Ešte predtým ako začnete čítať vám chcem povedať, že moja wattpad bff
--CRAAzY-- (patrí jej postava Cassie) píše taktiež príbeh o dvojičkách. Volá sa Stay here Určite to bude ❤️ už aj prvá čas je top tak bež skontrolovať jej profil ❤️😘Volám sa Scarlett Brook. Ako dvadsať ročná som bola raz v jednom klube aj spolu s kamoškami. Zoznámila som sa tam s jedným chalanom, ktorý sa nám predstavil, ako Shawn Mendez. Povedal mi, že sa vraj páčim jeho kamarátovi Cameronovi, ktorý by ma rád pozval na pohárik. Čudné nie? Keď sa mu páčim prečo neprišiel za mnou on? Ale neriešila som to a tak som sa išla na toho Camerona pozrieť. Bol naozaj veľmi pekný. Postava, úsmev, šarm, správanie... Toto všetko ma na ňom zaujalo. Od toho dňa sme sa stretávali častejšie až sme sa nakoniec dali dokopy. Spočiatku to vyzeralo na krásny vzťah, ale potom to začalo. Veľa času trávil so svojou partiou a to mi vadilo. Veľakrát prišiel domov s dobitou tvárou alebo nejakou ranou čo bolo viac než divné. A takto som sa až po troch mesiacoch dozvedela, že Cameron a jeho kamaráti majú gang. Volajú sa Death Hood a Cameron je vodca. Či som chcela alebo nie stala som sa súčasťou tohto gangu. Cam ma naučil narábať so zbraňou, bojovať s útočníkmi a hlavne ma naučil vyjednávať v tejto ich brandži. Toto všetko som musela ovládať, aby som pri ich obchodovaní prežila. Nikdy neviete, ako sa to môže zvrhnúť. Camerona som milovala, preto som aj ostala pri ňom. Ale v niektorých prípadoch láska nie je večná. Cam ma začal biť a správal sa ku mne, ako k nejakému odpadu. Bola som pre neho len kurva a využívali moju krásu k ich kšeftom. Chcela som od nich už viackrát utiecť, ale raz ma chytil a s nožom pri krku sa mi vyhrážal, že po prvé nemám aj tak kam ísť, pretože som kvôli ním prerušila kontakt s celou mojou rodinou a po druhé aj keby som utiekla tak by ma našiel a zabil. Preto sa radšej o to nepokúšam, nechcem byť mŕtva.
Dnes nás čaká jeden veľký obchod. Máme sa stretnúť s našim najväčším protivníkom, gangom, ktorý si hovorí Downtown Killers. Majú nám predať drogy, ktoré zase my máme predať...
,,Scar? už si pripravená"spýta sa ma Jack.
On jediný sa ku mne správa normálne. On je totižto z nás aj najmladší, takže možno je to aj tým, že má možno rešpekt.
,,Vôbec sa mi nikam nechce. Dnes na to nemám vôbec náladu... Ale dám si ešte rúž a idem"znechutene som povedala.
,,Dobre príď dole za nami. Cameronovi poviem, že hneď prídeš..."usmial sa na mňa.
Jack odišiel a ja som si domaľovala pery červeným ružom. Na sebe som mala oblečené kožené nohavice a čierné tričko s výstrihom. Tvár som mala vždy zakrytú kuklou, aby ma nepoznali.
Sedím v aute vedľa Camerona. Ideme k starému skladu, kde sa máme stretnúť s Downtown Killers. Oni tam už zrejme na nás čakajú. Cam zaparkoval pri vchode a všetci sme vystúpili. Ja, Cameron, Jack G, Shawn, Jack J a v druhom aute bol Chris a Marco. Oni dvaja nás vždy kryli. Vošli sme do starého zatuchnutého skladu, kde na nás už čakali. Tvar mali prekrytú šatkami.
,,Grayson, Ethan...opäť vás rád vidím... Ako vám ide život?"spýta sa ich milo no cítiť z toho faloš.
,,Neprišli sme sa sem rozprávať Cameron. Daj prachy, zober si čo chceš a zmizni..."precedil cez zuby Grayson.
,,Ale no ták...trochu milšie to nejde?"zasmial sa Cam.
,,Hej Jack..."pískol na neho a ukázal mu, aby išiel s peniazmi k nemu.
,,Tu máš prachy, teraz by si mi ty mohol ukázať, čo máš pre mňa..."ukázal na tašku v ktorej by mali byť peniaze.
,,Hoho...neurýchľuj to. Dones mi tu tašku sem a nech mi to donesie tá tvoja mačička..."
Teraz prišiel rad na mňa. Vzala som tašku a išla som k ním. Na stôl som položila tašku a ukázala som im jej obsah.
