Stay here

505 16 27
                                    

,,Pane bože to som nevedela... Ja by som asi umrela, keby sa mi toto stalo"vystrašeno som sa pozrela na Graysona.

,,Ja tiež..."povedal a pohladil ma po tvári.

,,Svoju priateľku by som chránil najviac, ako by to len šlo"povedal a hľadel mi do oči.

Ležali sme v posteli a sledovali sme nejaký film, až kým sme nezaspali. Ráno som sa zobudila, ale Graysona som nenašla vedľa seba v posteli. Na jeho vankúši ležal papier. Zobrala som ho do ruky a prečítala som si vzkaz. Neboj neušiel som iba som dole v posilke...
Hmm nevedela som, že tu majú aj posilku. Zliezla som z postele a ešte pred tým, ako sa pôjdem pozrieť na Graysona vykonám rannú hygienu. Už na chodbe bola počuť hudba. Pootvorila som dvere a naskytol sa mi pohľad na dokonalé telo.

,,Dobré ránko..."pozdravila som ho čím som upútala jeho pozornosť.

,,Dobré ráno aj tebe. Ako si sa vyspala?"položil činky a utrel si o predlaktie pot z čela.

,,No ja fajn a čo ty?"

,,Spalo sa mi výborne..."povedal a postavil sa predo mňa.

,,Mohla by si aj častejšie u mňa spať"sladko sa usmial a pobozkal ma.

Čím ma vlastne aj prekvapil.

,,Hmm spravil som ti lievance. Sú v kuchyni na linke. Ja ešte docvičím a hneď som tam"

Graysona som nechala cvičiť a išla som do kuchyne. V obývačke sedel Zach a sledoval simpsonovcov. Natrela som si lievance s džemom a prisadla som si k nemu. Zachvíľku prišli aj ostatní.

,,Čo budeme dnes robiť?"spýtala sa Cassie.

,,Dnes si musíme niečo vybaviť. Takže večer budete samé"povedal Jonah.

Obrátila som sa na Graysona. To nemyslia vážne... oni nás tu nechajú a pôjdu si robiť svoju extrémne "bezpečnú" prácu. Chcem ísť s nimi.

,,Chcem ísť s vami"rozhodnuto som povedala.

,,Nie. Je to príliš nebezpecné, nemôžem riskovať, že sa ti niečo stane"namietal Gray.

Pripomínal mi môjho otca, keď mi ako decku niečo zakazoval. Nemala som to rada.

,,Vážne? Ideš mi hovoriť čo je nebezpečne, keď v tom nebezpečenstve som bola niekoľko rokov a aj som"pozrela som na Greysona pohľadom snáď si zo mňa robíš srandu...

,,Ja viem Scar... ale nechcem aby sa ti niečo stalo a navyše chceš tu nechať Cassie samú?"

Cassie ma chytila za ruku. Pozrela som na ňu. Vedela som na čo myslí, prosila ma, aby som to nechala tak.

,,Pre tentokrát tu ostanem, ale nabudúce už pôjdem s vami. Sám si navrhol, aby sme sa k vám pridali"povedala som a odišla som hore do izby.

Bola som tak trochu naštvaná. Chápem, že ma chce chrániť, ale toto nie je pre mňa nič nové. Viem narábať so zbraňami a nerobí mi problém zabiť človeka ak je to samozrejme nutné. Potrebovala som sa naladiť na iné myšlienky a tak som sa obliekla do legin, podprsenky na cvičenie a išla som do posilky. Ruky som si obviazala bandažami a začala som búchať do mechu. Potrebovala som sa uvoľniť a toto bolo presne to čo som potrebovala. Po takej trištvrte hodinke za mnou prišiel Gray.
Všimla som si ho, no pokračovala som.

Bang-BangWhere stories live. Discover now