❄
Gülümseyiş
"Taehyung Taehyung !" Peşimden koşan Jimin'e bıkkınca baktım.
"Yeter Jimin kimseye şaka yapmayacağız.Müdür Kang'dan azar yemek istemiyorum." Hayır müdür Kang'dan azar yemek o kadar sorun değildi.Sadece aptal şakalardan sıkılmıştım."Hey bu sefer ki öyle tehlikeli olmayacak.Yemin ederim sulu şaka ya da ağır bir şaka yapmayacağım.Sadece yardım et zaten burada ki baş rol benim." Dedi koluma tutunurken.Nefesimi verdim.
"Şakayı ilk sınıflardan bir çocuğa yapacağız adı Sehun." Dediğinde gösterdiği yere döndüm.Tanrı aşkına bu çocuğun neresi ilk sınıftı.Bu boyla basketbolcu olma ihtimali yüksekti Sanırım yeni nesil oldukça hormonlu gelişiyordu.
"Nasıl bir şaka yapacaksın ?" Dediğimde gülümsedi.
"Okul başkan adayını kızdırmasını sağlayacağım." Dediğinde elimi alnıma vurdum.Jinyoung ile uğraşmak pek akıllıca değildi ve zaten Jimin'in beyni olmadığı için normal karşılamalıydım..."Nasıl yapacaksın bunu ?" Dediğimde kıkırdadı.
"Onu birazcık gaza getireceğim.Ve gözlemlerime dayanırsak çabuk gaza gelen bir tipe benziyor.Jinyoung da bahçedeyken işimiz çok kolay." Dedi ve koluma girerek Sehun denen çocuğun oturduğu banka sürüklenmeye başladım.
Oturduk.Çocuk dönüp bakmadı bile.
"Hey dostum okul başkan adaylarını gördün mü ? 12. Sınıflardan birinin aday olmasını hiç beklemezdim.Üstelik Jinyoung ineğini hiç beklemezdim." Dediğinde ona dönüp şaşkınca baktım."Evet, onun yerine bir ilk sınıf bile daha iyi yapar Başkanlığı." Diyerek oyunu sürdürdüm.
"Hey şu ineğin üstüne bir şişe su dökmeye ne dersin ?" Dediğinde birden su şişesi çıkardı.Tanrım ona güvenmem hataydı.Bir de sulu şaka değil demişti.
"Ben yapamam dostum." Dediğimde yan bakışla Sehun denen çocuğa baktı.Bize bakıyordu.
"Hey çömez sen yapabilir misin ? Sonuçta ineğin teki ve sen ondan daha iri yapılısın." Dedi Jimin.Tam bir yılandı.Sehun sinsice gülümsedi.Ağa yakalanmıştı.
"Birazcık eğlenceden zarar gelmez." Diyerek Jimin'in elinden su şişesini aldığında Jimin bilmiş gibi bana dönüp tam gülümsediği sırada Sehun su şişesinde ki suyu Jimin'in kafasından aşağı döktü.Bahçedeki herkes şaşkınca gülmeye başlarken dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Sunbae düşündüğün kadar çömez değilim ben." Dedikten sonra saygıyla hafifçe eğildi.Şok içinde olan Jimin ıslanan saçını geriye attı ve derin bir nefes aldı.
"Hergele." Diye sinirle mırıldandığında gülümsedim.Kahkaha atmamak için gözümü Jimin'den çektiğimde o kızı gördüm.Herşeyden birhaber elinde kitap okuyordu gülümseyerek.Yanında neden hiç arkadaşı yoktu pek anlamdıramadım.Yerimden kalkıp ona doğru ilerlemeye başladım.Jimin çoktan okula girmişti.
"Hey !" Dediğimde başını kaldırıp bana baktı .Gülümsedi.
"Hey." Dedi sakince.Yanına oturdum yavaşca.
"Pek arkadaşın yok sanırsam ?" Diye sorduğumda.Omuz silkti.
"Geçen sene sınıfta kaldığım için tüm arkadaşlarım okuldan gitti." Dediğinde şaşkınca kaşlarımı kaldırdım.
