New family...

531 18 2
                                    

,,A nechcela by si sa Dallasovi pomstiť?"spýtal sa ma.

,,Túžim po tom deň čo deň"pozrela som sa na Graysona.

,,V tom prípade sa k nám pridaj a urobíme to spolu. My po tom takisto túžite ako ty!"povedal a usmial sa.

Myslím,že som si našla novú partiu. Milý Cameron... teš sa.

Obliekla som sa a s Graysonom sme sa vrátili dole do obývačky. Všetci na nás pozerali.

,,No konečne! Skoro som ich nevedel udržať..."povzdychol si Jonah.

,,Ako môže mi tu niekto z vás dvoch vysvetliť čo sa teraz stalo? V celom dome bolo počuť vaše výkriky a buchot"rozčuľoval sa Ethan.

Cassie len z poza neho vydesene vykúkala. Ostatní čakali na vysvetlenie.

,,Ja vám to vysvetlím..."podišla som k ním bližšie a začala som s vysvetľovaním.

,,Ide o to, že Grayson zistil, kto v skutočnosti som..."

,,Akože v skutočnosti?"skočil mi do reči Zach.

,,Zach neprerušujte ju"povedal mu Grayson.

,,Ethan to ja som ti v Robinsonovom sklade poranila tvár. Ešte v tedy som bola súčasťou Death Hood gangu, ale utiekla som. Kvôli tomu, že som utiekla Dallas poslal na mňa jeho poskokov, ktorí ma zmlátili. Vraj sa môžem hocikde schovať všade ma nájde..."

,,Prečo si s ním už neskončila skôr?"spýtal sa ma Corbyn.

,,Pretože sa mi vyhrážal. Už dávno som chcela odísť. Bola som len jeho hračka, nič viac"

,,A Cassie?"povedal Ethan.

,,Cassie? Ona pracuje, ako sestrička. Nepatrí a ani nepatrila do žiadného gangu"

,,Dobre a ako si zistila, že my sme Downtown Killers?"nechápavo sa spýtal Corbyn.

,,Nevedela som, že tvoríte gang. Dozvedela som sa to len dnes. Bola som vo vašej pivnici... Omylom som sa tam dostala. Prepáčte"vysvetlila som mu.

,,Dobre to je už teraz jedno... Scarlett by sa rada pomstila Cameronovi a my tiež. Totižto nám je jedno či budeme najväčším gangom v meste. My sa mu chceme pomstiť za jedného človeka. Takže Scar bude odteraz s nami ak teda chce. No a Cassie... hodil by sa nám zdravotník"pozrel na moju sestru a mrkol na ňu.

Od tejto chvíle sme boli členmi Downtown Killers. Tešila som sa na tu chvíľu, keď uvidím Camerona ako umiera.
Večer sme si všetci posadali na gauč a sledovali sme telku. V polke filmu som sa vybrala hore do izby. Upratovala som ten neporiadok, čo sme s Graysonom urobili.

,,Môžem?"zaklopal Gray a nakukol do izby.

,,Jasné..."

Skladala som rozhádzané oblečenie.

,,Môžem ti pomôcť?"spýtal sa.

,,Ak chceš... Inak čo tá rana na líci?"hneď, ako som sa na ňu spýtala chcel sa jej dotknúť, no nechtiac si do nej trochu buchol.

Bang-BangWhere stories live. Discover now