[BTS în rol de frate]
Concept: Voia să îți facă o surpriză, venind la tine, în Seul, însă te găsește înconjurată de sticle de Soju [Era vreo 12 AM]
Namjoon:
Intra in casa fericit ca nu te-a mai văzut de ceva timp. Intra încet, nevrând să te sperie. Poate dormeai.
Intra in camera ta sa vada daca dormi, dar mare i-a fost surpriză cand te vede ca bei.
- Eu zic să lași sticla jos daca nu vrei sa ti se spargă în cap.
Seokjin:
Era plin de pungi cu mâncare. De abia a deschis nenoricita aia de ușa.
- [Y/N] stiu ca nu esti trează la ora asta atât de "devreme" asa ca vino și ajuta-ti fratele.
Te duci la el pe 7 cărari și îi scapa toate pungile.
-Maine mergi acasă fără nicio discuție, își acoperă nasul, nesuportand mirosul de băutură.
Yoongi:
Intra in casa ta fără niciun stres. Știa că nu dormi. Nici acasă nu te culcai dacă nu era 4 AM.
Iti cauta dormitorul. Zâmbetul lui se transformă într-o linie dreaptă și te privește atent.
- Fa loc. Vreau si eu sa beau.
Hoseok:
Avea un urs gigant in brațele sale. Ii era atat de dor de tine. Nu voia să vină asa de târziu, însă asa l-a adus prietenul său.
Intra in casa, si cand te vede pe canapea mai mult moartă se sperie foarte rau. Vine langa tine.
- Hei, esti bine? De ce bei ? Ai pățit ceva?
Jimin:
Fredona cand intra in casă și da nas in nas cu tine. Tu îl iei imediat in brațe și începi să râzi, leganandu-te.
- Daca erau ai noștri aici... toate sticlele astea erau in capul tau.
Taehyung:
Se certa cu Yeontan sa faca liniște, ca să nu-ți dai seama ca ei au venit. Intra in casa, ținându-i boticul între degete.
Cand intra in camera ta și te vede beata, îl lasă pe Yeontan jos si te privește dezamăgit.
- Stiam eu ca nu trebuia sa vii tu in Seul. Dar tu nuuuu .... ca să poți să bei, normal, îți dă o palmă peste frunte și începe să strângă.
Jungkook:
Voia să te sperie, asa ca intra încet in casa. Cand intra in bucătărie, strigă. Te uiti la el și începi să râzi.
- Ce dracului faci fă cu băutura asta, îți ia sticlele .