1

641 53 63
                                    

Kahve saçlar

Taehyung•

Bu okulun son yılıydı.Okulu ciddi anlamda hiç sevmiyordum derslerimde pek iyi sayılmazdı.Sürekli uyuduğum için sınav haftalarında bile sınıftakilerden duyduğum kulaktan dolma bilgilerle giriyordum.Her ne kadar çalışkan bir öğrenci olmasamda pratik zekam iyiydi sanırım.

Tabii ya bodoslama daldım...

Kim Taehyung ben.

Lisenin 4. Yani son sınıfının ilk günü.Yaşadığım yer şehire uzak kasaba türü bir mekân.Fakat çok severim burayı.İnternet pek çekmez, ara ara elektirik kesintileri olur, sadece bir tane sağlık ocağı ve iki tane ilgili doktoruyla pek çok sorunla karşılaşılır burada.Ama kesinlikle iletişim de sıkıntı olmazdı.İnsanlara dokunmamıştı o dokunmatik telefonlarda ki sosyal medya yapmacıklığı.

"Tae !" Arkamdan bağıran Jimin'e dönmedim bile.Zaten çok geçmeden bisikletiyle yanımda bitmişti.

"Hey seni mankafa duymuyor musun beni ?" Dedi tekrar.Kuruyan dudaklarımı ıslattım hafifçe.Yazın son günlerinde olmamıza rağmen etkili sıcak kurutuyordu derinizi.

"Yine ne cırlıyorsun tepemde ?" Dememle gözlerini kıstı.Bisiklet sürmede çok iyiydi cidden.Benim yavaş yürüyüşüme uygun sürerken aynı zamanda dengede kalabiliyordu.

"Çiçeğim tersinden kalkmışsın yine ? İstersen okul çıkışı bize gel kalabilirsin." Dediğinde gülümsedim.

"Boşver." Dedim başımı kaldırıp gökyüzüne bakarken.Aydınlıktı.Güneş yeni doğmuştu ve biz çoktan ilk ders için geç kalmış hatta muhtemelen töreni de kaçırmıştık.

"Haydi biraz hızlanalım !" Dedim aniden koşarken Jimin'in neşeli kıkırtısıyla okul yolumuzda küçük çocuklar gibi yarışa girdik ve yarışımız Jimin'in bir kıza çarpmamak icin ani frenlemesi, kızın korkuyla gerileyip ayağının takılması ve yere düşmesiyle sonlanmıştı.

"Agh cidden neden hiç önüne bakmadan öylece koşturuyorsun ?" Dediğinde kız soyulan ellerini taşlı yoldan çekip yavaça ayağı kalktı.Dizlerinin üstüne düşmediği için ciddi bir sorun yoktu ama kalçası acıyor olmalıydı.

Burnunun ucuna gelen gözlüğü işaret parmağıyla iteledikten sonra bize gözlerini büyüterek baktı.Daha önce onu okulda görmemiştim.

Siyah kısa saçları açık renkte sayılacak ten rengi küçük bir burnu vardı.

"Biraz daha kibar olmayı dene Jimin-aah." Dedim ona bakmadan.Nefesini verdi.

"Şey Özür dilerim hiç etrafıma bakmadan öylece yürümemeliydim.Dalmışım." diyen kız mahçupca gülümserken elini başına atmış saçını karıştırdı gergince.Bakışları yerdeydi.Jimin'e döndüğümde başta ki çatık olan kaşlarının gevşediğini gördüm.

"Ben de dikkat etmeliydim.Her neyse içeri geçelim Taetae." Dediğinde başımla onaylayıp önden ilerledim.Okulun dışında ki bisiklet parkına bisikletini koyan Jimin koşar adım bana yetişti.Sınıflarımızı ayırdıkları için epeyce sinirli ve üzgündüm.

Tenefüse denk geldiğimiz için çoğu kişi bahçedeydi.Voleybol sahası doluydu ve maç yapıyordular.Muhtemelen takımda yine aynı isimler bulunuyordu çünkü tanıdık simaları görmüştüm.

"Hey Jinyoung-aah !" Bağıran Jimin Jinyoung'a el kaldırıp selam verirken Jinyoung da el kaldırıp salladı.Yine voleybol Takımında mıydı acaba o da ?

Okul böylesi spor-sanat etkinliklerine özen gösteriyordu belli bir talep olduğu sürece tabii.Bu yandan iyiydi.Hatta geçen sene erkek voleybol ve kız voleybol takımı şehirde bir kaç maça katılmış ve bazılarından güzel bir başarıyla ayrılmıştılar.Her ne kadar önemli olmasa da birinci olmasalarda bir kaç kişi tarafından tanınmıştılar.

DELICATE | Vhyun ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin