28. bölüm

7 3 0
                                    


-Hoşgeldiniz güzel bayanlar.

-Sizi bu odada görmek bizim en büyük hoşluğumuzdur majesteleri .

-Hah hah ha Esterrr . Burada biz bizeyken bu resmiyeti koyma lütfen .Bu odada isem senin büyük payın var ve unutulmaz çabaların .

-Haketmediğin bir yerde değilsin .

  Mükellef bir masa hazırlanmıştı odanın tam ortasına .Sağır dilsiz iki hizmetçi servis için kenarda bekliyordu .

-Buyrun oturun hanımlar .

-Teşekkür ederiz .

   Dördüncü koltuğun sahibi henüz gelmemişti ve en önemlisi kimdi ? Kral hizmetkarlara işaret etti servis başlasın diye .

-Konuğun gelmeden mi  başlayacağız ?

-Gelir o da birazdan ,biz başlayalım .

   Çorbalarını içerlerken sarayda bazı merak ettiği kuralları sordu , bilmem gereken ayrıntılar var mı diye . Kadın üstün körü birşeyler anlattı , tam gizli geçitler hakkında bilgi verecekti ki kapı vuruldu .

-Gelll

 Açılan kapı ile kadınların da ağzı açıldı . Gözleri yerinden fırlayacaktı neredeyse .İçeriye giren Kurnaz Thomas'tı .Ne olduğunu anlamaya çalışan şaşkın şaşkın bakan kadınlara .

-Son davetlim de geldi ,"dedi yeni kral .

Thomas , James'e iyice yaklaştı vee taze kral eğilip elini öptü . Kadınların yaşadığı şok tarifsizdi .Üstüne duyduklarına ise inanamadılar.

-Hoşgeldin BABA .

 Dumur olmuş hanımları selamladı Thomas . Dilini yutmuş gibiydi ikiside . Sessizliğe aldırmadan James işaret etti yine servis tekrar başladı . Masaya iştahla bakan yaşlı adam .

-Çok güzel bir sofra olmuş evlat .

-Ne dönüyor burada ? diyebildi Ester kekeleyerek .

- Uzun zaman oldu görüşmeyeli Ester , nasılsın söyle bakalım ?

  Adamın bu pervasız tavırları iyice sinirlendirdi kadını .

-James bunlar ne anlama geliyor 

-Sakin ol Esterrr yemeğini ye , beğenmedin mi yoksa ? 

-Sen suussssss

-Oooo halaa o eski cadı .

-Bir açıklama yapar mısın Jamess 

-Sana ne kadar teşekkür etsem az kalır Ester ." dedi pişkin pişkin  . Thomasın bu fütursuz konuşmaları iyice delirtti  kadını .

-Senden başkasına güvenemezdim . Kimse bu savaşı vermezdi , veremezdi . Bir tek sen evet sen yapabilirdin bunu hah hah haa. Oğlumu oturttuğumuz bu taht ,hepimizin eseri . Bu yüzden birlikte kutlamalıyız ," derken kadehini kaldırdı ve onlara doğru uzatarak bağırdı .

-Çok yaşa kral James .

-Sen ne diyorsun be adam , ne oğlu  ?

-Evet Ester o benim tek evladım .Yıllarca gözümden çok esirgediğim .

-Ama o kralın oğluyduuu ." fısıltı gibiydi sesi ,aldatılmanın verdiği üzüntü yansıyordu sesinin rengine .

-Size göre kralın oğluydu hah hah ha .

-Anlamıyorum "dedi genç kız .

-Anlatayım o zaman"  dedi alaycı sesiyle ihtiyar .

-Yıllar önce Sophie yanıma geldi ,hamile olduğunu söylüyordu .Bir nedimenin hamileliği onun öldürülmesi demekti . Kaçalım buralardan diyerek yalvarmaya başladı bana  .Onu sakinleştirmeye çabaladım .Dur sen ben bir çare bulacağım diye gönderdim .

  Hedeflerim vardı ,arzularım vardı en önemlide sevdiğim bir kadın vardı .Sophie küçük bir kaçamaktı sadece .

Herşeyi bırakıp sevmediğim bir kadınla kaçmak ? Bu benim için imkansızdı ,bir kaç kez  buluşup zevkle geçirdiğim gecenin bedeli bu kadar ağır olamaz ,tüm geleceğimi mahvedemezdi .

 Biraz sustu ,Jamese gururla baktı bir süre .

 Bebek düşürttürülebilirdi , bu mümkündü .ama can kazanmıştı ve o benim bir parçamdı . Düşürttürmek , kendi evladımı öldürmekti yapamazdım ,yapmadımda .

 Üstelik baba olma duygusu çok da hoşuma gitmeye başladı .Fakat ne yapmalı ,ne yapmalı günlerce düşünmekten deliye döndüm .

Nasıl kurtulabilirim bu durumdan  ,hem evladımı ,hem geleceğimi aynı anda kurtarmanın bir yolu olmalı .

  Wilhelmle çok içtiğimiz bir gece çözüm bir anda şimşek gibi beynimde parladı . Evet bunu yapmalıyım Wilhelmi sarhoş edip bir gece Sophinin koynuna sokmalıyım , güzel çok güzel bir kızdı biraz aptaldı ama ne desem yapardı .

Planım beklediğimden de kusursuz gelişti .Kral çocuğun kendi çocuğu olduğuna inandı , bir de benden yardım istedi bu durumdan kurtarmam için. Aylardır yaptığım planı yeni gibi anlattığım zaman ,kraliçenin hışmından korkan Wilhelm neredeyse bana minnettardı . " yine güldü pişkin adam .

Kral her yıl ziyaret etmem ,onu gözetmem için beni görevlendirdi bir de .

Evladımın Thomas amcası olmak yetmedi .Babası olduğumu bilmesini istedim ,bana babaa diye sarılsın istedim .Onu sevdiğm kadar o da beni sevsin istedim .Bu hakkım değil mi? Ben ona iki kez can verdim .

-Hepimizi aldattın ,en iyi dostun Wilhelm'i  bilee.

-Hıhhh .Evladın olmadığından bilmiyorsun o koruma arzusunu .Korudum onu hep ,ona bu ayrı gayrı yaşamı sunabilmiş olmamsa en büyük acımdı .On yaşındayken gerçeği anlatmıştım dayanamayarak .Her ayrılığımızda ,baba gitmee ağlardı . Baba gitme ,diye yalvaran bir çocuğu ardımda bırakarak saraya dönmek ise benim cezam ,inan hiç kolay değildi .

Ona yaşattığım bu acının bedelini nasıl öderim diye yanıp kavrulurken ben ,birden Wilhelm'in ölüm haberi yayıldı sarayın koridorlarında .

Tahta John oturduğunda geldi aklıma herşey.  James'in kralın oğlu olduğunu sanan bir sürü şahit var .En önemli şahit ise Ester . İçlerinde bir tek o yapar dedim ,diğerleri aptal sürüsü .

Derler ya aptal dostun olacağına ,akıllı düşmanın olsun diye . İşte tamda bu söz yerini buldu .Hah hah ha .





Kralı devirmek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin