18

168 19 29
                                    

Önümüzdeki bir kaç ay için baya meşgul olacağım o yüzden önceden yazdığım bu son iki bölümleri düzenleyip peş peşe atmaya karar verdim.Bir-iki yorumu çok görmeyin çünkü hikaye yazmamın sebebi oylar değil yorumlar umarım dikkate alırsınız iyi okumalar...

Taylor Swift - Paper Rings

18

Kağıttan Yüzük

Tiyatro pravoları aktifleşmiş sınavlardan sonra festival için herkes hazırlık yapıyor ve okulu süslüyordu.

Tiyatro grubu da süsleme için renkli kağıtlarla şekiller kesip yapıştırırken mavi uzun şeritle kesilmiş kağıdı alıp parmağımda çevirdim.Birazını koparırken benim parmağımın genişliğinden daha dar bir şekilde yuvarlayıp daire olmasını sağlarken uhu ile yapıştırdım.

Yüzük gibi görünüyordu.Mavi bir yüzük.

Herkes oldukça meşgul olduğu için tekrar bakışlarım kağıttan yüzüğe döndü.Yeri'nin beyaz yazan kalemini alıp kağıttan yüzüğün üstüne bir yıldız çizdim.

Elimde çevirirken dudak büktüm.

Bu Dahyun'a olur muydu acaba ? Bana bere vermesinin ardından ben de ona bir hediye vermek istiyordumfakat bu yüzük fazla basitti.Kağıttı sonuçta.

Yine de içimden gelmişti.Ceketimin cebine koyup yardım etmeye geri döndüm.

Sonunda süslemeler bittiğinde ve okul dağılmaya başladığında Dahyun ile birlikte sokakta ilerlerken yandan yandan ona bakıp gülümsüyordum.

"Neden bana bakıp bakıp gülümsüyorsun yoksa yüzümde ki siyah kalem izi gitmedi mi ?" Diyip elini çenesine atıp şaşkınca silerken güldüm.

Kolundan tutup durdururken kaşlarımı çattım.

"Yüzünde siyah kalem izi yok Dubu.Hem ne alaka ?" Dediğimde dudaklarını büzdü.

"Chaeyoung'a çenesinin ordaki beni çok sevdiğimi ve keşke bende de bir tane olsa dediğimde Jisoo ve Yeri çenemi ele geçirdiler yüzüme kedi bıyığı bile çizdiler." Dediğinde çok masum duruyordu gülerek sıkıca sarıldım.

Sevgilim çılgın Yeri ve manyak Jisoo yüzünden neler çekmiş...

"Peki şimdi sana bir şey söyleyeceğim.Bunu biz mezun olduktan sonra yapmak istiyordum ama artık içimdekileri dökeceğim." Dediğimde gözlerini kırpıştırarak merakla bana bakıyordu.

"Ben pek becerikli değilim, derslerim berbattır ve geleceğimde bundan ötürü pek parlak gözükmüyor yani üniversite sınavına bile katılmaya niyetim yok bu kasabadan ayrılma düşüncesine oldukça katı bakıyorum.Ailem desen bir babam var o da alkolik hapislerde çürüyen bir ayyaş." Dediğimde soluk almak için durup onun yüzüne baktığımda yüzünde ki hüzünü görünce kalbim kasıldı.

"Sonuç olarak parasız, pulsuz, çulsuz biriyim tek zenginliğim ve tek hazinem sahip olduğum arkadaşlarım ve sensin." Dediğimde şaşkınca dudakları aralandı.

"Yani her ne kadar çoğu konuda beceriksiz olsam da seni sevme konusunda oldukça becerikliyim.Hatta en iyisi olduğumu iddida ediyorum.Önceden hayatımın bomboş bir kap olduğunu düşünürken şimdi o bomboş kap içinde dolup taşan bir şelale var ve onun kuruyup gitmesini istemiyorum bu yüzden..." elimi ceketimi cebine atıp kağıttan yüzüğü çıkardım.

