Taytay-Enchanted
❄
Tanışmak
Jimin
Elimin teli cebimde yanaklarımı sıkıldığım için şişirmiş koridorda yürüyordum.Lavaboya gidiyorum deyip okulu turluyordum.Ders müzikti ve öğretmenimiz kesinlikle fark etmezdi.Sınıfta ki bir çocuk ile yoğun bir şekilde gitar çalışıyordular.Ehh işime gelmişti işte.
Kapalı spor salonunun olduğu katta dolanırken bağırma sesiyle durdum."Myoui artık bahaneler üretmeyi kes.Dediğim gibi eğer antrenmanlara gelmiyorsan klüpten çık.Hatta Kim Yerim de takımdan çıkacak.Doğru düzgün servis bile yapamıyor yedeğe aldığım öğrencim daha iyi !" Diyen koçun sesiyle duvara yaslandım.
"Ama öğretmeni-" ince sesi olan kız sözünü tamamlayamadan koç tekrar konuştu.
"Mina yeter artık bahane duymak istemiyorum ben geçen sene de antrenmanlara neredeyse hiç gelmedin.Takıma yeni katılan Yeri bile daha başlarda gelmiyorsa antrenmana o da çıktı artık takımdan.Size çalışmanız için gün ayarladım ve pratiklerde yine kötüydünüz.Benden bu kadar voleybol takımından çıkarıldın Mina." O kızdı galiba.Yeri ile çalışan o kız.Japon olan.
Kapalı spor salonunun diğer kapısından çıkan öğretmen ile kapının ardından Mina'ya baktım.Derin bir nefes verip elini saçından geçirdi.İçeri doğru adımladım.
"Hey." Hafif kısık sesle konuştuğumda titreyerek bana döndü hızlıca.
"Yeri ve sen takımdan kovuldunuz galiba ?" Dediğimde yanaklarını şişirip gözlerini fileye dikerek başıyla onayladı ardından gözlerini büyüterek bana döndü.
"Yeri'ye bunu söyleme lütfen yani hocadan duyması daha iyi olur." Dediğinde başımla onayladım.Onun gibi gözümü karşımda ki duvara kilitledim ben de.
"Dersin yok mu senin ?" Diye sorduğunda yan sırıtışla omuz silktim.
"Dersler sıkıcı.Sıkıcı ortamlardan hemen kaçarım." Gözlerini kırpıştırdı.
"O zaman birazdan gidersin yani beni tanımıyorsun, seni tanımıyorum ve bu sıkıcı olur." Dedi dudağını büzerek.Şuan çok tatlı göründüğünün kesinlikle farkında değildi.
"Sıkıcı değilsin ve ne olmuş yani tanışırız." Dedim tekrar umursamaz bir şekilde omuz silkip sırıtarak.Benim gibi gülümsedi o da.İçimden bir ses yakın arkadaş olacağımızı fısıldıyordu.
❄
Taehyung
''Jimin şu manyak arkadaşına söyle de bana öyle bakmasın flörtüm yanlış anlayacak.'' diyen Sehun bu tarafa doğru bakan Yeri'ye hitaben konuşmuştu.
''Ya bu arada tüm boku yiyen bendim ama sen de nasibini aldın he.'' diyen Jimin gülmeye başladı onun cümlesini görmezden gelip geçen gün ki olayı anımsatırken.Sırıttım.
''O kızı bunu yaptığına pişman edeceğim.'' diye mırıldandı Sehun.Bir şeyler planladığı belliydi.Jimin ona tek kaşını kaldırmış bakıyordu.
''Jimin'in yanında planlarını açıklama şu sütlü çay olayından sonra Jimin Yeri'nin takımına bile geçebilir.'' dediğimde Sehun gözlerini Yeri'Den çekip Jimin'e baktı.Jimin ona göz kırptığında Sehun gözlerini devirdi.
''Benim planlarım bozulmaz.Merak etme hyung.'' dedi.Jimin'e hyung demiyordu ama bana diyordu.Kıkırdadım.
''Aa bu öğle molasında tiyatro toplantısı var değil mi ?'' diye sordu Jimin bana bakarken başımla onayladım.
''Evet bu sefer gelmemezlik yaparsan fındık beynini rezene yaparım Chimmy.'' dediğimde gözlerini büyüterek korkmuş numarası yaptı.
