Happy together

405 14 11
                                    

,,Scarlett? Si zranená"povedal a stále hľadel na svoju krvavú ruku.

Keď povedal, že je to moja krv, zľakla som sa a pozrela som na svoje telo. Na stehnách som mala sýto červenú krv, až čiernu. Nie ja umieram...

Zobudím sa v neznámej izbe. Na sebe mám to nemocničné oblečenie a som pripojená na infúziu. Ani neviem, ako som sa sem dostala. Od tej udalosti...áno... tej, keď mi zomrel Jack si pamatám len to, že ma KJ ťahal od Jacka preč a zistil, že som zranená. Vtedy som si myslela, že umieram. Ale...som tu. Obzriem sa po miestnosti. Moju pozornosť zaujme veľká kytica ruží položená na stolčeku vedľa posteli. Je k nej pripnuté venovanie, ktoré sa snažím dočiahnuť.

Moja milovaná Scarlett. Ani si nevieš predstaviť, ako som strašne rad, že sme ťa zachránili a že je už je všetkému koniec. Dúfam, že čoskoro vyzdravieš a vrátiš sa medzi nás. Neprežil by som to tu bez teba... Zach a jeho noha je v poriadku. Stále sa pýta kedy prídeš, pretože nemôže chodiť a aspoň môže hrať s tebou ps4. Je mi ľúto čo sa stalo s Jackom. Nemohol som mu ani poďakovať za tvoju záchranu, to hlavne kvôli nemu sme ťa zachránili... Jeho telo sme zobrali a s úctou ho pochováme hneď, čo prídeš domov. P.S. Milujem ťa, už sa teším keď ti to poviem.

Nechcela som plakať... Snažila som sa byť silná, ale bolo to ťažké. Zopár sĺz mi stieklo po tvári. List vyvolal vo mne aj smútok, ale aj radosť. Grayson ma miluje... Do izby vošiel pán doktor.

,,Dobrý deň slečna Brook. Ako sa cítite?"spýtal sa ma.

,,Hmm celkom dobre... Pán doktor čo sa mi stalo?"

,,Maly ste silné krvácanie z maternice. Čo spôsobil stres... zrejme ste prežili nejaké ťažké obdobie..."

,,No to áno"sklesnute som povedala.

,,Museli sme vám dať infúziu. V tomto obdobný potrebuje žena veľa živín a vitamínov..."

,,Hmm prepáčte, ale v akom obdobi?"nechápavo som na neho hľadela.

,,No predsa v tehotenstve... Ste v druhom týždni"povedal s úsmevom na tvári.

No mňa to úplne zaskočilo. Toto som vôbec nečakala. Čo budem teraz robiť? Dieťa je určite Grsysonové, pretože s ním som naposledy spala. On ma zabije, keď sa to dozvie.

,,Vy ste o tom nevedeli však?"spýtal sa ma, pretože si všimol moju reakciu.

,,Nie vôbec som to netušila"usmiala som sa na neho.

Mne to vôbec nevadilo, no bojím sa čo na to povie Gray.

,,Na krvácanie sme vám dali tabletky. Toto sa občas ženám stáva ak sú v strese no pravidelným užívaním liekov sa plod v maternici udrží a nič sa mu nestane. Ale musíte odpočívať, nestresovať sa a bude to v poriadku"povedal.

,,A ako dlho tu budem?"

,,Dnes môžete ísť domov. Zavoláme vašej sestre, aby po vás prišla"milo sa usmial.

Ešte skontroloval informačné papiere o mojom stave a odišiel. Po takej hodinke po mňa prišla Cassie aj s Graysonom.

,,Ahoj"pozdravil ma Gray.

,,Ahoj"slabo som sa pousmiala a vyhýbala som sa jeho zrakovému kontaktu.

,,Ďakujem za kyticu... Je nádherná"

,,A čítala si si aj list?"pozrel mi do oči. Žiarili mu.

,,Áno čítala..."

,,A?"nedočkavo čakal na moje vyjadrenie.

,,Grayson môžme sa o tom porozprávať doma prosím?"

,,Jasné..."radosť z tváre mu trochu zmizla.

Grayson:

Vidím na nej, že ju čosi trápi a mám strach, ako sa vyjadri k môjmu listu. Ale rešpektujem to, že sa chce porozprávať v kľude doma. Pobalili sme jej veci a odišli sme domov. O jej zdravotnom stave sme sa rozprávali už včera s doktorom a vraj to krvácanie mala zo stresu. Čo sa ani nečudujem, pretože posledné dni boli pre ňu veľmi stresujúce. Doma sa zvítala s chalanmi. Chvíľu sme posedeli všetci spolocne v obývačke, no potom si išla ľahnúť do izby. Išiel som ju skontrolovať. Ležala v mojej posteli. Na sebe mala moju čiernu mikinu,legíny a moje ponožky. Na nej vyzerali skoro, ako podkolienky. V objatí držala vankúš a pozerala do stropu.

,,Scar?..."vošiel som do izby a sadol som si na kraj postele.

Zaregistrovala ma. Narovnala sa a oprela sa o čelo postele.

Scarlett:

,,Gray...asi čakáš na moju odpoveď..."pozrela som sa mu do oči a prisadla som si k nemu bližšie.

,,Začnem tým, že som ti veľmi vďačná za záchranu...aj chalanom. Kytica ma veľmi potešila a aj to čo bolo v liste... Moje city k tebe sú take iste... Už by som si nevedela predstaviť život bez teba"chytila som ho za líce.

Grayson mi ruku prekryl svojou.

,,Ale vidím, že je v tom nejaký háčik...však?"

,,Gray vieš prečo som krvácala?"opýtala som sa ho.

,,No vraj to bolo kvôli stresu..."povedal.

Povzdychla som si a hrala som sa s prstami na rukách.

,,Čo je Scar... mne to môžeš povedať"dvoma prstami mi nadvyhol bradu.

Zhlboka som sa nadýchla a rozhodla som sa že mu to teraz poviem.

,,Ide o to, že som tehotná. Som v druhom týždni a kvôli stresu som začala krvácať, čo by spôsobilo, že by sa plod neudržal v maternici..."

,,Čo že si? O môj bože Scar"ruky mu vystrelili k ústam.

,,Hneváš sa?"

,,Či sa hnevám? Akoby som mohol? Som šťastný...Milujem ťa Scar"objal ma a začal ma bozkávať po celej tvári.

Som rada, že takto na to reagoval.

,,Odteraz vás budem chrániť a starať sa o vás... Bože ani nevieš aký som rady. Možno je načase sa usadiť a začať žiť iný život"

Pozrela som na Graysona a pohladila som ho po tvári. Videla som v jeho očiach slzy.

,,Milujem ťa Scar"

,,Ja teba tiež Gray..."

Koniec.....................ale nie srandujem 😜 ale pomaly sa k nemu už blížime 😏 vote/koment ❤️ peace ✌🏻🤘🏻

Bang-BangWhere stories live. Discover now