"Benimle evleenir misin ? Yani bu bir kağıttan yüzük tabii ki gerçeğini alırım ama şuanlık elimde ki imkânlar bu." Diyip hızlı açıklama yaptığımda gözlerini elimde tuttuğum benim tabirimle çöp yüzüğe çevirdi.

Kafasını tekrar kaldırıp bana baktı şaşkınca ardından parlayan gözlerle gülümsedi.

"Parlak şeyleri severim ama seninle kağıttan yüzükle de evlenirim." Dedikleriyle gülümsemem genişlerken içimde ki gerginlik gitti.

Yüzüğü parmağına yavaşça takarken kıkırdıyorduk.

"Ve bu arada haberin olsun dediğin gibi beceriksiz biri değilsin ve sen dünyanın en fakir insanı olsan bile seni severim.Seni her koşulda severim Taehyung." Dediğinde kolundan tutup sıkıca sarıldım.

Kulağı kalbime yaslı, parmağında verdiğim kağıt yüzükle sokağın ortasında öylece birbirimize sarılmıştık.

Kim Dahyun kısa bir zaman içinde boşa yaşayıp gittiğim hayatımın merkezine oturmuştu ve artık gitmeyeceğinin onayını almış aramızdaki sevgiyi mühürlemiştik.

"Sana diyorum ki Mina ile sevgili oldum tepki ver Taehyung geldiğinden beri yatağıma uzanmış sırıtarak tavanı izliyorsun ne oldu anlatmıyorsun da !" Jimin'in ince sesiyle kısa bir an yüzümü buruşturdum ve doğruldum.

"Sevgililik peh ben Dahyun ile sözleştim ona evlenme teklifi ettim." Dediğimde o sırada yediği elma boğazına takılıp öksürme krizine girdiğinde gülüyordum.

Birden elma parçası alnıma çarpıp yere düştü.

"Ne ?!" İnce sesi yetmezmiş gibi birde ciyak ciyak bağırınca kulağım bir hayli acımıştı.

"Sen çıldırmışsın Taehyung !" Dedi şaşkınca.

"Bu çılgınlıksa yaptığım en güzel çılgınlık o zaman." Dediğimde parmağıyla tuttuğu burun kemerini bırakıp bana döndü.

"Kabul etti mi diye sormayacağım çünkü halinden belli ki kabul etmiş peki sen emisin cidden ?" Dediğinde gülümsedim.

"Evet hiç olmadığım kadar Kim Dahyun'u çok çok fazla seviyorum hayatımda aldigim tek ve en doğru karar buna oldukça eminim." Dedim başıyla onayladı.

"Peki ya babası ne olacak ? adam senden nefret ediyor !" Dedi abartılı el hareketleriyle.

"Jeongyeon onaylar ama yaşlı adam konusunda pek emin olamasam da bence Dahyun ve Jeongyeon onu ikna ederler." Diyip omuz silktiğimde onaylamazca başını sağa sola salladı.

"Tanrı sana akıl versin." Dedi.

"Tanrına annemi benden aldığı için kızıyordum ama şimdi görüyorum ki tanrın benden o kadar da nefret etmiyormuş." Dedim yan gülüşle.

Tanrıya bir çok konuda sinirlenip kızsam da Dahyun'u yarattığı için ve onunla yollarımızı kesiştirdiğu için büyük teşekkür borçluydum.

Her ne kadar az olsa da hiç yazmamaktan iyidir diye düşünüyorum amma konuştun diyebilirsiniz ama buralardan biraz soğudum ve kimse yorum atmayınca gram yazasım da gelmiyor.Hikaye yazmamın ana sebebi eğlenmek ve gerçek hayatın stresinden kurtulmak her ne kadar ana sebebim bu olsada yazdığım şeylere karşı olumlu-olumsuz yorum da almak istiyorum.

Teşekkürler umarım beğenmişsinizdir hatalar varsa affola.

DELICATE | Vhyun ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin