[BTS în rol de pisică :)) ]
Concept: Ai plecat la școală și ai uitat sa ii dai să mănânce.
〰️✴〰️
《Namjoon》
- A naiba cu plimbarea ei de 6 ore. Eu ce fac acum? Eu nu mai mănânc?
Pufnește dragalas și se duce la bucătărie, începând să zgarie canapeaua de răzbunare.
《Seokjin》
- Nuuuuu. Nu, nu, nu. Nu se poate. Stomacul ma doare si ma roade. Ce fac eu fără mâncare 6 ORE? Voi muri, se întinde pe jos cu limba scoasă.
《Yoongi》
- Iar trebuie să mă duc să scormonesc prin curte, oftează și se ridică cu greu din cauza lenii. Se duce afară și fură mâncarea câinelui.
《Hoseok》
Se pune în fundulet și se uită în jos, trist.
- Iar stau singur și înfometat. Dar ce tot face? Unde Se duce 6 ore? Dacă pateste ceva?
Se îngrijorează.
《Jimin》
- Yaaa! Nenorocită stăpână mi-ai dat Doamne. Cum se poate intampla asa ceva ? Iar fără mâncare? Ce naiba? Sunt pus la cura, tuseste și scoate un ghem de blană. Eh... Ma duc sa dorm.
《Taehyung 》
- Singur acasaaaaa, țopăie prin toata casa si darama tot ce se poate. O da, o da. Acasa singur da.
După distractie i se face foame.
- Sa vezi ce-o mușc cand vine.
《Jungkook》
Oftează cand se duce să mănânce, dar nu găsește nimic. Iese afară și se duce într-un loc ferit. Fluieră și imediat apar niste șoricei.
- Ce vreti sa mâncati, stăpâne?
- Pe sor-ta.
Șoarecele încremenește și leșină.