,,Scarlett nezruš hovor bojím sa..."znela vystrašene.
,,Neboj nevypnem ho. Len mi odteraz hovor Samantha. Je to dôležité rozumieš? Neskôr ti to vysvetlím"prikázala som jej.
,,Áno rozumiem"
Postavila som sa z postele a rýchlo som išla za Graysonom...
Vyšla som z izby von a slabo som zaklopala na Graysonové dvere aj keď pravdepodobne spí a klopanie nebude počuť. Otvorila som dvere a pomaly som vošla dnu. Všade bola tma.
,,Gray..."zašepkala som, no nikto sa neozval.
Cassie som mala celý čas na hlavnom odpočúvaní. Sadla som si na kraj Graysonovej postele. Dotkla som sa jeho ruky, ale on si spokojne vydychoval.
,,Gray zobuď sa...počuješ?"pomykala som ním.
,,Sam čo sa deje?"prudko sa posadil.
,,Gray musíš ma rýchlo odviezť domov..."naliehala som.
,,Prečo?"spýtal sa.
,,Sam...počujem zvuky"vystrašene šepkaka.
Grayson zapol lampičku a nechápavo na mňa pozeral.
,,Samantha som zamknutá v izbe, ale bojím sa. Kto sú a čo chcú?"šepkala.
Grayson pozorne počúval no hneď sa postavil a obliekal sa.
,,Cass neboj idem za tebou hlavne buď ticho a keby niečo vieš čo máš robiť"
,,Á-áno viem"
,,Sam idem po Ethana ty sa chod zatiaľ obuť..."prikázal mi.
Ja som si na seba obliekla svoje oblečenie a išla som sa obuť. Hneď na to prišiel Gray s Ethanom. Nasadli sme do auta a išli sme za mojou sestrou. po ceste som im povedala, čo sa deje. No nie tak celkom. Povedala som, že je niekto v byte mojej sestry. Bola som im vďačná za to, že boli taký ochotní.
,,Samantha drž sa za nami..."povedal Eth a ja som poslúchla.
Prišli sme na druhé poschodie a dvere od bytu boli pootvorené. Grayson pomaly a opatrne otváral dvere.
,,Opatrne..."šepla som mu.
Vbehol do bytu a prezeral ho ako nejaký profil. Zabudla som vám povedať, že v ruke zvieral bejzbalovú pálku.
,,Nikto tu nie je no nechali odkaz..."ukázal na stenu v obývačke.
Priprav sa na svoju smrť. Štetka...
Bolo napísané na bielej stene s červeným sprejom. Po celom tele mi prebehla husacina, ale zachovala som si chladnú tvár.,,Cassie môžeš otvoriť. Nikto tu nie je"zakričala som spoza dverí.
Dvere sa otvorili a Cassie mi hodila do náručia. Bola vydesená a plakala.
,,Kto to bol Samantha? A čo od nás chceli?"pozrela na mňa spytavo.
,,Neviem"zaklamala som, no potom jej to vysvetlím.
YOU ARE READING
Bang-Bang
FanfictionBoj medzi dvoma najväčšími gangmi neveští nič dobré. Miesto toho aby som bola s kamarátkami v klube, na káve či v nákupnom centre... musím riešiť problémy so zbraňou v ruke. 🔫