8

3.4K 142 24
                                    

[BTS in rol de iubit]

Concept: Cand ii faci un semn pe gat si trebuie meargă la un interviu se angajeze.

️✴〰️

《Namjoon》

Se uită în oglindă și ofteaza. Se întoarce cu fata spre tine și te privește cu mâinile încrucișate la piept.

- Eu stiu ca ma vrei, dar te rog sa te abti pana diseară.

《Seokjin 》

- [Y/N], țipa și te privește înfuriat. Ce Dumnezeu mi-ai facut aici? Ce impresie o să-și facă oamenii aia de acolo, scormoneste prin machiajurile tale după un fond de ten.

《Yoongi》

Geme răgușit și te privește cu o sprânceana ridicată.

- Nu iti pot indeplini dorința ta carnala, ridică din umeri și se îmbrăca.

《Hoseok》

Oftează si nu iti mai spune nimic, îmbrăcandu-se. Ti-a spus cat de important este acest interviu pentru el și tu i-ai facut asta. Are de gând sa nu mai vorbeasca cu tine pentru tot restul zilei.

《Jimin》

Se întoarce cu fata spre tine, având un mare ranjet pe chip. Te întinde pe pat si se pune peste tine, începând să te sărute si să te atingă. Atunci cand vede ca tu mai aveai un pic si mureai să îl simți, se retrage, începând sa se îmbrace.

- Asta e pedeapsa ta.

《Taehyung》

- Aish, ți-am spus să fii fata cuminte pana cand vine tati, te privește încruntat in timp ce își închide nasturii de la cămașă. Vezi tu cand vin.

《Jungkook》

Chicoteste și isi trece degetele peste semn. Zâmbește și te sărută scurt.

- Acum toate și chiar si toți vor vedea ca sunt al tau, te mai sărută o dată.

BTS Text ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum