Thanks Ethan...

373 12 5
                                    

,,Išiel by si k pôrodu? Si najbližšia Graysonová osoba..."

,,Pôjdem..."súhlasil.

Ethan:

Nemohol som povedať nie. Vlastne ma to teší ale aj sa toho bojím. Nečakal som, že bude chcieť mňa... myslel som, že o to požiadá Cassie...

Cassie:

Nezdá sa vám divné, že si moja sestra zavolala Ethana k pôrodu? Myslela som, že zavolá mňa... Scarlett sa narodil zdravý a krásny chlapček. Všetci sú z toho šťastní... Aj ja som šťastná, ale je tu jedna vec, ktorá mi vadí. A tou je to, že od kedy je v dome Scar s malým Jackom, Ethan sa motá stále okolo nich. Musím pomôcť Scar s tým potom s hentým a mňa si vôbec nevšíma. Stále len Scar...

,,Láska?"pritúlim sa k nemu bližšie.

,,Áno?"pozrie na mňa.

,,Nešli by sme dnes večer niekam na jedlo?"

,,Môžme. Len okúpm Jacka a môžme ísť..."

,,Gŕŕŕ Ethan... veď to nie je tvoje dieťa!"rozčúlila som sa.

,,A čo keď nie je? Vieš, že to rád robím a je to syn môjho brata, ktorý tu nie je. Myslím, že je normálne, keď jej pomáham nie?"

,,Fajn"vydýchla som nespokojne.

Táto debata sa skončila, pretože som odišla do izby. A takto to išlo dokolečka dokola. Možno si myslite, že sa správam, ako najväčšia hlúpaňa a že moje správanie voči mojej sestre je hrozné, ale naozaj ma to hnevá. Mám taký pocit, ako keby si privlastňovala Ethana.

Prebudí ma plač dieťaťa. Och bože už zase... Otočim sa na druhý bok s tým, že sa načiahnem po Ethanovi. Nie je tam, ale perina je ešte teplá. Nasadím si papučky a opustím teplú posteľ. Šuchtavým krokom sa približujem bližšie k plaču.

Ethan:

,,Pomôžem ti s ním? Môžem sa s ním prechádzať po izbe ak si unavená"navrhol som jej.

,,V pohode Eth... nechceli sme ťa zobudiť, kľudne choď do postele..."povedala zničene Scar.

,,Ale to je v pohode... Scar si v pohode?"spýtal som sa jej.

,,Vlastne nie je mi moc dobre..."šepla.

,,Veď vidím, celá horíš"

,,Hrozne ma bolia prsia Eth. Nedokážem dať ani Jackovi najesť, myslím, že ich mám zapálené..."zastonala a chytila si prsia.

,,Mám tu jeden krém skúsim si ho natrieť..."

,,Fajn postrážim zatiaľ Jacka"sadol som si chrbtom k nej.

Scarlett:

Ethan si sadol s Jackom tak aby ma nevidel. Rozopla som si podprsenku a natierala som si boľavé bradavky.

,,Bože to bolí..."

,,... mala by si ísť na pohotovosť. Ten krém ti teraz nepomôže. Potrebuješ lieky"

Bang-BangWhere stories live. Discover now