,,Neboj Gray vyriešime to"povedal.
Keď odišiel zamkol som dvere a išiel som si ľahnúť ku Scarlett.
,,Nenechavaj ma tu samú"pošepkala.
,,Neboj sa nenechám. Som tu s tebou..."pritúlil som si ju k sebe a nespustil som ju z objatia.
Grayson:
Po tom incidente sme boli ostražitejší. Dávali sme na dievčatá väčší pozor. Nechápem, čo to malo znamenať, pretože od vtedy sa nič nestalo. Dokonca nám ani nič nezmizlo. Ale človek nikdy nevieme, v celom dome sme spravili bezpečnostné opatrenia, aby sa už nič také nestalo. Raz jedného dňa mi večer prišla správa od neznámeho odosielateľa. Poslal mi obrazovú správu. Po otvorení správy som šokovane pozeral na mobil. Niekto mi poslal fotky Scarlett. Bola to fotka na ktorej je Scarlett nahá a oblieka si oblečenie. Sakra čo to má znamenať. Niekto ju sledoval... Scar som o tom nepovedal, riešil som to iba s chalanmi. Toto musí skončiť...
Prešlo niekoľko dni a mi ideme dnes večer do lunaparku. V poslednej dobe sa toho toľko stalo a my si potrebujeme vydýchnuť, trošku sa zabaviť. Išli sme tam dvoma autami. Hemžilo sa to tam toľkými ľudmi, všade samé kolotoče, stánky s jedlom či hračkami... Scarlett sa rozbehla k stánku, kde sa dajú vystreliť ružičky.
,,Môžem poprosiť jedno kolo?"povedal som pani v stánku.
,,Vastrelím ti niečo. Pozri na ten talent..."povedal som Scar.
Pani spustila stroj a kačičky sa pohli. A ja som na ne zamieril a všetky som ich zostrelil.
,,Gratulujem... Môžete si vybrať akúkoľvek hračku zo stánku"povedala nám pani a nechal som to na Scarlett.
Vybrala si veľkého plyšového medveďa.
,,Ďakujem"milo sa usmiala a pobozkala ma.
Zobral som ju za ruku a išli sme za Cassie a chalanmi. Stáli pri stánku s burgrami. Cassie chrumala pukance a pozerala na točiace sa veľké koleso.
,,Nepôjdeme na ten kolotoč?"ukázala do vzduchu.
,,Chodte tam my pojdeme na autodróm. Vyzerali by sme, ako buzeranti"povedal Corbyn.
Scarlett:
,,Fajn mi ideme kúpiť lístky"povedala som a zobrala som Graysona za ruku. Vystali sme radu a kúpili sme lístky na kolotoč. Za ten čas Cassie s Ethanom prišli za nami. Postupne kolotoč vysádzal ľudí a my sme naň nasadli. Hore bol nádherný výhľad, videli sme na celý lunapark.
,,Hore bol nádherný výhľad..."povedala Cassie.
Išli sme sa pozrieť na chalanov. Bláznili sa na autodróme, ako malé deti. Ethan ich natáčal.
,,Gray idem si kúpiť cukrovú vatu..."povedala som mu.
,,Idem s tebou?"
,,Nie nemusíš ja som hneď späť"
,,Dobre tak tu máš, kúp si na čo máš chuť..."povedal a podával mi peniaze.
,,Netreba mám tu drobné"povedala som a išla som ku stánku s cukrovou vatou.
Pri stánku bolo zopár ľudí, tak som sa postavila z boku. Z vedľajšieho stánku vyšla akási žena s krabicami kukuričných zrnok. Držala veľa krabíc a vrchná jej spadla na zem.
,,Počkajte pomôžem vám..."zakričala som na ňu.
Zodvihla som krabicu zo zeme.
,,Pomôžem vám s nimi?"ponúkla som jej pomoc.
DU LIEST GERADE
Bang-Bang
FanfictionBoj medzi dvoma najväčšími gangmi neveští nič dobré. Miesto toho aby som bola s kamarátkami v klube, na káve či v nákupnom centre... musím riešiť problémy so zbraňou v ruke. 🔫