,,500 000 dolárov. Tak ako sme sa dohodli"pozrela som sa mu hlboko do oči.
Mal ich čokoládovo hnedé no sem-tam podľa uhlu svetla boli zafarbené zelenou farbou.
,,Dúfam, že ste féroví lebo sa mi to nechce rátať... No možno keby si mi s tým pomohla..."dotkol sa ma, ale ja som hneď vytiahla z vačku nôž a priložila som mu ho ku krku.
,,Ak chceš ešte žiť tak to nerob..."zasyčal.
Ukázal na jeho gang, ktorý mieril na mňa zbraňami.
,,Neboj sa cukríček nejdem ťa zabiť no nabudúce ti môžem ublížiť"pošepkala som mu.
Na chvíľku ostalo ticho a potom niekto z ich gangu pustil dymovnice. Chcú nás ojebať. Ich plán je zobrať drogy a aj prachy. Rýchlo som sa nožom zahnala aj keď som už cez dym moc toho nevidela. Ale na moje šťastie som ním zasiahla toho Graysona. Bude mať odo mňa aspoň pamiatku. Dúfam že som aspoň nôž zaryla hlboko. V sklade sa spustila prestrelka. Rýchlo som si vytiahla zbraň no ktosi ma schmatol. Začala som sa brániť, ale ten dotyčný mi uštedril jednu dobrú ranu do tváre. Skvelé zase budem mať modrinu. V celom sklade sa ozýval zvuk streľby alebo výkriky. Boj medzi gangmi neprestával. Nejaký idiot vystrelil a ja som to schytala priamo do ramena. Kurva bolelo to ako sviňa. Automaticky som si chytila rameno. Z úst my vyšlo zopár vzlykou, ale snažila som sa byť potichu. Rýchlo som odštvornožkovala, čo najďalej od streľby. Cez dvere som sa dostala von zo skladu. Nikde som nevidela ani chalanov z nášho gangu a ani od Downtown Killers. Žeby toto bola moja chvíľa na útek? Aj keby nie...no krvácam z ramena a potrebujem niekoho kto mi ošetrí a zašije ranu. Nemôžem tu len tak čakať na nich kým sa tu vystrieľajú. Pretočím očami, ale na to ma zabolí rameno. No nemám kam ísť. Sakra! A v tom ma napadla jedna osoba. Dokonca býva aj tu neďaleko. Rozhodla som sa teda pre útek. Rýchlo som utekala od skladu preč. Svoj mobil som hodila do potoka, ktorý v okoli skladu tečie. Ruka ma hrozne bolela, ale neprestávala som bežať. Dobehla som k bytovke kde býva moja sestra Cassie. Ona je jediná osoba, ktorá mi môže pomôcť. Zazvoním na zvonček. Dúfam že nespí, pretože vonku je už tma. Zazvonim ešte raz a na to sa ozve jej hlas.
,,Prosím?"
Och ako dlho som ju už nepočula...
,,Cassie to som ja Scar... Prosim ťa musíš mi pomôcť"prosila som ju.
,,Nevideli sme sa rok a zrazu odo mňa niečo potrebuješ?"jej hlas znel naštvano.
,,Cass prosím som zranená"
Zo zvončeka sa ozval povzdych.
,,Fajn, poď na druhé poschodie"odomkla mi dvere a zvonček stíchol.
Rýchlo som vybehla po schodoch na druhé poschodie. Cassie ma už čakala vo dverách zabalená v župane. Zastavila som sa pri nej a zhlboka som vydychovala.
,,Choď do vnútra... tam mi povieš, čo sa stalo..."
,,...no a začala sa tam prestrelka. Nič som nevidela, všade bol dym. V tom ma niekto schmatol, chvíľu som sa bránila, ale bol silnejší, no a potom som to schytala do ramena"všetko som jej porozprávala pri ošetrovaní ramena.
Cassie ma totižto vyštudovanú zdravotnícku školu.
,,Cass ešte je tu čosi, čo by si mala vedieť... Cameron ma zabije, keď zisti, že som utiekla... Vieš on je úplne iný"
,,Scarlett už len to, že si súčasťou jeho gangu nie je normálne... Neboj niečo vymyslíme..."povedala a mne nachvíľu odľahlo.
Vedela som, že mi moja sestra pomôže...
• Tak čo na to poviete? neviem no snáď to nie je až tak zle ako to vyzerá 😂 vote/koment poteší ❤️ peace ✌🏻🤘🏻
YOU ARE READING
Bang-Bang
FanfictionBoj medzi dvoma najväčšími gangmi neveští nič dobré. Miesto toho aby som bola s kamarátkami v klube, na káve či v nákupnom centre... musím riešiť problémy so zbraňou v ruke. 🔫