Dancing in the club

536 16 2
                                    

18+ (budú hrať karty 😂)
Asi sa chovám trochu ako krava, ale to čo povedal Dallas mi stále vrtá v hlave. Berie ma Gray, ako ďalšiu jeho štetku? Dala som si rýchlu sprchu. Umyla som si vlasy a telo. Zabalila som sa do uteráku a išla som sa obliecť do pyžama. Obliekla som si kraťase a tielko. Umyla som si aj zuby a vyšla som von. V izbe ma čakal Gray.

Sedel na posteli so sklonenou hlavou.

,,Scar...viem že sa hneváš"prerušil ticho.

,,Ale ja sa nehnevám"zaklamala som.

,,Vidím že si. A myslím, že aj viem prečo. Áno mával som veľa dievčat...ale už dávno som žiadnu nemal. Nechcem, aby si si myslela, že ťa tu mám len preto, že ťa chcem dostať do postele. Veď už ťa v nej mám..."zasmial sa.

A zase vtipkuje.

,,Pokiaľ si to nemyslíš tak fajn..."

,,Nie nemyslím..."prišiel ku mňa a hlavu si položil na moje stehná.

Automaticky mi ruky vbehli do jeho vlasov. Hrala som sa s nimi... Otočil hlavu ku mne a pozeral z dola na mňa. Naklonila som sa k nemu a spojila som naše pery. Zase mali jedinečnú chuť. Pretočil si ma pod seba a pokračoval v bozkávaní. Bože bol tak hrozne krásny.

,,Dnes si bola hrozne sexy. To ako si vrazila Chazovy..."hovoril pomedzi bozky.

,,Pššt.."priložila som mu ukazovák na pery.

Bozkávala som mu krk. A pomaly som sa posúvala nižšie. Kto vie kam by sme sa dostali keby nás niekto nevyrušil klopaním na dvere. Obaja sme od seba odskočili.

,,Áno?"spýtal sa Gray.

,,Objednal som pizzu a už prišla tak si poďte dať..."do izby nakukla Ethanová hlava.

Obaja sme našu posteľnu aktivitu nechali tak a išli sme sa najesť. Všetci už boli v obývačke a čosi rozoberali.

,,Tak ma napadlo... že či by sme nešli cez víkend do klubu. Veď už sme tam dávno neboli"navrhol Zach.

,,Inak to nie je zlý nápad..."povedala som.

,,No mne je jedno môžme..."súhlasil Gray a odkusol si z pizze.

Víkend:

Týždeň ubehol, ako voda a prišiel víkend. Dnes je sobota a dnes večer ideme do klubu. S Cassie sme sa rozhodli, že si pojdeme niečo na seba kúpiť. A celkovo sme si spravili taký beauty day. Grayson mi požičal svoje auto. Budem si musíte našetriť a kúpiť svoje, aby som nepýtala stale jeho, i keď jemu je to vraj jedno. Tašky sme hodili do kufra a odišli sme domov.

,,Halóóó sme doma..."zakričali sme na celý dom, no všade bolo ticho.

,,Niečo pre vás máme"

Hneď ako som to povedala zrazu sa všetci ozvali. No šak ja vám dám... Na stôl som položila plné dve tašky mekáču. Vrhli sa na to ako supy. O takej šiestej sme sa s Cassie rozhodli, že sa pôjdeme chystať. Zapli sme si hudbu a najprv sme si dali kúpeľ. Áno spolu sme sa kúpali. Ethan s Graysonom nám búchali na dvere a chceli sa dostať do kúpeľne. Vraj sa na to chceli pozrieť. Čo ešte nevedeli, ako sa kúpu dve dievčatá? Po kúpeli sme sa išli namaľovať.

Bang-BangTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang