Before I cry

380 17 21
                                    

Odviedli ma na policajnú stanicu, kde ma zadržali. Nie sú tu na mňa vôbec milí. Budem zadržaný dokým nevyriešia tento prípad. Zajtra ma budú vypočúvať. Všetko sa posralo! Kurva! Scarlett ma zabije...

Zobudila som sa do skorého upršaného rána. Miesto na ktorom by mal spať Grayson bolo prázdne. Ako to? Veď vravel, že bude doma do polnoci. Vyskúšala som mu zavolať, no nedvíhal telefón. Postavila som sa z postele a išla som na toaletu. Potom som sa rozhodla, že sa pôjdem pozrieť či sú ostatní chalani doma. Zaklopala som na Corbynové dvere, ale neozval sa. Určite spí po včerajšku. Tak som ho nechala spať a išla som sa naraňajkovať. Medzitým som znova skúsila volať Graysonovi. Opäť nič. Pri telke som čakala kým sa niekto z chalanov zobudí.

Počula som niekoho kroky. Rýchlo som sa otočila a videla som, ako zo schodov kráča Zach.

,,Zach... Kde je Grayson?"rýchlo som sa spýtala.

Bolo vidieť, že ma tu takto skoro nečakal. Vyzeral zaskočene a vystrašene?

,,Ahoj Scar nečakal som ťa tu... Čo ešte nespíš?"povedal a vyhýbal sa môjmu pohľadu.

Niečo sa deje... viem to.

,,Už sa mi nechce, ale neodbočuj od témy. Pýtala som sa ťa niečo... Tak? Prečo nie je doma?"postavila som sa pred neho.

,,Ehm...vieš Scar..."

,,Dobre ránko... Čo tu robíte?"objavil sa na schodoch Corbyn. Zach bol určite rad, že sa tu objavil.

,,Kde je Gray?"

Všimla som si, ako sa mu zmenil výraz tváre. Vydýchol si a pozrel na mňa.

,,Fajn...ale najprv si sadni..."povedal a ja som urobila ako kázal.

,,Včerajší predaj sa zvrtol. Počas obchodu nás videli dvaja okoloidúci chlapci a Kevin, ten čo kupoval drogy, jedného zastrelil. Chcel aj druhého odrovnať, ale ten mu našťastie zdrhol. Od Graysona sme dostali prikaz ísť za Kevinom, aby nezabil aj toho druhého. Medzitým Graysona prichytili policajti pri mŕtvom tele a tí ho zadržali... Ešte stále tam je a bude až kým sa to nevyrieši..."

,,Čo prosím? A prečo ste mi o tom nepovedali skôr?"rozhodila som rukami.

,,Spala si, nechceli sme ťa budiť..."

Tvar som si dala do dlani a snažila som sa ukľudniť. Nemôžem sa stresovať...

,,Scarlett neboj to sa vyrieši"hladil ma po chrbte Zach.

,,Jasné, že sa to vyrieši... Musí"postavila som sa a odišla som do izby.

Pôjdem za ním. Toto sa musí vyriešiť.

...

,,Dobrý deň prišla som za Graysonom Dolanom..."poviem so okienka strážnikovi.

Zapísal si moje údaje a zobral ma do miestnosti, kde bývajú návštevy. Chvíľku som tam počkala a do miestnosti priviedli Graysona v putách.

,,Ahoj láska"nahrnuli sa mi slzy do oči. Pevne som ho objala.

,,Prepáč mi to. Nechcel som aby sa toto stalo..."krútil hlavou.

Bang-BangWhere stories live. Discover now