Bölüm 14

27.4K 1.4K 137
                                    

İşlerle kafa yerken Reşat'ın oralı olmadığını gördüm. Elinde kalem sanki bir şeyler düşünüp güldüğüne şahit olmuştum. Elimdeki işleri bırakıp arkama yaslandığımda ellerimi çeneme götürdüm. "Hayırdır, neden kendi kendine gülüyorsun?"Reşat bana baktığında o da arkasına yaslandı. "Şu Egemen'e gülüyorum. Beni her geçen gün biraz daha şaşırtıyor." Bende ondan farksız değildim. Şule'nin anlatımlarına göre kendini bilmez biriydi.

"Ne yalan söyleyeyim en çokta beni şaşırtıyor, onun bu denli azimli olmasını beklemiyordum." Kardeşim için bana diklenmesi hoşuma gidiyordu. "Bence sorumluluklarının farkını vardı Şahin, bu yüzden de büyük bir hırsla çabalıyor." Bana kalırsa da artık bazı şeylerin bilincinde. "Sence zamanla yola gelir mi?" Şimdilik iyi olsa da önemli olan ilerisiydi.

"Pek sanmıyorum şuan bebek var diye bu tarz yaklaşımlarda bulunuyor." Yalnızca bebek içinse kötü olurdu. "Bu konu canımı çok sıkıyor Reşat, sabah Rüya şoka girdi. Eğer bebeği kaybederse Egemen de onu terk eder diye düşünüyor ve hatta kendini öldüreceğini söyledi." Şaka gibiydi ama gerçekti. Açıkça bunu dile getirmişti.

"Ne!.. Şaka yapıyorsun değil mi?" Şaka falan yaptığım yoktu. Bunu konuda çok ciddiydim. "Ne şakası oğlum Rüya'nın psikolojisi ortada ben Egemeni bu denli çok sevdiğini bilmiyordum." Hangi kadın bir erkeği bu kadar çok sevebilirdi ki? "Aslında ben daha önceleri fark etmiştim. Egemen ablasıyla birlikte eve geldiğinde Rüya'nın ona olan bakışlarını yakalamıştım. Tabi o zamanlar içten içe aşkını büyüttüğünü anlamadım."

"Keşke Rüya da normal olsaydı. Belki o zaman her şey daha kolay olurdu. Şuan bebek düşmesin diye dua etmekten başka aklıma bir şey gelmiyor." Kardeşimi kaybetmek istemiyordum. "Küçüğümüze çok iyi bakarız Şahin, ne kadar iyi bakılırsa bebek de o kadar güçlü olacaktır." Bende öyle düşünüyordum ama yine de yeterli olmayabilirdi.

"Doktorun söylediklerini duydun. Bir annenin hamilelik evresinde çok hareket etmesi lazımmış. Bu bebek içinde anne içinde sağlık açısından önemliymiş. Bırak yürüyüş yapmak tek başına hareket dahi edemiyor." Yalnızca o da değil kardeşim hem zayıf hem de güçsüzdü. "Ben birkaç doktorla daha konuşurum Şahin, olmadı yurt dışına çıkar tek tek en iyi doktorlara danışırım. Elbet bunun çözüm yolu vardır." Ah yürüyebilse başka ne isterdim. "Aklıma kötü kötü şeyler geliyor Reşat, biliyorsun kazadan sonra Rüya'yı hayata döndürmek çok zor oldu. Şimdi küçük kardeşim âşık ve sevginin verdiği yüzü gülüyor. Gerçekten de sevdiği adamı kaybederse büyük bir yıkım olacak."

"Sen bana inan bebek de Rüya da çok iyi olacak elimizden gelenin en fazlasını yapacağız." Bazen inanmak yetmiyordu. "Reşat, ben işimi şansa bırakmak istemiyorum, Rüya benim canım şu hayattaki tek tutunur dalım onu da kaybedersem neler olacağını düşünmek dahi istemiyorum."

"Peki ne yapmamızı öneriyorsun?."

"Bir kadın bul Reşat, hamile bir kadın tıpkı taşıyıcı anne gibi bize kendi gönül rızası ile bebeğini verecek bir anne..." Saçma gibi gelse de bize hamile bir kadın lazımdı. Her ihtimale karşı bir hamile bir kadın bulmalıydık. "Kim böyle bir şey yapar Şahin, hadi yaptı diyelim ilerde başımızı sorun açılmasın onu geçtim Egemen'i kandırmak kolay mı?" Egemen'i bazen hafife alıyor olsam da gerçekten de zeki piçin tekiydi.

"Kadınla bizzat iletişime geçme Reşat, gerekirse araya on tane aracı koy illa ki para karşılığı bebeğini verecek birini buluruz." Önemli olan şu sıralar hamile kalmasıydı. Rüya bebeğini kaybederse yerini birini bulabilirdik. "Söylediğin şey baştan sona saçmalık Şahin, her yalan bir gün ortaya çıkar." Her yalan elbet bir gün gün yüzüne çıkardı yine de bazen yalanlara muhtaçtık.

ONA AİT 👑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin