•Epilóg•

460 12 9
                                    

Bola som hrozne rada, že už sme všetci spolu. Po tom všetkom, čo sme si prežili si môžme konečne žiť, ako chceme. Gray si užíval každú jednu minútu s Jackom. Vraj musí dohnať čo zameškal. Obaja sme Ethanovi a chalanom vďační za to, že mi pomáhali, keď bol Gray preč.

Gray ma hneď na druhý deň požiadal o ruku. Na ruku mi nasadil krásny prstienok. Chceli sme začať od znova a tak sme sa presťahovali. Bývame vo veľkom krásnom dome, ktorý ma aj veľkú záhradu. Jack sa na nej môže hrať. Ethan s Cassie nám prezradili jedno veľké tajomstvo. Áno, áno  je to další prírastok do našej rodiny. Hrozne im to prajem. Eth bude dobrý otec.

,,Chýbaš mi..."povzdychla som si sediac pri náhrobnom kameni.

Išla som na prechádzku s Jackom a skončila som na cintoríne. Rozhodla som sa že ho pôjdem trošku upraviť. A len tak si tu sedím a hovorím Jackovi všetko čo sa za posledné mesiace stalo.

,,Dávaj na nás z hora pozor... a raz sa tam všetci stretneme"pousmiala som sa a pozrela som na oblohu.

Postavila som sa a poslednýkrát som sa pozrela na náhrobný kameň. Potom som zobrala spiaceho Jacka v kočíku a išli sme domov za Graysonom.

Koniec ❤️

Koniec a už teraz viem, že mi bude tento príbeh chýbať, ale nemôže všetko trvať večne 😊 Chcem poďakovať všetkým mojím verným dievčatám ❤️ čo čítali tento príbeh a podporovali ma --CRAAzY-- _nikol_2 A1Anonym ďakujem vám 💋 už pripravujem nový príbeh a dúfam, že pri mňe ostanete ❤️ snáď sa tá naša DT family ešte zväčší a spoznam viacej úžasných dievčat. Ak máte chuť kľudne mi napíšte ja sa rada zoznamim ☺️ 💜
peace ✌🏻🤘🏻

Bang-BangWhere stories live. Discover now