22

2.6K 116 22
                                    

[BTS în rol de iubit]

Concept: Aveai nevoie de el mult, dar nu era acolo și ai zis sa te uiti la un film pentru adulți.

Namjoon:

Stiai ca pe Namjoon o să-l enerveze tare dacă te gaseste ca te uiti la asa ceva, însă chiar te simțeai înfierbântata. Te-ai asigurat că va sta mult la studio pentru a înregistra o nouă melodie, asa ca ti-ai început treaba, doar ca Namjoon a vrut sa ti faca o surpriză, venind mai repede. Cand te vede, rămâne mut.

- Dezbracă-te in momentul asta, până nu ma răzgândesc să te pedepsesc mai rau.

Seokjin:

In timp ce tu te uitai la filmul tau minunat, Jin se gândea la o cină perfectă, cu multă mâncare bună, după, un somn atât de buuun, alături de iubita lui.

Ajuns acasă, te strigă. Nu răspunzi, fuge spre camera voastră. Cand te vede, îi pica fata.

- Cred ca voi putea mânca și după ce îi dau o pedeapsă bună, fetiței mele, se aruncă peste tine.

Yoongi:

Era atât de nervos pentru că nu i-a iesit melodia asa cum trebuie. Nici versurile nu erau asa bune, iar Yoongi s-a ofticat tare mult. Voia doar să-și facă un dus si sa doarmă, mâine reluând treaba.

Ajuns acasă, nu te mai strigă, nu avea rost. Fiind nervos, nu stie cum reacționează și nu vrea sa te supere și pe tine.

Intra in camera si De cum te vede uitandu-te la porcărie aia, își inclesteaza pumnii.

- Închide imediat filmul ala daca nu vrei sa imi vars toți nervii pe tine.

Hoseok:

Chiar dacă este o fire foarte veselă și foarte energică, repetițiile de azi i-au pus capac. L-au obosit atât de mult, încât nici foame nu îi mai e.

Intra in casa si se descalta. De obicei venea în fugă la el, însă de data asta nu ai venit. Ridica din umeri și intra in dormitorul vostru. Oftează, știind că tu ești încinsă de-a binelea.

- Iubito... Nu stiu daca te pot satisface in seara asta.

Jimin:

Jimin vine acasă liniștit. Se duce la bucătărie, căutându-te, dar nu erai acolo. Se duce la baie, la fel, nu te-a gasit. S-a îngrijorat oarecum, asa ca fuge in camera.

Cum te vede, închide ușa după el și își dă cămașa jos.

- Lasă filmul ala, te satisface Daddy al tau.

Taehyung:

După plimbarea sa cu Yeontan, care nu a fost o plimbare, ci o alergare după fluturi, se aruncă extenuat pe canapea. Te strigă ca de fiecare dată, dar nu ai răspuns.

Își târăște picioarele pana in dormitor si devine serios. Te sperii oarecum de expresia lui, însă pe fata îi apare un zâmbet "jumate' pervers, jumate' obosit".

- Te las sa domini azi.

Jungkook:

Era atât de nerăbdător să te vadă. Doua zile a fost la părinții lui, asa ca azi era o zi speciala pentru el.

Strigă entuziasmat, mergând spre dormitor. Intra in camera si vede doar cum închiși laptopul speriată, dandu-si seama ce ai facut.

- Hai ca si asa mi-a fost dor de tine.

BTS Text ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum