Eftal matematik testi çözerken yanında birinin dikildiğini hissedip kafasını kaldırdı. Kamil önce bir soruya sonra bir Eftal'e bakıp "Cevap C şıkkı olacak. Yanlış formül kullanmışsın." dedi.
Eftal ise yaklaşık on dakikadır cebelleşip durduğu soru hakkında yorum yapan arkadaşına ters ters bakıp "Ne istiyorsun?" diye sordu. Kamil'e şu sıralar biraz kafayı takmış durumdaydı. Nedeni ise Kamil ve Mutlu'nun iyi anlaşmasıydı. Birlikte oyun oynuyorlar, milleti sinir edip geziyorlardı. Eftal Kamil'i tek yumrukta komaya sokmuyorsa sebebi de Mutlu'nun ona çok kızacağını bildiği içindi. Ama Kamil'in ona sataşıp, kavga çıkarması için içinden devamlı dua ettiğini inkar edemezdi. Mutlu o zaman Eftal'e bir şey diyemezdi. Sanırım bu gün duaları kabul olmuş olacaktı ki Kamil şu an ona ters ters bakıyordu ve gözlüğünü düzeltiyordu.
Kamil Gözlüğünü düzeltikten sonra "Mutlu ile aranızda ne var?" diye sordu.
Eftal derin bir nefes aldı. Sakin olmak için güzel bir şeyler düşünmeye çalıştı bu tam olarak sevgilisi oluyordu. Mutlu'ya baktığında sınıfta olmadığını gördü. Bahçeye inip diğerleri ile top oynuyor olmalıydı. Sınıfta da zaten iki üç kişi vardı. "Yakın arkadaşım Mutlu, baya yakın." Diye konuştu Eftal Sakinleşmeye çalışıyordu.
"Yine onu döveceksin değil mi? Bu yüzden plan yapıp ona yakın duruyorsun?" Kamil, Mutlu'yu çok fazla benimsemişti. Onu kardeşlerinden farklı görmüyordu. Kamil'in dört tane kardeşi olduğunu düşünürsek bu gayet normaldi. Birine çok fazla bağlanıyor ve çok seviyordu.
Eftal derin bir çekip ayağa kalktı. Kamil ondan yirmi beş santim kadar daha kısaydı. "Kamil sen benim birini döverken hiç plan yaptığımı, hileye hurdaya baş vurduğumu gördün mü? Böyle oyunlar oynayamayacak kadar düz mantık bir herif olduğumu bilmiyor musun sen Kamil. Sen tek yumrukta komaya sokmayı istiyorum şu an Kamil ama Mutlu için duruyorum Kamil. Beni zorlama Kamil. Adını andıkça sinirleniyorum Kamil! Elimi kana bulama Kamil!" Amacı diğer çocuğa göz dağı verip onu dövmemekti. Başarılı olmuş olacak ki Kamil yutkundu.
"Gözüm üzerinde! Kardeşime bir şey yaparsan seni mahvederim Eftal!" Dedikten sonra rüzgar gibi sınıftan kaçtı. Eftal onun arkasından şaşkınca bakabildi. Şaka mıydı bu diye düşündü. Kendini gülmekten alıkoyamadı.Hem korkan hem de diklenen çocuk sinir bozucuydu ama Mutlu'yu gerçekten kardeşi gibi görüyorsa bu cesaretini takdir ederdi. Sonuçta sevgilisinin etrafında onu düşünen arkadaşlarının olması iyiydi. Tabi onu başka şekilde düşünmedikleri sürece...
Derin bir nefes alıp saatine baktı. Daha zilin çalmasına beş dakika kadar vardı. Okul vaktinin en uzun teneffüsüydü. Mutlu ile beraber spor salonuna gidip gelecek kadar vakitleri vardı. Gülümsemeden edemedi. Bu sırada sınıfın kapısının açılıp kapandığını duyunca kapıya baktı.
Bir kaç gün önce ondan hoşlandığını söyleyen kız karşısında duruyordu. Demek okula gelmeye başlamıştı Zeynep. Ama sınıflarında ne işi olduğunu anlayamadı.
Kız hızlı adımlarla koşup ona sarıldığında dondu kaldı. Böyle şeylere alışık olmayan bedeni kızı itip kaçmasını söylüyordu. Etrafa baktığında kimsenin sınıfta olmadığını gördü. Bu büyük bir sorun olabilirdi. "Noluyor ya?" diye sorup kızı kendinden uzaklaştırmaya çalışsa da kız ona o kadar sıkı sarılmıştı ki canını yakmadan ondan kurtulabileceğini sanmıyordu.
Kız hıçkırıp ağlamaya başladığında ise daha büyü panik oldu. "Lan bıraksana beni! Sana diyorum? Ne diye ağlayıp gömleğimi sümük yapıyorsun? Bırak!"
Kız red ettiğini belirtmek için kafasını salladığında Eftal elleri ile kızın omuzlarından tutup onu kendinden uzaklaştırmaya çalışıyordu.
Bu sırada her klişe filmde olduğu gibi kapı açıldı ve içeriye sevdiği oğlan girdi.
Eftal tüm klişelere ve ona yapışıp bırakmayan kıza sağlam bir küfürler etmeye başladı içinden. Tabi ki benim yine yazamayacağım ve sizinde okumanıza asla izin vermeyeceğim küfürlerdi bunlar.
Mutlu'nun kararan mavileri ve çatılan kumral kaşları ise birazdan çıkacak olan kaosun habercisi idi.
***
Kamu spotu: Hint dizisi izleyip gelmedim. Farkettiyseniz saçma sapan rüzgar esmesi falan yoktu. Neyse klişe durumlar karşısında sakinliğinizi koruyup, doğru kararlar vermeye çalışın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şiş-Man ve Öfkeli
Short StoryEftal tam bir canavar. Tüm okul ondan korkar. Bu bir kötü çocuk ve eşcinsel içerikli hikayedir. Rahatsız olacak olanlar okumasın. Kitapta duyar kasan yorumlar ve reklam görmek istemiyorum. Beş yüz bin kere söylettirmeyin. Kalan sağlar bizimdir.