28

1.8K 72 10
                                    

BTS in rol de idoli

Concept: Esti la un fan meeting si îl strigi pe unul dintre ei Daddy.

Namjoon:

- Daddy Namjoon!

În sală era chiar liniște în momentul ăla, așa că... de ce sa nu iti încerci norocul?

Namjoon mărește ochii si obrajii prind rapid o nuanță rosiatica. Fanele încep să țipe și să facă ca toate alea.

La final, RM te recunoaște rapid. Te ia de mana si te trage dupa el, având noroc sa nu va vada nimeni.

- Ia zi drăguță. Cum mi-ai spus ?

Seokjin:

- Cel mai frumos din lume este Daddy Jiiiin, urlii mai mult si toti membrii, inclusiv fanele isi indreapta privirea spre tine.

Jin ca sa iasa din situația asta jenantă, începe să se prostească si sa faca pe prințesa. Din cand in cand se uita la tine si iti trage cate o privire ucigătoare.

Yoongi:

Erai pe care sa ii oferi cadoul tau lui Yoongi, însă o persoană din staff vrea sa îl ia din mâinile tale.

- Yah, nu pune mana. Este a lui Daddy Suga. Trebuie ca el sa il ia, faci botic, iar cei din jurul tau se uita ciudat la tine.

Yoongi rămâne surprins la început, dar dupa chicoteste.

- Uite, iau cadoul de la tine... dar sa nu mai zici niciodata asta on public. Mai ales mie, Okay?

Hoseok:

Se pregătea să ia cadoul din mâinile tale si sa iti multumească, însă observa imediat ce fel de cadou e. Un bici, si niste lenjerii.

- Daddy... spune-mi când sa ne întâlnim, ii spui in șoaptă, iar Hoseok se inroseste instant la fata.

- Nu pot sa accept un asemenea cadou. Îl poți păstra, zâmbește speriat. Urmatoruuuuul !

Jimin:

Era in culise (daca  pot numi asa) si se pregătea ca sa plece cu restul echipei sa mănânce, cand cineva ii sare in spate.

- Daddy, de ce nu ma bagi in seama, hă?

Jimin se sperie si te da jos din spatele lui. Te întreabă cine esti si ce intentii ai.

- Imi pare rau, iti mângâie parul, dar nu ma pot culca cu oricine, ridica din umeri și pleaca alături de băieți.

Taehyung:

A rămas singur într-o cameră ca sa se schimbe in haine mult mai confortabile. Se deschide usa, acesta nu baga de seamănă, fiind cu spatele, însă aude cum este încuiată.

- Hm? Cine esti tu?

- Daddy, faci botic si te uiti cu ochisori de cățeluș. Te-am strigat tot timpul, nici macar nu te-ai uitat la mine.

- Uhm... scuze?

- Daca vrei sa te revansezi.. culcă-te cu mine, zâmbești inocent.

- Daca te-aș cunoaște, te-aș fute. Dar cine stie ce probleme in faci. Si te rog sa iesi, fanii n-au ce cauta aici.

Jungkook:

Jungkook se întoarce cand simte o mana pe umărul lui. Era o persoană din staff, crede el. Te apleci la urechea lui si ii soptesti ceva... după care roseste instantaneu.

- Aish, nu sunt Daddy al tau, șoptește. C-cauta-ti altul, nu pe mine, spune rușinat de situație.

(N-am avut inspiratie:<)

BTS Text ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum