2

4.7K 148 23
                                    

[BTS in rol de coleg de bancă]

Concep: După ce ați dat testul și desigur tu nu l-ai lasat sa se uite, îi propui sa mergeți va cumpărați de mancare.

〰️✴〰️

《Namjoon》

Pufnește și te privește supărat. De data asta i-ai promis că îi dai la testul acesta, pentru că in zilele trecute el te-a ajutat la un test.

- Nu vorbesc cu tine azi.

《Seokjin》

Se ridică din bancă, avand capul aplecat. Era foarte supărat pentru ca nu i-ai dat. Ieri nu s-a simțit bine si nu a putut învăța și i-ai promis că îi dai, dar nu s-a întâmplat asta.

- Ma duc pana la baie.

《Yoongi》

Da cu pumnul in masa imediat cum îți aude vocea. Nu mereu îl vedeai pe Yoongi supărat, mai ales să facă si mișcări bruște.

- Mi-ai promis [Y/N]. Mi-ai promis că îmi dai. Niciodată nu ma ajuți cu nimic, îți reproșează și pleacă la ceilalți prieteni ai lui.

《Hoseok》

Era puțin dezamăgit, pentru ca el întotdeauna când ai nevoie de ajutor el te ajuta, însă când el are nevoie, niciodată nu-l ajuți.

- Uhm, da... haide, spune stins si o ia înainte.

《Jimin》

Te privește plictisit si indiferent. Nu iti spune nimic și isi scoate telefonul, stând pe el. Acea sa te ignore toata ziua aceea, nevrând sa se certe cu tine.

《Taehyung》

Își mușcă buza și se ridica in picioare, facandu-se ca nu te aude. Te priveste scurt, iar acea privire era una furioasă.

- Astăzi te rog să ma lași în pace. Acum suntem prieteni, nu, te întreba și pleacă spre magazin, mancand singur sub privirea ta.

《Jungkook》

Își înclesteaza maxilarul și se ridică cu o așa forța că scaunul ajunge pe jos. Te privește foarte nervos.

- Tu chiar vrei sa postez pozele alea cu tine, nu? Nu uita păpușica ca te am la mâna, te amenință.

〰️✴〰️

Dacă aveți idei pentru situații mult mai interesante, îmi puteți spune. Pupici! 💓💓

BTS Text ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum