Evin merdivenlerinden koşarak üst kata odasına çıkarken Elenora hâlâ bastığı yerin farkında değildi. Kanatlanmış uçuyordu, Esterin odasının önünde yavaşladı ve kapısını usulca açtı . Yaşlı kadın penceresinin önünde ki koltukta oturmuş kitap okuyordu , boş olduğunda hep yaptığı gibi . Elenoranın annesi kitap okumak erkeklere göre bir şey kadınlar elişi ve evlerinin işini yapmalıdır derdi oysa Ester tam tersini düşünüyordu .
" Ester sana anlatacaklarıma inanamayacaksın " derken kısık bir sesle konuşmaya çalışıyordu ama heyecanlı sesini bastıramıyordu ." çığlıklar atabilirim ester içim içime sığmıyor , hala o anı yasıyorum . James beni dudaklarımdan öptüüü " . " Dur biraz yavaş sakin ol ve tek tek anlat ". " Ester biz birlikte gezmeye çıktık , onu çamlık tepesine götürdüm manzarayı göstermek için. Orda bana çok güzel şeyler söyledi , daha önce hiç duymadığım ve hiç kimsenin duyduğunu sanmadığım güzel sözler. Aşk dolu kelimeler döküldü dudaklarından ve sonra o dudaklarıyla beni öptü Ester ".
Ester gülmeye başladı ." Ooo demek gizli yerine götürdün onu, yalnız kalacağınız bir yer" derken yüzünde müstehzi bir gülümseme vardı . "Lütfennn utandırıyorsun beni " derken kıpkırmızıydı , ama oda kendini tutamayıp bir kahkaha attı . " Tamam itiraf ediyorum onu oraya yalnız kalabilmek için götürdüm ama beni orda öpmesi için değil ,rahat konuşabilmek içindi " . " Evet tüm kalbimle sana inanıyorum " derken kahkaha atma sırası Esterdeydi .
" Ester sana anlatabilmem imkansız öyle güzeldikiiii , daha önce tattığım hiç bir şeye benzemiyordu . daha önce bu kadar lezzetli bir şey tatmadım . Rüyaa gibi bu yaşadığım hala inanamıyorum , sürekli aynı şeyleri tekrarladığımı biliyorum ama kendime engel olamıyorum " .
" İlk aşk ve ilk öpücük . Bunu hayatının sonuna kadar aslaa unutamayacaksın . Sizin için dua ediyorum güzel Elenoram aşkınız sonsuza kadar sürsün ve hep mutlu olun "
Odanın ortasındaki yatağın üzerine sırt üstü kendini fırlattı . Tavana bakıyordu boş boş ama orda değildi , hala çamlık tepesindeydi . O anı beyninde tekrar tekrar canlandırıyordu . İnce parmakları dudaklarının üzerinde dolanmaya başladığında ateş gibi sıcacık olduğunu farketti , içine ılık ılık bir şeyler akıyordu . Ne kadar güzel tadı vardı dünyanın en güzel pastaları bile yanında sönük kalır diyordu yada meyveleri . Bunu tekrarlar mı ? dite düşünmeye başladı . Ah Tanrım yine olması için dua etti .
Peki ya james o ne düşünüyordu . Onunda hoşuna gitmiş miydi ? Birden kendini toparladı ya onun hoşuna gitmediyse kendi kadar . Ne de olsa daha önce başka kadınlarıda öpmüş olmalı . O tecrübeli olmalıydı bu konuda . O kadınların tadından daha çok hoşuna gitmesi için kendi tadının duaya başladı . Tabi bu birkaç saniyeydi , kafasının içindeki düşünceler yıldız kayması yada ondan daha hızlı değişiyordu .
Yatağın içinde doğruldu birden " Ester onun da benim kadar hoşuna gitmiş midir ? " diye endişeyle sorduğunda, Ester başını çevirdi gülerek . " Cevap ver lütfen Ester " ." Bu kadar aptalca bir soru olamaz Elenora , şimdi ben aşağı iniyorum sende biraz toparlan ve aşağıya gel . Akşam yemeğini hazırlamışlardır. Ayrıca şu suratının ortasındaki aptal gülümsemeyi de gelirken burda bırak . Herkesin Jamesin seni öptüğünü anlamasını istemiyorsan .
" Aşk harika bir his Ester , cesaret veriyor insana . Sanki herşeyi yapabilir mişim gibi geliyor , insanların düşüncelerini umursamamı engelleyen bir rahatlık hali . Bu yaşadıklarımı , hissettiklerim Tanrının bir mucizesi . Gerçek bir mucize . bir kediyi aslana çevirebilir bir kekemeyi ünlü bir hatibin önüne geçirebilir , bir kötürümü deli gibi kırlarda koşturabilir ve daha başka neler yaptırabilir Tanrı korusun ".
"Sana son kez söylüyorum Elenora , şu aptal aşık hallerini bırakıp toparlan ve aşağıya her zaman ki ağır hanımefendi kimliğine bürünerek in. Çalışanların dedikodu malzemesi olmak istemiyorsan . Seni seviyorum benim güzel kızım " diyip odadan çıkarken o da kendini gülümsemekten alamıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kralı devirmek
Historical FictionAnnesinin kraliçenin nedimesi olması onun suçu değildi , sonuçta kralın oğluydu. Hakkı olan tahtı almak için savaşı başlattı. Hayatının aşkıysa, hayatının savaşını verirken karşısına çıktı. Şans iyi birşey, senden yanaysa