''Geleceğim tabii ki.'' dedi baş parmağıyla onay işareti verirken.
''Ne tiyatrosu bu ?'' diyen Sehun'a döndü bakışlarım.
''Bir klüp aktivitesi katılabilirsin.Aslında daha klüp açılmadı üye sayısının en az on olması gerekiyormuş.'' dedim gözlerimi kırpıştırarak Sehun'a bakarken.Sehun başıyla onayladı.
''Bende katılıyorum o zaman.Zaten basketbol takımından kavga çıkarttığım için koç beni attı.'' dediğinde Jimin anırarak gülmeye başladı.
''Neden lan ?'' dedi gülüşleri arasından.
''Bir çocuk sinirlerimi bozdu da öyle işte boşverin.'' dedi omuz silkerek.
''Tamam o zaman yemeğini yediğin gibi en üst katta ki koridor sonunda ki boş sınıfa gel.Öğle molasında unutma.'' dedim parmağımı şıklatırken.
''Unutmam.Ben kaçtım hadi görüşürüz canım hyunglarım.'' diyen Sehun sahte gülümsemesiyle göz kırparken Jimin kusuyormuş gibi yaptı ben ise gülmekle yetindim.Gözlerim yine aynı bankta oturmuş kitabını okuyan Dahyun'a kaymıştı.Tek başına kitap okuyordu.Gözlerimi kısarak başımı yana yatırdım ve bakışlarımı sabitledim ona doğru.
Basketbol sahasına yakın oturuyordu yerimden kalkıp yanına ilerlemeye başladım.Arkamdan konuşan Jimin'e hiç kulak asmadan.
Tam yanına oturacakken gelen turuncu büyük basketbol topunu görmemle elimi kaldırıp savurmam bir oldu.Onun yüzüne geliyordu !Sert vurduğum topla basketbol oynayan tipler sessizleşti ve Dahyun başını kaldırıp şaşkınca etrafa bakındı.
Topa sert vurduğum için elim acıyordu.Üstü çoktan kızarmıştı.Bu kadar hassas bir vücudum olduğu için kendime kızarken Dahyun ayaklanıp önümde durdu.Elimi hemen cebime soktum.
''İyi misin ?'' dedim ona bakarken gözlerini kırpıştırdı kaşlarını kırıştırdı üzgün bir şekilde.
''Teşekkürler ama topa kalkan olan sensin asıl sen iyi misin ?'' diye sorduğunda diğer elimi savurdum.
''Önemli değil ben iyiyim.'' diye geçiştirdim gülümseyerek.Gözlerini cebime indirdi.Ani bir hareketle eliyle bileğimi tutup elimi cebimden çıkardı.Kaşlarını çatarak elimin üstüne baktı.
''Hiçte iyi değilsin.'' diye mırıldandı.
''Önemli bir şey değil Dahyunie sadece bir top krem sürerim geçer.'' derken daha fazla elektriğe maruz kalmamak için elimi çektim.Pikachu olsaydım daha kolay olurdu.
''Pekala ben özür dilerim benim yüzümden elin acıyor.'' dedi bakışları yerdeyken.
''Saçmalama topu atan sen değildin.'' derken elimi omuzuna koymuştum.Başını kaldırıp baktı gülümseyen yüzüme.Şaşkın ördek gibi öylece bakıyordu ve Jimin'in sesiyle bu an bozuldu.
''Tae bebeğim hadi daha tuvalette sevişeceğiz.''
Fındık beynini kavurduğumun çocuğu...
Yumruğumu sıkarak gözlerimi kapadım.
''Sonra görüşürüz Dahyun.'' dedikten sonra ona arkamı döndüğümde Jimin'in pervasızca sırıtan yüzünü gördüm.Gevşek herif.
Derse girmeden önce onu bir güzel pataklamıştım.Derste ise kesinlikle dersi dinlememiştim.Onun yerine pencereden dışarıyı izleyip not tutmadığım boş defterime karalama yapmıştım.
Sadece öğle molasının gelmesini bekliyordum...
❄
Oyveripyorumatmayanınkolukopsun.
NABER ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELICATE | Vhyun ✓
FanfictionBenim ruhum paramparçaydı, onun ise bedeni kırılgandı...