Dal som si všetko dorhomady a môže to byť pravda. Teraz keď si tak spomeniem na ten hlas, ktorý som počul v sklade. Je identický. Možno ma Jonah pravdu, ale čo tu chce a ak je Dallasová priateľka tak prečo ešte nezaútočila. Už aj ráno, keď som ju vyľakal ma mohla zabiť. Mala na to úžasnú príležitosť...
Sam sa mi už od prvej chvíle páčila no teraz je to celé na nič. Dnes musím zistiť či je to pravda...
Chcel som sa jej na to spýtať hneď teraz, ale chalani mi povedali, že si išla zabehať.
Scarlett:
Po raňajkách som si išla zabehať. Keď som sa vrátila všetci boli v obývačke. Pri vyzúvani tenisiek ma zaujali jedny dvere, ktoré boli v chodbe. V podstate to boli obyčajné dvere, len tentokrát boli pootvorené a vychádzalo z nich silné svetlo. Podišla som k ním a pootvorila som ich viac. Viem, že by som nemala, ale zvedavosť je každou minútou čoraz väčšia. Vojdem dnu a po schodoch zídeme do...asi do pivnice.
,,Halooo?"poviem no nikto sa neozve.
Sú tu samé regále s rôzným náradím, skateboardy, mech na boxovanie, vypchatá figurína na trénovanie úderov... Na konci miestnosti je stôl a nad stolom korková tabuľa s rôznymi papiermi na nej. Prídem bližšie a čítam si čo je na nich popísané.
,,Zoznam kupujúcich... Jonas, Jerkovič... Hmm toho poznám, Rus ktorému sme predávali drogy. González, Hawkins, Smith..."čítala som mená z nástenky.
Ďalej tam bolo čosi písané o zbraniach a nelegálnych predajoch no potom som narazila na Dallasovú fotku. Mal na nej vyškrkané oči a pod ním bolo napísané na papieriku červenou fixkou zabiť. O Dallasa sa nezaujímam. Vôbec by mi nevadilo, keby ho niekto odbachol, ale skôr ma desilo to, čo bolo napísané za tým slovom zabiť. Bolo tam napísané Zabiť aj spolu s jeho gangom! Prezrela som si celú miestnosť. Na jednej strane regálu mali vyvesené rôzné zbrane. Od malých zbraň až po veľké, rôzne nože či už na boj z blízka alebo na hádzanie... Potom ma ešte čosi zaujalo. Bola to taška. Bola mi z diaľky docela povedomá. Prišla som k nej a odzipsovala som ju. Boli v nej prachy... Tu tašku plnú peňazí som ja niesla vodcovi gangu Downtown Killers a oni nám za to mali dať drogy no ojebali nás. To znamená, že ja som v dome Downtown Killers, Grayson je ich vodca, Ethan je porezaný na tvári mojim nožom a najlepšie je, že oni chcú zabiť mňa... Myslím si, že je na čase odísť. Budem sa tváriť akože nič. Pobalím si veci a potom aj s Cassie odídeme. Predtým, ako odídem z ich tajnej pracovne zoberiem si sadu hádzacích nožov a jeden veľký nôž. Potichu sa z pivnice vyparím. Keď prechádzam potichu cez obývačku všimne si ma Corbyn, Zach, Cassie a Ethan.
,,Sam poď si s nami zahrať ps4"zakričí na mňa Cassie.
,,Ehm jasne pôjdem len som spotená. Dám si rýchlu sprchu a som tu..."falošne som sa usmiala a rýchlo som odišla do izby.
Odložila som si tam do tašky súpravu nožíkov a nôž. Zobrala som si čisté spodné prádlo, uterák a išla som do kúpeľne. Myslím, že toto bola moja najrýchlejšia sprcha v mojom živote. Obliekla som si čisté spodné prádlo a uterák som si obmotala okolo seba. Potom som sa vrátila do izby.
Grayson:
Chalani mi povedali, že sa Sam vrátila. Vraj si išla dať sprchu a potom príde. Ja som sa rozhodol, že za ňou pôjdem.
