His end...

417 15 7
                                    

,,Gray..."vydala som zo seba slabý hlások.

,,Počuješ ma? Som tu! Pomôž mi..."nakukla som do škáry pod dverami.

Videla som tam ich boty. Strčila som tam prsty.

,,Scar? Počujem ťa... neboj zachránime ťa.

Všimol si ich a chytil ma. Tiež nakukol pod dvere. Do oči sa mi nahrnuli slzy. Chcem byť pri ňom...

,,Dvere sú zavreté, ale pokúsime sa ich otvoriť. Zatiaľ si sadni niekde mimo dverí"

,,Dobre"súhlasila som a nechcene som sa ho pustila.

Oprela som sa o stenu vedľa dverí a modlila som sa, aby rýchlo otvorili dvere.

Grayson:

Našu záchranu zbrzdili zamknuté dvere. Na radu prišiel Zach. Kľakol si ku zámku a vytiahol z vrecka svoju sadu planžiet. Chvíľku mu to trvalo, ale dokázal ich otvoriť. Predsa už ma v tom akúsi prax. Hneď po otvorení dvier som prišiel k Scarlett. Sedela opretá o stenu. Bola celá ufúľaná, zbitá a zničená.

,,Miláčik som tu s tebou..."kľakol som si k nej a vzal som ju do objatia.

,,Ty si prišiel pre mňa"zažiarili jej oči.

,,Samozrejme, že áno...nenechal by som ťa tu...."

,,Poďme rýchlo preč nech nás tu nenájdu"navrhol Jonah.

,,Môžeš sa postaviť?"spýtal som sa.

,,Pokúsim sa"

Pomaly sa postavila, ale nevizeralo to, že sa jej dobre stojí. Chalani sa rozbehli ku schodisku, aby pozreli či tam niekto nie je. No niekto išiel hore schodmi. Ja s Scarlett a Zachom sme sa schovali do jednej z miestnosti. Corbyn sa schoval do ďalšej miestnosti a Ethan, Jonah a KJ sa nestihli skryť, pretože boli najbližšie k schodisku. Chlap, ktorý išiel hore si ich všimol a hneď zakričal na ostatných. Dobehlo pár dalších chlapov a začali strielať po nás. KJ hodil na schodisko dymovnicu a vrhol sa do dymu. Scar som si vyhodil na chrbát a pomaly som sa posúval bližšie ku schodom. Spoza rohu prišiel další chlap a keby nebolo Zacha tak to napáli do nás. Dym sa pomaly rozptýlil. Na zemi bolo niekoľko mŕtvych tiel. Všetci sme pokračovali ďalej, ale ďalšie zvuky sa ozývali dole na prízemí. Kráčali sme po schodoch, keď jeden z mužov, čo ležali na zemi vystrelil niekoľko nábojov. Niekoľkokrát zasiahol Zacha. Padol k zemi a my sme už mysleli, že je mŕtvy. Corbyn k nemu hneď pribehol. Našťastie mal nepriestrelnú vestu, ale schytal to aj dvakrát do nohy.

,,Choďte vy ďalej budem s ním, iba by sme vás brzdili... "povedal Corbyn.

,,Dobre, ale dávajte si pozor"

Pokračovali sme ďalej. Z diaľky sme si všimli, že k nám niekto beží. Jonah a Ethan na neho namierili zbraň, no KJ ho zastavil.

,,Nestrielajte to je Jack...Od neho viem, že je tu Scar"skríkol KJ.

Okrem neho sa k nám rútilo aj pár chlapov. KJ a Jonah nás bránili a my sme počúvali, čo hovorí Jack.

,,Mali by ste rýchlo zmiznúť lebo o chvíľku je tu Dallas. Počul som, že je na ceste..."povedal Jack.

,,Na ceste? On nie je tu v budove?"zapojil sa do rozhovoru Ethan.

Bang-BangWhere stories live. Discover now