Podal som jej môj mobil, kde mi napísala číslo. Určite jej napíšem. Keď mi vrátila mobil podržal som jej dvere.
,,Ďakujem za pomoc..."úprimne na mňa pozrela a odišla.
Ja som odišiel domov. Chcel som si o Samanthe niečo zistiť.
Prišiel som domov a zobral som si macbook.
Jonah? Potrebujem niečo od teba..."zakričal som na celý dom.
,,Som dole v obývačke..."
S notebookom v ruke som zbehol zo schodov a išiel som za Jonahom do obývačky. Sedel tam aj Corbyn.
,,Čaute... Počuj Jonah...potreboval by som niekoho vyhľadať"sadol som si k ním a otvoril som notebook.
,,Neni problém. Ako sa volá?"
,,Viem len to, že sa volá Samantha, viem ti opísať jej výzor a býva blízko Robinsonovho skladu, kde sme boli naposledy obchodovať..."
Jonah začal hľadať a zisťovať informácie o Samanthe.
,,Gray vôbec nevyhladalo mi žiadnu Samanthu. Na tej adrese žije jedine Cassie Brooks"povedal a ukázal mi fotku dievčaťa.
,,Nie to nie je ona..."
,,Bro skús mi napísať všetko o nej a ja to podrobnejšie prezrem"povedal Jonah.
,,Dobre..."
Bol som rad, že to ešte skúsi. Chcel som o nej vedieť viac a možno by stačilo keby som s ňou išiel von a spoznal by som ju tak, ako sa normálne ľudia spoznávajú. Napíšem jej teda zajtra. Ethan išiel so Zachom (to je strašne skloňovanie 😆) predať jednému typkovi zbraň. Zachvíľku by sa mali vrátiť a potom si pojdeme pozrieť futbal v telke.
Scarlett:
Myslela som, že mi Grayson bude písať ešte dnes. Celý čas som na to čakala. Večer sme si s Cassie pustili film. Pred spaním mi ešte skontrolovala a vyčistila ranu na ramene.
Ráno
Cassie odišla do roboty a ja som sa zase doma nudila. Poupratovala som teda byt. Potom ma napadlo, že som si tu neďaleko všimla starbucks. Obliekla som sa a išla som si dať kávu. Chvíľu som si v starbuckse posedela, no všimla som si jednú čudnú vec. Na ulici stála akási postava, pravdepodobne mužská. Mal na sebe čiernu mikinu s kapucňou, takže som mu do tváre nevidela. A pamätám si, že keď som išla sem tak som ho stretla. Keď som spokojne dopila kávu rozhodla som sa, že pôjdem domov. Osobu v čiernej mikine som už nevidela. Zrejme som si to len namýšlala. Vyšla som z kaviarne a prezrela som si ulicu. Nikde žiadny divný človek a tak som spokojne kráčala domov. Lenže zrazu som si na konci ulici všimla toho chlapa v tej čiernej mikine. Tak som sa opatrne otočila a pridala do kroku. Už som bola takmer pri Starbuckse, keď sa predomnou zjavil další chlap v čiernom. Rýchlo som sa zvrtla a utekala cez ulicu. Všimla som si, že sa obaja za mnou rozutekali a tak som pridala na tempe. Zahla som do jednej uličky a modlila som sa aby bola prechodná. Sakra je to slepá ulička. Nebudem vám klamať, ale mala som strach. Nemám pri sebe ani zbraň iba malý nožík. Už som nemala čas tak som sa rýchlo skryla za veľký kontajner a dúfala som, že ma nenájdu.
YOU ARE READING
Bang-Bang
FanfictionBoj medzi dvoma najväčšími gangmi neveští nič dobré. Miesto toho aby som bola s kamarátkami v klube, na káve či v nákupnom centre... musím riešiť problémy so zbraňou v ruke. 🔫