V tom ma pravdu. Raz som sa z rodičmi pohádala a odišla som z domu. Povedala som im, že už neprídem domov. Bola som na ulici a Cam ma zobral k sebe. Ponúkol mi strechu nad hlavou a naučil ma všetko čo viem... Jediné čo ma v ňom sklamalo bola láska a správanie, ktoré sa časom zmenilo...
Je to tu peklo. Už ma tu drží jeden celý deň. Dokedy ma tu chce akože držať a ktovie čo robia chalani a Cass. Majú o mňa vôbec strach? Chýbajú mi a to som preč len deň. Grayson... čo by som dala za to, aby som bola s ním. Ležím v rohu na špinavom matraci a škrká mi v žalúdku. Hrozne by som si dala niečo na jedenie. Staré plechové dvere zavŕzgali a do miestnosti prišiel Jack aj s miskou jedla.
,,Jack?"znechutene na neho prehovorím.
,,Viem čo si myslíš, ale nie je to tak, ako to vyzerá. Keby som mohol hneď by som ťa pustil... Vieš že ťa mám rád"šepkal a na ošarpaný stôl položil misku s kašou.
Nevyzeralo to moc lákavo, ale som hladná.
,,Prečo ma tu drží? Prečo ma nenechá tak..."spýtam sa ho pri jedení.
,,Vraj pretože si jeho... A čo je jeho toho s..."
,,...sa nemá nikto dotýkať. Viem"dokončila som za Jacka.
,,Scar rob to čo od teba bude chcieť a nič ti neurobí..."povedal, keď bol na odchode.
,,Pokúsim sa..."povedala som a Jack odišiel.
Grayson:
Už deň je Scarlett nezvestná a ja neviem čo mám robiť. Zkontaktovali sme sa s jedným gangom. Patrí môjmu kamarátovi. Vola sa Keneti James Fitsgerald Apa, ale všetci mu vravia KJ. V tejto brandži si získavame veľa nepriateľov a on mi zistí či sa mi niekto nechce pomstiť.
Ležím na posteli a premýšľam kto by mi chcel ublížiť nejakým spôsobom. Ako... je dosť kandidatov, ale nikto konkrétny ma nenapadá. Zazvoní mi mobil. Volá mi KJ. Dúfam, že má dobré správy.
,,Áno?"
,,Čauko Gray... Všetkých som si preveril, ale nikto z tvojich nepriateľov mi nepríde, že by sa ti chceli pomstiť... Každý sa ťa radšej stráni"povzdychol si.
,,Ja to nechápem...nemohla sa len tak prepadnúť pod zem..."prešiel som si rukov po tvári.
,,Neboj sa Grayson...nájdeme ju...."povedal KJ.
Hovor som ukončil a zúfalo som sa hodil na posteľ. Chýba mi... Keď zistím kto ju uniesol, vlastnoručne ho zabijem.
Scarlett:
Už tretí deň som uväznená v tejto pivnici a mám toho už plné zuby. Musím vymyslieť plán, ako sa odtiaľto dostanem.
Dnes mi raňajky priniesol niekto iný...
,,Kde je Jack?"spýtala som sa staršieho chalana.
,,Neviem a aj keby som vedel, tak by som ti to nepovedal"zvýšil hlas.
,,No ja lenže mi povedal, že príde lebo sme sa na niečom dohodli..."smutno som povedala.
Začala som sa chovať zvodne a ten chlap si to začal všímať.
,,Na čom ste sa dohodli?"zvedavo sa spýtal no tentoraz trochu milšie.
,,Ale... chcela som sa trošku uvoľniť a on mi s tým veľmi rád pomohol..."povedala som a rozkročila som nohy, aby vedel o čo sa jedná.
Chlap nakukol za dvere a potom ich privrel. Prišiel za mnou a chytil mi rukou bradu.
,,Ja by som ti vedel tiež pomôcť. Taká krásna tvárička..."
YOU ARE READING
Bang-Bang
FanfictionBoj medzi dvoma najväčšími gangmi neveští nič dobré. Miesto toho aby som bola s kamarátkami v klube, na káve či v nákupnom centre... musím riešiť problémy so zbraňou v ruke. 🔫