21. bölüm

5 3 0
                                    

Mirada kontunun evi hiç bu kadar kalabalık olmamıştı . Gidenin gelenin haddi hesabı yoktu . İbrenin Jamese döndüğünü gören tüm fırsatçılar koşuşuyor salonda uydurdukları masalları anlatıyorlardı . Sanki işin en başından beri hep bu mücadelenin içindelermiş gibi en büyük nutukları onlar atıyordu .Panayır yeri gibiydi evin içi .

-James Eli bahçede seni görmek istiyor .

-Vaktim yok görmüyor musun şu ortamı ?

-Görüyorum ,ama 5 dakikanı almaz.

-Olmaz dostum şu hengamede onun kaprisini çekemem.

-Ne kaprisi ,bu gayet doğal bir istek .

-İkinizde durumun ciddiyetinden uzaklaşmışsınız .Henüz bir şey bitmiş değil .Johnu taşıyan gemi okyanusa açılmadan ve o kaleye hapis olmadan hiç bir şey bitmiş değil . " dedikten sonra hayıflanarak söylenmeye başladı .

-Aslında kellesinin gövdesinden ayrılması iktidarımı gölgesiz kılacaktı .

-Yapmaaa , bu defalarca konuşuldu ,herkes sürgün edilmesinin daha iyi olacağını söyledi sana .

-Biliyorum ve halaa aptalca buluyorum.

-O senin kardeşin.

Güldü ve 

-Bir kral için ülkesinin bekası önce gelir .İktidar merhamet kaldırmaz .Hiç duymadın mı ? Osmanlı sultanları devlette kaos çıkmasın diye tahta çıkınca kardeşlerini öldürtüyorlar .Üstelik  yasal olarak yapıyorlar ,bunu onlara mecbur kılan yasaları var .

-Bu anlattıklarını gayet iyi biliyorum . Sana biat edip sürgünü kabul etmiş kardeşini bunların üstüne öldürtmen sadece zalimliktir .

-Hepiniz duygusal davranıyorsunuz.

-Hayır.

-Ya Çar eniştesinin de  desteği  ile  düşmanlarımızı da  çevresine toplayıp ,karşıma büyük bir orduyla çıkarsa ?

-Bunu hapsedildiği kaleden yapabilirse eğer o zaman  gerekeni yaparsın .Halkta buna razı olur .Diğer türlü adın kardeş katili zalim krala çıkar .

-Biliyorummm." diye hiddetlendi ve öfkeyle bağırdı .

-Zaten elimi kolumu bağlayan da bu .

     Şaşırmıştı Bruce , o iyi yürekli dostu yoktu ,karşısında gözünü hırs bürümüş bir zalim duruyordu .Bu gördüğü adamı ise hiç sevmedi .

-James kafan karışmış biraz kendine gel ."diyip hışımla ayrıldı yanından bu yeni kralın .

-Hıhhh git bakalım yufka yürek .Göreceksin dediklerimde çok haklı olduğumu sende .

    Dönmedi bu sözlere, dahada hızlanarak çıktı odadan .

    Napıyorum ben . Biraz rahatlamalıyım ortamı insanları bu kadar germeye gerek yok. Tam kazanmışken herkesi kaçırabilirim , bitmemiş savaşımı  kaybettireceğim kendi kendime diye bir sirkelendi .Çevresindekilerden müsade isteyim bahçeye Elenoranın yanına gitmeye karar verdi .

      -Ahh Jamess diye sevinerek kalktı üzgün oturduğu yerden .

-Tatlım seni ihmal ettiğimin farkındayım özür dilerim .

Gülümsedi az önceki kırgınlığını unutturmaya yetmişti gelmesi .

-Seni görmek sevincimi seninle paylaşmak istedim ,kızma bana .

-Aslaaaa. Bebeğim sadece ortam çok karışık ,hala tam bir netlik var diyemem. Tahta oturmadan da tamamdır bu iş diyemem . Anlayış göstermeni rica ediyorum ,daha sonra telafi ederim söz ." derken kızın yanağından öptü .

-Şimdi gitmem gerek ,sende dualarına devam et güzellik .

-Duam seninle ."derken gülümsedi sevdiğine ,mutluydu gözlerinin içi gülüyordu .

   İstediği bu kadarcık bir ilgiydi ama gelmesini Bruce'un sağladığını bilmek ? Kendi arzusuyla koşmalıydı yanına ,bu biraz keyfini kaçırsada . Ama olsun ortalık rahatlayınca telafi edeceğine söz vermişti bir kere ,daha ne istiyorum . Oturup dua etmeli ve bu aptal vesveselerdende vazgeçmeliyim .Arkasından seslendi.

-Seni çok seviyorum .

   Duymadı yada oralı olmadı adam .

Belkide bu hayata alışmalıyım o bir ülke yönetecek ,her zaman yoğun ve meşgul olacak .Alışmalı ve onun yükünü nasıl hafifletebileceğimi düşünmeliyim .Küçük şımarık kızlar gibi kapris yapmak bana yakışmaz. Onun kraliçesi olacağım çok yakında veee bana evlenme teklifini yapınca da bebeğimiz olacağı müjdeleyeceğim .

       Bebek bizim mutluluğumuzu katlayacak ,umarım bir erkek çocuk verebilirim sevdiğim adama. Benim için fark etmez kız yada erkek olması .Ama eminim ki kraliyetine  varis olması için erkek isteyecek .Karnını tuttu severek  Herkesten sakladığı sırrı, ilk gecelerinden yüklendiği ,şimdilik mutluluk veren bir yüktü . Fark ettiğinden beri mutluydu .Belkide bu hamilelik yüzünden duygusal davranıp olayları abartıyorum .

      Ester ve annesi anlamasınlar diye sürekli bahaneler uydurup ,uzak duruyordu iki kadındanda . Neyseki herkes bir telaştaydı , kimsenin kimseyi doğru dürüst görme vakti yoktu .Yoksa bu iki kadının gözünden kaçmaz ,anlayıncada mahvederlerdi onu .Az kaldı Elenora  ,az kaldı .

     Söylediğimde sevinçle karşılayacakları zamana kadar sabret . Şimdilik dikkat etmeye devam nasılsa James bir haftaya on güne kalmaz bana teklifini yapar . Veee mutlu sonnnn.

Kralı devirmek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin