Ester ulağın getirdiği mektubu tüm ciddiyetiyle okuyordu . Elenora karşısında gözlerini ona dikmiş Jamesin kendisine de bir şey yazıp yazmadığını öğrenmeye çabalıyordu .
İçinden öfleyip pöfleyerek amma okudu ,ne yazmış ki bu kadar diye geçti . Sormaya korkarak kasabı gözleyen kedi gibi bekliyordu karşısında .Kedinin umudu bir parça et ,kızın umudu bir küçük haber .
Üstelik kendine özel bir mektup , küçücük bir not göndermediği içinde öfkeliydi . Geldiğinde bunun hesabını sorucam ondan . hıhh
-Herşey yolunda gidiyormuş çok güzel gelişmelerden bahsetmiş .
-Bana bir şey yazmış mı ?
- Üzgünüm. Tüm ev halkına sevgilerimi iletin demiş sadece.
-Çok kızgınım ona . Bu sana gelen üçüncü mektup ve benim için hiç bir şey yazmıyor . Belliki unuttu beni .
Gözleri dolu doluydu artık . Ne dese ne yapsa bilemedi .
-Saçmalama . Bu kadarcık zamanda unuttu haa. Mektupların birinin eline geçmesi halinde seni korumaya çalışıyor belliki .
-Hahh ne saçma bahane . Unuttu diyorum sana .Gittiği yerlerde gördüğü güzeller aklını başından almış olmalı . Kesinnn . Kesin öyle oldu .
- Hiç bu kadar saçmaladığını görmemiştim , çocuk gibi davranmayıda bırak .
-Ama Ester aksini düşünmem için en ufak birşey varmı ? Tek kelime bile yazmadı bana bugüne kadar ,sana yolladığı sayfalar dolusu mektuplarda benden hiç bahsetmedi .Yokmuşum gibi davranıyor .
-Ona güvenmekten başka çaren yok . Seviyorsan eğer sevdiğine güvenip oturup hanımefendi bir şekilde bekleyeceksin .
-Aşk çok kötü bir duygu Ester .Hızla göklere çıkarıp birden bırakıyor ve sen o hızla yere çakılıyorsun .
-Hahha haha
-Gülme . Ben çok ciddiyim . Ondan haber alamadığım her an boğuluyorum ,kalbim acıyor anlıyormusun ? Hele onun bir başkasına o güzel gözleriyle baktığı düşüncesi ........... aklımı kaçırabilirim .
-Haa ha haa
- Aman Tanrım ya o kızlardan birini öptüyseee.
-Katılıyorum ,aklını aklını kaçırdın sen hah hah ha
- Lütfennnn. Lütfen gülmeyi keser misin benim içim acıyor .
-Sende böyle saçmalayarak güldürme. Adam ölüm kalım savaşında bizim kızımız naz niyaz peşinde. Kendini toparla biraz az kaldı beş günü bulmaz burda olacaklar .
-Gerçekten miii ? Ben daha on gün var sanıyordum .
- Evet . Gidecekleri bir yer iptal oldu . Yaşlı lord yatağa düşmüş ,çok hastaymış . Bu durumdayken gitmeleri anlamsız sadece dua edelim ihtiyar adam için .
-Çok sevindimmm.
-Adamcağızın hastalığına mı? hah hah ha
-Hah ha ha .Tabiki hayır Ester Lorda şifa diliyorum .Ama iptal olmasına Jamesin planlanandan önce yanıma gelecek olmasına çok sevindim , niye yalan söyleyeyim . derken gözleri parlıyordu sevinçten .
-Ahh sevgili James bir an önce gel ve sana sarılıp o eşsiz kokunu içime çekeyimmm , çok özledim seni .
-Neler diyorsun sen ?
-Sesli mi söyledim .Aman Tanrım , çok utandım şimdi . elini yüzüne kapadı ve sonra birlikte kahkahayı bastılar .
Bunca gerginliğin içinde bu gülüşmeler iyi geldi ikiside az da olsa rahatladılar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kralı devirmek
Historical FictionAnnesinin kraliçenin nedimesi olması onun suçu değildi , sonuçta kralın oğluydu. Hakkı olan tahtı almak için savaşı başlattı. Hayatının aşkıysa, hayatının savaşını verirken karşısına çıktı. Şans iyi birşey, senden yanaysa