Alone with Cassie

453 17 2
                                    

,,Dobrú noc Gray..."otočila sa ku mne.

Ostala ležať vedľa mňa.

,,Dobrú aj tebe zlato..."

Chcel som jej povedať láska, ale nakoniec som sa rozhodol pre zlato.

O niekoľko dni neskôr...

Prešlo pár dni... týždeň aj niečo a chalani dnes idú riešiť svoju robotu. Dnes s nimi nejdem, pretože sa necítim moc najlepšie. Ide na mňa asi chrípka. Grayson chcel obchod kvôli mne zrušiť, ale uistila som ho, že to doma zvládnem. Nebude predsa kvôli tomu rušiť dôležité obchody. Navyše bude so mnou doma aj Cassie.

,,Naozaj nemám ostať? Chalani by to zvládli aj bezo mňa..."opýtal sa ma Grayson, keď boli už na odchode.

,,Nie neboj sa o mňa...skôr vy si dávajte pozor"usmiala som sa, pobozkala som ho a hnala som ho von z domu.

Chalani odišli. S Cass sme si objednali pizzu a pustili sme si film. Ku koncu filmu som už ledva pozerala. Chcelo sa mi hrozne spať.

,,Cassie myslím, že idem do postele. Som unavená..."postavila som sa z gauča.

,,Ja tiež už pôjdem. Len to dopozerám"povedala Cassie.

Odišla som do Graysonovej izby. Zapla som lampičku pri posteli, aby v izbe nebolo silné svetlo. Zobrala som si čistý uterák a išla som si dať rýchlu sprchu. Zabalená v uteráku som išla do izby pre čisté spodné prádlo. Zhodila som zo seba uterák a obliekla som sa do pyžama. Lahla som si do postele a zhasla som svetlo.

Zobudila som sa do tmavej noci. V izbe bola tma, jediné svetlo vytváral mesiac, ktorý svietil do izby. Vonku silno fúkal vietor a ten vydával čudné zvuky. Mala som taký čudný pocit... Pocit, ako keby ma niekto sledoval. Načiahla som sa k lampičke a zažla som svetlo. Ako inak v izbe nebol nikto. Graysonové miesto bolo stále prázdne. No predsa tu čosi bolo čo ma znepokojilo. Dvere od izby boli pootvorené. Započula som tiché vrzgnutie podlahy. Vydesilo ma to. Potichu som z nočného stolíka vytiahla svoju zbraň a vyklápací nôž som si zastrčila za pyžamové gate. Opatrne som sa postavila bosími nohami na studenú podlahu. So zbraňou v rukách som kráčala k pootvorením dverám. Chytila som kľučku od dveri a opatrne som ich otvorila. Modlila som sa, aby nezavrzgali. Nakukla som na chodbu. Všade bola tma no snažila som sa zviknúť si na ňu. Na jednej strane chodby nič nebolo a tak som sa išla pozrieť do obývačky a kuchyni. Kráčala som po schodoch dole a rozhliadla som sa po veľkej miestnosti. Dostala som sa do kuchyne, kde sú dvere na záhradu. Boli zavreté, ale na skle bol vyrezaný kruh cez, ktorý si niekto odomkol dvere. Niekto sa sem vlúpal. Vedela som, že tu niekto bol no neviem či je stále v dome. Išla som okuknúť obývačku, keď v tom spoza rohu niekto na mňa vyskočil a začal ma škrtiť. Snažila som sa ho zo seba dostať dole, ale bol silnejší. Zbraň mi vytrhol z ruky a niekam odhodil. Pokúšala som sa dočiahnuť rukami nôž, no nemala som dostatok kyslíka. Pomaly mi trplo celé telo a prestávala som vidieť. Zaregistrovala som len buchnutie vchodových dverí. Potom ma neznámy muž hodil na zem a zmizol. Nemala som silu za ním utekať. Ostala som ležať na mieste a snažila som sa lapiť dych. Do domu vošli chalani a keď ma videli, ako sa zvýjam na zemi, hneď za mnou pribehli.

,,Scar čo sa deje? Musíš sa upokojiť...prosím ťa snaž sa pomaly dýchať"tíšil ma Gray.

,,Niekto tu bol Grayson"chrčala som.

,,Kľud Scar...už si v bezpečí"hladil ma po chrbte.

Zobral ma na ruky a išiel so mnou hore do izby.

,,Chalani prezrite to tu zatiaľ"prikázal im a odišiel so mnou.

Položil ma na posteľ a prezrel miestnosť. Keď si bol istý, že v nej sme len mi dvaja prišiel za mnou.

,,Čo sa presne stalo?"spýtal sa ma znova.

,,Zobudila som sa a niekto tu bol. Išla som dole do kuchyne a niekto ma začal škrtiť. Netuším kto to bol..."

,,Nemal som ťa nechať samú. Je to moja vina"objímal ma.

,,Nie Gray... nie je"šepkala som.

,,Prepáč mi to..."povedal.

Grayson:

Mal som ostať s ňou doma a nič by sa nestalo... Ležal som vedľa nej. Konečne zaspala.

,,Gray všetko sme prezreli...v dome nikto nie je. Ten dotyčný sa dostal dnu aj von cez dvere na záhradu"prišiel mi povedať Jonah.

,,Dobre pre istotu sa zamknite v izbách..."povedal som mu.

,,Dobre a ako je na tom?"

,,Už zaspala..."

,,Neboj Gray vyriešime to"povedal.

Keď odišiel zamkol som dvere a išiel som si ľahnúť ku Scarlett.

,,Nenechavaj ma tu samú"pošepkala.

,,Neboj sa nenechám. Som tu s tebou..."pritúlil som si ju k sebe a nespustil som ju z objatia.

Hmm nič moc táto časť. Zaspávala som pri nej, takže je taká nič moc 😏 peace ✌🏻🤘🏻

Bang-BangOnde histórias criam vida. Descubra agora