-Thomas bu kadar dolap dönmüş ve senin hiç bir şeyden haberin yok , öylemiii. Bu aptallığın için her an kelleni alabilirim .
-Majesteleri sinsi fareler gibi çalışmış aciz mahluklar .
-Sen ki Kurnaz Thomas diye bilinen,her yerde gözü kulağı olduğu söylenen adam, nasıl bu kadar kör olabilirsin ?
-Efendim böyle bir onursuz mücadele kimin aklına gelir .Siz rahat olun tüm tedbirleri alıp o piç ve avanesine hadlerini bildireceğim . Bu kahpeliklerini hepsi koparılan kelleleriyle ödeyecek .
-Ne yapacaksan çabuk yap .Yoksa kardeşim olduğunu söyleyen o soysuz neredeyse sarayıma girecek .
- Majestelerinin de dediği gibi bir soysuz ve ona takılan birkaç başıbozuk vatan haini .Hepsine hadleri bildirilecek .Kent meydanında hepsinin kazığa geçirilmiş kelleleri sergilenecek .İbret olsun diye kokuşmuş bedenleri arabalarla kent ve kasabalarda gezdirilecek ,rahat olun siz.
-Bu gerçek mi?
-Ney majesteleri .
-O soysuz babamın piçi olabilir mi ?
-Şeyyy.
-Şeyy ne ?
-Bu kısmı doğru , o babanızın Sophie adlı bir nedimeden olma oğludur.
-Amannn Tanrımm. Sen ne işe yararsın be adam . Şimdi mi öğrenmeliydim bunu .
-Efendim bilen herkes Tanrı üzerine yemin etti ,bu sırrı ölenedek saklayacağına .Bu babanızın arzusuydu. Onu evladı olarak görmedi ama öldürülmesine de izin vermedi .Silaj kontunun himayesine teslim etti .
-Evet anlat anlat ,şimdi anlat sen bana bunları. Piç burnumun dibine gelmiş ,tahtımı istiyor, sen şimdi anlat.
-Ama babanız
-Başlatma babama .................
-Tanrı üzerine krala yemin etmiştik nasıl anlatabilirdim .
-Kuş beyinli o bunak öleli on yıl oldu . On yıldır senin kralın benim .Bunun bir gün ortaya çıkabilme riskine karşı beni ikaz etmeliydin yıllar önce. Beni ve tahtımı korumaktı senin görevin ,görüyoruz ki yapamadın .Bir de Tanrı üzerine yemin etmiş miş sanki çok korkarda . Yapmadığı şeytanlık kalmamış bu yaşa kadar , bu işte birden aziz olmak gelmiş aklına .
-Efendim sorunu çözücem
-Senin işin sorun ortaya çıkmadan çözmekti gerizekalı .
-Halledicem
-Adam çıkmış,ben Wilhelm'in büyük oğluyum diye ortaya çıkyor ,taht benim hakkım diyor . Dünya adam topluyor etrafına ki bunlar küçümsenecek isimler değil, senin ruhun duymuyor . Benim ülkemde ,benim tebaamla ,benim askerlerimle karşıma çıkıp bana ültimatom yolluyor ve beyimiz ne diyor . Basit bir sorun hemen çözücem . Hahhh. Kar topuyken haberi olmamış, çığa dönüşmüş ve danışmanım çözecekkk.
Cevap vermeye fırsat vermeden sürekli saydırıyordu gözlerinden ateş çıkan John
-Bu cürreti gösterebilecek hale gelmiş . Bana tahtı kendisine sevgi ve şefkat besleyen abisine bırakmasını , böylelikle hakkın yerini bulacağı gibi saçma sapan şeyler yazıyor .Birde utanmaz beni tehdit ediyor, kardeş kanı akmasın ülkede diye .
-Tamam şimdi neler yapabilirim onlara bakmalıyım .Tüm kabineyi ve komutanlarımı en kısa zamanda toplantı salonunda istiyorum .Yoksa senin bir şey yapabileceğin yok şapşal bunak .
-Hemen majesteleri izninizle
-Defollllll
Delirecek gibiydi , öfkeyle eline geçeni duvarlara fırlatıyor , sağa sola atıyor ,her yeri kırıp geçiriyordu .Küfürler hiç bitmiyordu .Hizmetçi kızlar korkudan ödleri kopmuş halde kaçışıyordu .Kralın öfkesinin şiddeti sınır tanımıyordu ve nasibini almayan kalmayacaktı belli .
Kraliçe bile korkmuş bu bağırtılardan odasından çıkamıyordu . Haberciler göndererek öğrenebildi olanı biteni .Sanki sarayda bir bomba patlamış herkes amaçsızca nereye gittiğini bilmeden koşuşuyordu .
Evet Jamesin yolladığı mektup sarayda bomba olmuş, tüm şiddetiyle patlamıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kralı devirmek
Fiksi SejarahAnnesinin kraliçenin nedimesi olması onun suçu değildi , sonuçta kralın oğluydu. Hakkı olan tahtı almak için savaşı başlattı. Hayatının aşkıysa, hayatının savaşını verirken karşısına çıktı. Şans iyi birşey, senden yanaysa