Musíme s Jonahom nájsť toho chlapca, ktorý utiekol. On jediný jej pomôže.
,,Som unavená už z tochto všetkého Eth"otočila sa ku mne a oprela si o mňa hlavu.
Scarlett:
Ležali sme na posteli. Hlavu som mala položenú na Ethanových stehnách. Hladil ma po vlasoch, čo ma pomaličky uspávalo až som zaspala...
Skoro každý deň chodím za Graysonom. Keď prvýkrát videl Jacka od šťastia plakal. No myslím, že aj od smútku, pretože nemôže byť so svojím synom. Tak strašne by som ho chcela objať, ale vidíme sa len cez sklo. Inak zabudla som povedať, že bol s nami aj Ethan. Chalani ho prídu pozrieť neskôr. Po návšteve sme ešte zbehli do obchodu.
Ethan:
,,Jonah... ako si pokročil v hľadaní toho chlapca?"spýtal som sa ho.
,,No viem, že sa volá Bill Moris, na bydlisku ešte pracujem..."
,,Dobre tak mi daj vedieť potom"potľapkal som ho po chrbte.
Scarlett:
Grayson je vo väzení už druhý mesiac a Cassie sa domov stále nevrátila. Ethan sa jej snažil dohovoriť, ale chcela ostať ešte u seba v byte. Vraj potrebuje pauzu... Po niekoľkých týždňoch sa ale vrátila. Ospravedlnila sa nám. Vraj si počas tej pauzy uvedomila svoje chyby. Som rada, že je späť. Eth mi povedal, že sa s chalanmi snaží nájsť toho chalana, ktorý v ten večer utiekol. On jediný môže Graysonovy pomôcť. Ale bolo nám povedané od jeho rodiny, že odcestoval.
O deväť mesiacov neskôr...
Ethan:
,,Eth vrátil sa. Vraj je doma..."prišiel za mnou Corbyn s Jonahom.
,,Kto?"ospalo som sa postavil zo sedačky.
,,No veď Bill. Dnes prišiel domov. Jeho mama mi dala vedieť"upresnil Jonah.
,,Tak čo tu ešte robíme? Ideme za ním"
Dúfam, že sa s ním stretneme. Prišli sme k jeho bytovke a zazvonili sme na zvonček. Ozvala sa nám veľmi milá pani, jeho mama. Vraj išiel do obchodu, ale máme ho počkať u nich doma. Zatiaľ sme sa rozprávali a keď buchli vchodové dvere všetci sme stíchli. Do kuchyni prišiel Bill.
,,A vy tu čo chcete?"vystrašene sa na nás pozrel.
,,Potrebujeme sa s tebou porozprávať"
,,My sa nemáme o čom rozprávať..."povedal a vyložil nákup na linku.
,,Ide o to, že náš kamarát sedí vo väzení, pretože ho obvinili z vraždy tvojho kamaráta... Prišli sme ťa požiadať, aby si povedal pravdu, že Grayson nikoho nezabil"povedal som.
,,Prečo by som to mal spraviť? Kvôli vám zomrel môj priateľ..."
,,No mal by si vedieť, že po tom, ako si sa dal na útek, išiel hneď k jeho telu a snažil sa mu pomôcť, okrem toho jeho dievča, ktorá porodila jeho dieťa sa doma trápi. A ak povieš meno ozajstného vraha... polícia ho môže chytiť a dať tam kam patrí. Prečo by mali trpieť nevinný ľudia?"
Videl som, že Bill premýšľa nad mojími slovami. Verím, že sa rozhodne pre správne riešenie.
,,Fajn... urobím to. Chcem aby toho hajzla chytili"povedal zo zaťatými zubami.
S Billom sme išli rovno na políciu, kde povedal pravdu. Vypočuli si jeho pravdu a všetko si zapísali. Bude sa konať nový súd. Podakovali sme sa Billovin a spokojne sme sa vratli domov. Scarlett sme zatiaľ nič nepovedali. Nechceli sme ju zbytočne rozrušovať. Teraz nám už len ostáva čakať.