"Pek tembel bir tipe benzemiyorsun oysa ki." Dediğimde kıkırdadı.
"Aslında çalışkanım ama hastalığım var.Devamsızlık yüzünden sınıfta kaldım." Dedi anlar şekilde başımı aşağı yukarı salladım.
"Yah Kim Taehyung sakın ama sakın Park Jinyoung'a oy verme tamam mı ?" Diyen Jisoo birden önümde belirince gözlerim büyüdü.
"Bak uyarıyorum.Oyunu bana ver tamam mı ?" Dediğinde gözlerinden ateş çıkıyordu resmen.Gözünü hırs bürümüştü.
"Ah bu kız da kim ?" Dedi Jisoo daha normal bir surat ifadesiyle.
"Kim Dahyun.Bugün tanıştık." Dediğimde Jisoo gülümseyerek elini uzattı.Eğilerek selamlama ona samimiyetsiz ve uzak geldiği için hep böyle yapıyordu.
"Merhaba Dahyun ben Jisoo ve benim soyadımda Kim.Seninle muhteşem ikili olabiliriz !" Dedi enerjik sesiyle Dahyun ona gülümseyerek uzattığı elini sıktı.Ve Kim soyadı neredeyse Korenin her yerinde mevcutti nasıl bir bahane bu böyle ?
"Memnun oldum Jisoo.Çok güzel bir kızsın." Dedi Dahyun gözlerini büyüterek.
"Hahaha Tanrım sen kendine bak nefes kesicisin." Diyen Jisoo'nun yanakları domates olmuştu.
"Ah şuna iltifat etmeyin başı göklere çıkıyor." Diyen Jinyoung'ın sesiyle Jisoo kaşlarını çatarak ona döndü.
"Bana bak Park Jinyoung kafanı ısırırım.Yaparım bilirsin." Dediğinde Jinyoung elini kafasına atıp okşarken gözlerini kaçırdı.
Dahyun kahkahalarla gülmeye başladığında ona döndüm.Yüzüme istemsiz bir aptal sırıtış yayılmıştı.Kim Dahyun'un gülüşü neden bu kadar güzeldi bilmiyorum...
❄
"
Taetae haydi bize gidiyoruz atla bisiklete." Diyen Jimin ile omuz silktim.
"Boşver şu diğer yoldan gidelim mi ? Kiraz ağaçlarının dizildiği taşlı yol." Dediğimde yüzünü buruşturdu.Bisikletle o yoldan gitmek biraz zorluyordu ve ayrıca yolu da uzatıyordu.Fakat o yolu seviyordum.Kimse o yolu pek kullanmıyordu.Bir kaç yaşlı, kafa dinlemeye gelip banklarda oturuyordu o kadar.
"İyi de o yol uzun ve bisikletle zor oluyor." Dedi gözlerimi büyüterek baktım.Çizmeli kedi bakışı taktiği her zaman işe yarar.
"Peki Tae peki.Şöyle bakmayı kes yoksa poğaça yanaklarından ısırırım." Dedi yüzümü buruşturarak ona baktım.Güldü.İlerlemeye başladık.Sonbahara girdiğimizden dolayı yapraklar turunculaşmaya başlamıştı.
Yan tarafımıza döndüğümde Jimin'in sabah çarptığı kız olduğunu görünce bakmaya devam ettim.Kız fark etmiş olmalı ki gözleri bana döndü."Taehyung bu sıralar benimle hiç ilgilenmiyorsun bak küserim sonra." Diyen Jimin kalın dudağını büzerek dibime sokulmuştu.Baktığım yöne çevirdi bakışlarını ve kızı görünce sahte öksürük ile geri çekildi ve ciddiyete büründü.Gülmemek için dudağımı ısırmaya başlamam çok uzun sürmedi.
Eve geldiğimizde Jiminle biraz televizyon seyrettikten sonra boş boş konuştuk.Jimin benim en iyi arkadaşımdı tüm aptallıklarına rağmen...
❄
Bilemem bilemem aman aman Sehun da gelmiş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELICATE | Vhyun ✓
Fiksi PenggemarBenim ruhum paramparçaydı, onun ise bedeni kırılgandı...