Sanırım yemek yeme alışkanlığı edinmem gerekiyordu.Yine de yalnız kalmak da güzel bir seçenekti bence.
Kara tahtanın önüne geldim.Uzun beyaz tebeşiri sağ elime alıp en kenara 'nöbetçiler' kısımına kendi ismimi yazdım.'Kim Taehyung'.Tebeşiri bırakıp geri çekildim.Elimle saçımı dağıttığım da sürgülü kapının sesiyle başımı o tarafa çevirdim.Gelen Wheeindi.Onu beklemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELICATE | Vhyun ✓
FanfictionBenim ruhum paramparçaydı, onun ise bedeni kırılgandı...