12

182 27 27
                                    


12

Sevimli

Jimin🐥

Elim cebimde dudaklarımı büzmüş ıslık çalarak okul koridorlarını turlarken bahçede Dahyun'un Chaeyoung adlı arkadaşı Mina ve Yerim cadısını konuşurken gördüm.Yanlarında tanımadığım bir erkek vardı bir de.Kaşlarımı çatarak bakarken önüme dönüp dolanmaya devam edecektim ama ayaklarım birden beni bahçeye getirmişti.

Elimi enseme atıp kaşırken etrafa bakınıyordum.Sehun bugün İngilizce sözlüsü yüzünden okula gelmemişti Taehyun horul horul sırasında uyurken Jinyoung da Jisoo ile takııyordu.Tek kalmıştım.Siyeon'lar nerede onu da bilmiyordum.

''Jimin ?'' Yeri'nin ince sesinden ismimi duyunca ıslık çaldığım için büzülmüş dudaklarım normal haline döndü.Onlara doğru ilerlemeye başladım.Chaeyoung denen kız tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu.İlk defa mükemmel bir şey görüyordu hayatında muhtemelen...

''Ah Chareyoungie Jimin bu geçen ki tiyatro toplantısında yoktun sen geri kalan üyeleri Jimin topladı.Böyle dahil oldum klübe.'' Diyen Yerim konuştuğunda gözlerim Mina'ya kaydı.Gülümseyerek bana bakıyordu.Gözlerim onu bulduğu an onun gözleri de Chaeyoung'ı buldu.

''Hmm anladım.Tanıştığıma memnun oldum.'' Diyip hafifçe eğildiğinde ben de eğildim.Siyah kısa saçları, yüzündeki koyu makyajı ve metal aksesuarları vardı.Hiç Dahyun'un arkadaşı gibi durmuyordu dışarıdan.

''Ben geldim.Çilekli sodanı aldım Minarin.Ve senin krakerin de burada Son Tsundere Chaeyoung.'' Diyerek Mina'ya sodasını uzatan çocuğa baktım.Az önce yanlarında gördüğüm çocuktu.Uzun boylu beyaz tenli ve siyah saçları vardı.Kesinlikle son sınıf değildi.Olsa tanırdım.

''Yugyeom boş yapma boş yapma.'' Diyen Chaeyoung öldürücü bakışlar atarken Yeri gülmüştü.Muhtemelen Chaeyoung ile aynı bakışları bende atıyordum çocuğa.

''Sana ilanı aşk ediyorum gördüğüm muameleye bak.Haksız mıyım Mina ?'' Diyen çocuk elini Sharon'un omzuna koymasıyla gözlerim oraya kaydı.Gözlerimi kısmıştım elimde olmadan.

Mina'nın küçük dişleri ve küçük ince sesinden çıkan kahkahasıyla çocuğun elinden doğru onun yüzüne çıktı gözlerim.Gülümsedim.

''Sehun bugün yok mu ?'' Yeri'nin sorusuyla silkelenip kendime gelmiştim.

''Gelmedi.İngilizce sözlüsünden kaçmaya çalışıyor aklı sıra.Gerizekalı Bayan Smith mutlaka o sözlüyü ona yapacak.'' Dediğimde kıkırdadı.

''Hem sen neden sordun ?'' Dedim tek kaşımı kaldırarak.Gözlerini kırpıştırdı.

''Hiiiç öylesine.'' Omuz silkerek gözlerini başka yere odakladığında yüzüme yan bir sırıtış yayıldı.

''Biz gidiyoruz Yerim okuldan sonra görüşürüz.'' Diyip göz kırpan Chaeyoung Mina'ya doğru dönüp onunda omuzunu patpatladı.

''Çok sevimlisin hep böyle kal.'' Dedikten sonra ilerlemeye başladığında Yugyeom denen çocuk ''Kıskandım bana hiç böyle yapmıyorsun sen ya ?!'' diye bağırmıştı.Chaeyoung onu ceketinden tutup sürüklerken hala konuşuyordu.Derin bir nefes alıp tekrar bizimkilere döndüğüm sıra nefesim havada asılı kaldı.Mina'nın gözlerinde durmuştum.Öylece bakıyordum o da bana bakıyordu.Hafifçe gülümsediğinde bende gülümsemeye çalıştım ama sanırım ilk önce nefes almayı tekrar hatırlamam gerekti.

''Valla bugün çok yorucu bir gün ya 3 ders matematik nedir ?'' söylenerek telefonuna bakan Yerim hiçbir şey demeden arkasını dönüp okula ilerlemeye başladı.Mina'da peşinden gidecekken kolundan yakaladım.

DELICATE | Vhyun ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin