Dobehla som do chodby, kde bol len Eth. Vyzeral, že mu nič nie je. No na rukách mal zaschyňajúcu krv.
,,Ste v poriadku? A kde je?"položila som mu otázku.
Mlčal.
,,No tak kde je?..."
Čakala som kým Ethan rozviaže svoj jazyk a konečne mi povie čo sa stalo...
No tak povie mi tu už niekto čo sa stalo? Pomyslím si.
,,Neboj... Grayson je v poriadku, zachvíľku príde, ale Corbyn je zranený. Rýchlo zobuď Cassie lebo stratil už dosť krvi"
Prikývla som a išla som za Cass. Pokojne spala na gauči a ani nevedela čo sa deje. Bola som z toho všetkého mierne vystresovaná. Na jednej strane sa mi uľavilo, keď Eth povedal, že Gray je v poriadku, ale potom prišiel strach o Corbyna.
,,Cassie zobuď sa..."mierne som ňou potriasla.
,,Čo sa deje?"ospalo pozrela na mňa.
,,Chalani ťa potrebujú, teda hlavne Corbyn. Zranili ho"
,,Čože?"rýchlo sa postavila na nohy.
Rýchlo sme išli do izby, kde chalani Corbyna položili na posteľ. Cassie tam už mala rôzne lekárske náradie.
Cassie:
Ešte nikdy som nebola v takom strese v akom som teraz. Keď som videla Corbyna od krvi, povedala som si, že ho musím zachrániť. Bol postrelený na pravom boku. Z rany vytekalo dosť veľa krvi. Umrtvila som mu to a rýchlo som vytiahla guľku. Zastavila som krvácanie, ranu som zašila a celé som mu to prekryla gazou. Chudák Corbyn pocelý čas stonal od bolesti. No musí to vydržať. Dala som mu ešte lieky a nechala som ho pospať si. Teraz to potrebuje. Unaveno som si sadla na kreslo. Ruky som mala ešte stále od Corbynovej krvi. Potrebovala som si vydýchnuť.
,,Odviedla si skvelú prácu... Všetci sme ti za to vďační"prišiel za mnou Ethan.
Kľakol si predo mňa a chytil ma za ruky.
,,Poď mala by si sa ísť umyť"povedal a odviedol ma do kúpeľne.
Eth mi napustil vaňu plnej teplej vody a dal mi do nej penu.
,,Zaslúžiš si po tom všetkom trošku relaxu... Keď budeš niečo potrebovať tak ma zavolaj"povedal a išiel preč.
,,A nechcel by si ísť so mnou do tej vane?"vypadlo zo mňa.
Neviem čo ma to napadlo, ale potrebovala som ho pri sebe.
Scarlett:
Po tom ako Cassie odišla za Corbynom som nervozne sedela v kresle a čakala som na Graysona. Buchli vchodové dvere, čo znamenalo, že prišiel Gray. Rýchlo som sa za ním rozbehla a vrhla som sa mu do náručia.
,,Tak strašne som sa o teba bála. Vďaka bohu, že ti nič nie je"objímala som ho.
Grayson:
Objal som ju a nadýchol som sa. Do nosa mi vbila jej vôňa.
,,Keby nebolo Corbyna možno by som tu už nebol... Ako je na tom?"
KAMU SEDANG MEMBACA
Bang-Bang
Fiksi PenggemarBoj medzi dvoma najväčšími gangmi neveští nič dobré. Miesto toho aby som bola s kamarátkami v klube, na káve či v nákupnom centre... musím riešiť problémy so zbraňou v ruke. 🔫