Scarlett:
Akurát sa vraciam domov z prechádzky. Ešte vyberiem poštu zo schránky. Prezerám si obálky, keď ma jedna z nich zaujme. Je z väzenia. Rýchlo ju otvorím a čítam, čo je v ňom písané. Má sa vraj konať nový súd. Ale prečo... List schovám naspäť do obálky a idem ho ukázať domov chalanom.
,,Chalani...pozrite čo prišlo"pridem za nimi do obývačky s Jackom na rukách.
,,Čo je to?"spýta sa Zach a zoberie mi z rúk obálku s listom.
Začne ho čítať nahlas a všetci ticho počúvajú. Zaujimalo by ma prečo sa Ethan usmiava. Určite o tom niečo vie.
,,Akoto že bude znova súdne konanie?"spýtam sa s úmyslom, že zistím niečo viac.
,,Pretože sme boli za Billom, chlapcom, ktorý utiekol pred Kevinom. Pôjde povedať pravdu"povedal.
Neverila som vlastným ušiam. Možno ho budem mať späť. Vrhla som sa Ethanovi do náručia.
,,Bože Eth. Už aby tu bol s nami..."
,,Neboj čoskoro bude... uvidíš"povedal a pohladil ma po chrbte.
Nevedela som sa dočkať toho dňa.
Deň súdu...
Po mesiaci sme sa opäť zhromaždili v súdnej sieni. Som hrozne nervózna. Dúfam, že to vyjde. Uz prichádza vypovedať Bill. Po celý čas sa pozerám na Graysona. Mám strach, ako to všetko dopadne.
,,Grayson Dolan je zbavený obvinenia..."bolo jediné, čo som zaregistrovala...potom som už bola celá bez seba.
Nemôžem tomu uveriť. Moja láska je voľna. Oči mi zaplavili slzy. Graysona niekam odviedli a ja som sa išla poďakovať Bilovi. Potom som sa vrátila k chalanom. Kym sme čakali na Graysona prišla za nami polícia a pýtala sa nás či nevieme, kde by sa mohol zdržiavať Kevin. Dali sme im pár typov. O takú hodinu k nám prišiel Gray. Hneď som sa za ním rozbehla.
,,Konečne! Konečne som sa dočkala. Sľub mi, že už nás nikdy neopustíš..."
,,Nie láska... už nikdy"povedal a pobozkali sme sa.
,,Ja... viem, že som totálne nepripravený, ale vezmi si ma Scar... Sľubujem, že ti do dvadsiatichštyroch hodín prinesiem prsteň"zasmial sa.
,,Č-čože?"prekvapene som sa spýtala.
,,Vezmeš si ma Scarlett?"opýtal sa znova s úsmevom na tvári.
,,Áno láska vezmem"plakala som od šťastia.
Všimla som si všetkých, ako sa na nás s úsmevom pozerajú. Cassie tuším tiež plakala. Toto bol presne ten moment, ktorý si budem pamätať navždy. Konečne sme kompketní. Všetci sme sa vrátili domov za Jackom, ktorého strážila Cassienina bývala kolegyňa. Hneď ako ho Gray videl bribehol k nemu a opatrne si ho zobral na ruky. Plakal od šťastia.
,,Konečne mám na rukách vlastného syna. Nebyť vás chalani, nikdy by som ho ani nemal... Ďakujem vám"pozrel na chalanov potom na Jacka a rukou si utrel slzy.
Prišla som k nemu a položila som si hlavu na jeho rameno. Dnešok je pre nás veľmi dôležitý... Spojuje a zosilňuje to našu lásku.
• Tak toto je posledná čas už nás čaká len epilóg. Mám pocit, že je to asi trošku suché, ale takto som to mala vymyslené...😌❤️ peace ✌🏻🤘🏻
YOU ARE READING
Bang-Bang
FanfictionBoj medzi dvoma najväčšími gangmi neveští nič dobré. Miesto toho aby som bola s kamarátkami v klube, na káve či v nákupnom centre... musím riešiť problémy so zbraňou v ruke. 🔫