Scarlett:
Zabalená v uteráku si vyberám oblečenie. Zrazu započujem kroky. Pomaly sa približujú k izbe. Rýchlo dobehnem k taške, kde som si schovala súpravu nožíkov a opatrne ich vyberiem.
,,Už sa nemusíš pretvarovať. Viem,že si Scarlett Brooks a viem, že patríš do Death Hood"ozval sa Grayson.
Opatrno som k nemu otočila, ale len hlavu. Zbadala som, že mierí na mňa zbraňou. Hlavu som otočila späť a pozrela som sa na nožíky. Rýchlo som urobila krok v bok a hodila som po ňom jeden nožík, v zápätí další a další. Grayson sa len uhýbať. Jednému sa len tak tak uhol a nožík pristál zabodnutý v stene, no Graysona poškriabal na tvári. Využila som jeho zaskočenie a snažila som sa mu zbraň dostať z jeho rúk. Nejakým spôsobom sa mi to podarilo a teraz sme sa už len snažili odrovnať jeden druhého holými rukami. Mlátili sme sa tam, ako zmyslov zbavení. Grayson ležal na zemi a ja na ňom. Jednou rukou som sa snažila dočiahnuť ten veľký nožík a on sa snažil dočiahnuť zbraň, ktorá bola blízko neho. Obaja sme zbrane naraz dočiahli. Ja som držala nôž tesne pri Graysonovom krku a on mi mieril zbraňou na spánok. Obaja sme z hlboka dýchali.
,,No tak pome...stlač tu spúšť. Môžeš ma rýchlo odstreliť, veď to máš aj v pláne. Videla som to!"od nervou som po ňom ziapala.
,,Prečo si ma klamala, že sa voláš Samantha?"spýtal sa Grayson.
,,Si normálny? Patrila som do gangu...bežne budem cudzím ľuďom hovoriť moje pravé meno nie?!"
,,Akoto že patrila? Si Dallasové dievča nie?"spýtal sa a stále mi držal zbraň pri hlave.
,,Bola som až dokým som od neho nezdrhla. Bola som pre neho len štetka, ktorá mu je len na sex a na vybitie si zlosti. Čo si myslíš... kto ma zmlátil? Kto sa vlúpal do Cassieho bytu? Boli to Dallasoví poskoci"pozerala som na neho a čakala čo spraví.
,,No tak správ Dallasovi radosť a zabi ma!"odhodila som nôž, ktorý som mu ešte pred chvíľou držala pod krkom.
,,Nemám v pláne ti ublížiť. Skončila som s Dallasom"nahrnuli sa mi slzy do oči.
Keby som ho nepoznala možno by som to urobila, ale ukázal mi, že je dobrý človek. Pomohol mi a to ma ani nepoznal.
,,Ja ti tiež nechcem ublížiť"odhodil zbraň.
Ja som sa z neho postavila, sadla som si na zem a chrbát som si oprela o posteľ. Gray urobil to isté.
,,Dallas ťa bil?"spýtal sa ma.
,,Hej a robil to veľmi rád"utrela som si znova natrhnutú ranku na pery.
,,Poď ku mne, keby som to vedel... Nikdy by som na teba nezautočil"vzal si ma do náručia.
,,Ale to je v pohode"povedala som keď už som bola pri ňom.
,,Scar?"
,,Áno?"
,,A nechcela by si sa Dallasovi pomstiť?"spýtal sa ma.
,,Túžim po tom deň čo deň"pozrela som sa na Graysona.
,,V tom prípade sa k nám pridaj a urobíme to spolu. My po tom takisto túžite ako ty!"povedal a usmial sa.
Myslím,že som si našla novú partiu. Milý Cameron... teš sa.
• Dúfam, že sa vám časť páčila ❤️ vote/koment 😘 peace ✌🏻🤘🏻
YOU ARE READING
Bang-Bang
FanfictionBoj medzi dvoma najväčšími gangmi neveští nič dobré. Miesto toho aby som bola s kamarátkami v klube, na káve či v nákupnom centre... musím riešiť problémy so zbraňou v ruke. 🔫