Ateş böceği

38.4K 1.7K 233
                                    

HER SEVDA YENİ BİR VEDA!

Uğuldayan beynim, başıma giren keskin ağrılar derken gözlerimi güç bela açtım. Bu ağrı insanı öldürecek cinstendi. Yattığım yerde yarı şekilde doğrularak başımı ellerimin arasına aldım.Nasıl bir ağrıydı bu kendimi ölüp de yeniden dirilmiş gibi hissediyordum. Kendime gelmeye çalışarak boynumu kütletecektim öylece kalakaldım.  Başımı sağa çevirdiğimde arkası dönük bir kadın yanımda uyuyordu. İşte o an beynimden vurulmuşa dönmüştüm. Bu kadın da kimdi? Hemen yatakta fırlayarak kıyafetlerimi aradım. Yerdeki otele ait hizmetçi kıyafetlerini görünce kendi içimden küfür etmiştim.

Kızın kim olduğuna bakmadan duşa girecektim ki ondan tarafa geçerek yüzüne baktım. Kızın saçları yüzünü kapattığı için uzanıp saçlarını geriye attığımda onun hizmetli değil otelde çalışan garson olduğunu anlamam çok zamanımı almamıştı. Bu kızı bir kaç kez görmüştüm. Dün geceyi zorlasam da hatırlayamadım. Kızsa sanki ölü gibi yatıyordu. Nasıl olmuştu bilmiyorum ama bir an önce duşa girip kendime gelmeliydim. Kızı yatakta bırakarak kendimi banyoya attığımda içimde büyük bir arzu kabardı. Kızın güzel olduğunu biliyordum ama bu arzuya bir an önce dur demeliydim. Soğuk suyu açarak bir süre altında kaldım. İçimdeki arzu azalınca sudan çıkarak kurulandım. Tekrar odaya geldiğimde uyuyan kızı seyrederek giyinmeye başlamıştım. En son kol saatimi takarken onunda artık uyanması gerektiğini düşündüm.

"Uyan...Hey kime uyan!.."

Kız sadece yattığı yatakta gerinmişti. Ne olduysa bir anda gözlerini sonuna kadar açıp yatakta üstündeki örtüyle doğruldu. "Aman Allah'ım!" diyerek kız yataktan fırlayınca beyaz örtüdeki kanı gördüm. "Siktir!" Bir bu eksikti, benim derdim yetmezmiş gibi bir de bu aptal kızla mı uğraşacaktım.

"Ben.. Şey.. Yani ben..." Kız etrafta deliler gibi dolaşıp kıyafetlerini aramaya çalışırken derin bir nefes almıştım. "Hemen duşa gir, ben bir yere kadar gidip hemen geliyorum."

"Nereye...Yani ben şey..." Kız utancından mı bilinmez kıpkırmızı kesilmişti. İşimi halledip geldikten sonra dün gecenin derdine düşecektim. "Sana söylediğimi yap ben gelene kadar duşa gir ve ben gelmeden de sakın odadan ayrılma." Kız kez daha ama dediğinde küfür etmek istedim. "Aması falan yok. Ben ne söylüyorsam onu yapacaksın. Odaya geldiğimde seni burada görmek istiyorum." Kız başını olumlu anlamda sallayınca onu orada bırakarak odadan çıktım. Yapmam gereken şey belliydi. Otelden çıkarak civara yakın olmayan eczaneye gittim. Aldığım ilaçla geri döndüğümde kız duşunu almış beni bekliyordu.

İşler çığırından çıkmadan dur demeliydim. Kıza eczane poşetini uzatarak al bunu demiştim. Kız uzattığım şeye bir süre bakıp ne olduğunu anlamaya çalıştı. Onun ıslak saçlarına bakıp geceyi hatırlamaya çalışsam da başaramamıştım. Dün yalnızca içiyordum ve bende ötesi yoktu. Aklıma kardeşim ve Egemen gelince dişlerimin sıktım. Egemen ve kardeşimin arasında da buna benzer bir şey olmuştu. Aynı otelde aynı vaka... Ne acı ki dün çok büyük konuştum, sözlerimi yutmamak için poşetin içinden ilacı çıkartarak ona bir kez daha uzattım "Soru sormadan ben ne söylüyorsam onu yap." Ona içmesini söylüyordum ama o pek oralı değil gibiydi

"Ne olduğunu bilmeden içmem."

"Sen bakiresin ve ben korunmadım. Bu ilaç da ertesi gün hapı daha açık olmak gerekirse benden hamile kalmak istemezsin değil mi? Yoksa ister misin?. Tâbi ya buldun zengin adamı ondan ne koparabilirsem gözüyle bakıyorsun değil mi?" Utancından yüzüme bakamayan kadın her ne olduysa gözlerini gözlerime dikti. "Kızım ben senin gibi onlarcasını gördüm, senin tek farkın benim ayık olmamdı." Onun gibi zengin koca avcılarını ben çok iyi bilirdim. Kolayca koynuma girdiğine göre o da onlardan birisi olmalıydı. Sırf bakire olduğu için beni etkileyeceğini sanıyorsa çok büyük yanılmıştı. "Şimdi anlıyorum seni benden hamile kalırsan bebeği kullanıp benden para koparmak istiyorsun?"  Bunları kızın damarına basarak ilacı içmesi için söyledim. Kız bana nefretle bakarak eline ilacı aldı. Demek ki çok etkiliydim.

ONA AİT 👑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin