Bahçede oturmuş kader ortaklığı yaptığı yaşlı hanımı bekliyordu Bruce .Zaten içeride durmak onu daraltıyordu .
-Umarım çok bekletmedim .
-Hayır ,ayrıca seni beklemek bana onur verir, bilge kadın .
-Hah haha haa. Hadi yürüyelim .
Nazik bir reveransın ardından Estere kolu uzattı girmesi için .
-Sizi kolumda gören her beyefendi beni kıskanacak " diye hafifte takıldı . Gülüşmelerle yürümeye başladılar .
-Seni en seviğim yere götüreceğim eğer bozmadılarsa .
-Nasıl istersen
-Aklıma takıldı sabah ki sohbette söylediklerin .Kendini hiç bir zaman küçümseme derken bir sınır olmalı değil mi ? Had bilmek gerekmez mi?
-Asllaaaa. Hatta had bildirmek gerekir bazen sadece .
-Bu senin en iyi yaptığın şeylerden ." dedi ve güldüler tekrar .
-Sana tavsiyem bir şey görebileceğin mesafede ise muhakkam alabileceğin de bir mesafededir , gözünü yükseklere dikmekten çekinme .
-Çok hırslı bir kadınsın .
-Asillerle dolu bu saraya ,bir çiftçinin kızı olarak girdim ben .
-Hayatını dinlemeyi çok isterim .
-Özel bir şey yok o kadar da hah hah haa.
-Hayır gülme ,inan bana çok isterim, neler yaşadın ,nasıl bu kadar güçlü kalabildin .Bu yaşında bizleri dahi yoran bu savaşı sen yönettin . Hepimizden çok gayret gösterdin . Senden öğrenebileceğim neler neler vardır kim bilir bunu biliyorum .
- Bu bahçe çok güzeldir " dedi eliyle etrafı göstererek .
-Ülkenin en ünlü peyzaj mimarları birlikte çalıştı .Wilhelm dostum çok meraklıydı çiçeklerle uğraşmaya .Bak şu ilerideki sera onundu . İçerisi egzotik ülkelerden getirttiği çiçeklerle doluydu." daldı bir an o günler geçiyordu gözünün önünden belli .
-Burası benim dinlenebildiğim tek yer derdi. İşini çok seven bir bahçevan gibi sabah erken koşa koşa buraya gelir , çiçeklerini sever günlük bakımlarını yapardı .Daha sonra geçerdi çalışma odasına .
-Güzel hobi .
-Dinlenmiş bir ruh daha başarılı olur derdi .Başarılıydı da ,ülkemiz onun zamanında refah içindeydi .Düşmanlarımız gücümüzden korkardı ,hıh nerden nereyee. O babadan bu oğulun çıkacağını kim tahmin edebilirdiki .
-Haklısın tepe taklak etti herşeyi .
-İşte burası benim yerim " dedi .
Fundalıklarla çevrili ,ortada minik bir havuz ,çevresinde banklar olan yeri göstererek .Gerçektende güzeldi ,fundalıklar doğal bir görüntü ve kuytu bir ortam sağlıyordu . Mermer havuzun ortasında ki eros heykeli ise sanat şaheseriydi .Sanat ve doğanın hoş bir harmonisi.
Banka oturup öylece kuşları dinlediler bir süre .Saatlerce sıkılmadan burada oturabilirdi ,ruhunu dinleyebilmek için eşsiz bir ortam . Huzurun ta kendisi hissettikleri .
-Mirada'ya gidene kadar hayatım bu sarayda geçti ,başka da bir yer bilmedim .
-Nasıl geldin peki onu anlatır mısın ?
-Dostum Wilhelmin annesi eğitim için gönderildiğim manastıra geldi bir gün .O günü hiç unutamam.
Durup biraz gülümsedi . Uzağa bakıyordu ,sanki geçmişini görüyor gibi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kralı devirmek
Ficción históricaAnnesinin kraliçenin nedimesi olması onun suçu değildi , sonuçta kralın oğluydu. Hakkı olan tahtı almak için savaşı başlattı. Hayatının aşkıysa, hayatının savaşını verirken karşısına çıktı. Şans iyi birşey, senden yanaysa