Heiii, am revenit in comunitate 😁. Sper sa ne adunam iar in numar mare!
[Bts în rol de iubit ]
Concept: Cerea in căsătorie
Namjoon:
Dragul tau Namjoon te-a chemat de urgență la studioul unde isi petrece cel mai mult timpul. Vocea lui era tremurânda, de abia șuierand. Nici macar n-ai inteles ce ti-a spus. Te-ai îmbrăcat în grabă și efectiv ai luat-o la fugă. Nici n-ai mai tinut cont sa iti iei masina si sa te duci acolo cat mai repede. Imediat cum ajungi, intri in camera cu pricina, insa este întuneric.
Te panichezi mai rau decat esti deja si aproape ca plângi.
- Namjoon, iubire, unde ești?
Luminile se aprind brusc, iar toti prietenii voștri inclusiv familia se află acolo. Îl vezi pe Namjoon in centrul camerei cu un buchet foarte frumos de flori in mâini, pe lângă, având si o cutiuță.
- Draga mea, [Y/N], imi pare rau ca te-am speriat, chicoteste nervos, dar nu am vrut să iti dai seama de intențiile mele. Ma rog, acum ca suntem cu toții aici, bine, vreau sa iti demonstrez ca te iubesc ... ce sa mai, nici macar nu am cuvinte sa imi exprim dragostea. Nu vreau s-o mai lungesc mult, dar, înghite in sec, vrei sa imi devi sotie si sa ne trăim viața impreuna? Vrei sa ne întemeiem familia pe care ne-o dorim? Vrei sa... iti împarți dragostea cu mine ?
Si normal, că nu aveai cum sa refuzi așa ceva.
L
Seokjin:Ai avut o ședință foarte obositoare la serviciu. Te-a epuizat de toate resursele pe care le aveai. În gând, aveai intenția de a-ți petrece timp cu iubitul tău... având o cină romantică sau sa faceti impreuna un dus relaxant si pe urma vedeati voi, dar acum... tot ce vrei e sa te arunci in pat si sa dormi câteva ore bune.
Cum intri in casa, mirosul de mâncare gătit de faimosul tau iubit, Jin, si cel căruia îi place la nebunie să gătească, în special ție, iti inundă nările si pot spune, chiar si papilele gustative, deja parca simțind gustul.
Te duci la bucătărie si cină e aranjată in mare stil, dând un aer extrem de intim si romantic.
După ce iei cină alături de alesul inimii tale, ii spui ca esti epuizată si iti ceri scuze ca nu poti sa fi mult mai caldă cu el , dar Jin chicoteste. Se așează în genunchi in fata ta, iar emotionat, iti spune:
- Iubita mea, dragostea mea, aleasa inimii mele, sti ca nu ma pricep la cuvinte, mai ales că sunt foarte emoționat. Vreau sa sti... poate sti, dar ți-o mai spun, că te iubesc enorm si...
Însă nu îl mai lasi sa continue pentru că te apuca plânsul si sari pe el, aproape căzând si ii spui "da" de nenumărate ori, chiar dacă nu ti-a fost pusă întrebarea.
Yoongi:
Canta de doua minute. Canta emotionat si emoționant. Cântecul este despre tine. Despre toată povestea voastră frumoasa si norocoasă de dragoste. Este despre sentimentele lui fata de tine. Este despre focul ce va tine impreuna. Yoongi nu isi poate exprima in totalitate sentimentele si a ales să cânte, fiind o mică reuniune de familie. La finalul cântecului, iubitul tău scoate un inel din buzunar si iti pune întrebarea ce o așteptai cu nerăbdare. Mai emotionat ca acum niciodata nu s-a simțit, mai ales... ca si familiile voastre sunt acolo.
Hoseok:
- Uite, iti spun direct. Te iubesc, te ador, te... Nici nu stiu ca sa iti mai fac sa iti arat cat de mult te iubesc, dar asta cred ca... Cred ca este suficient.
Se ridica de la masa la care aveti rezervare si se pune in fata ta, în genunchi. Muzica live, cântată la instrumente se oprește, iar toti clientii localului raman șocați și plini de bucurie ca vad așa ceva.
- [Y/N]... vrei sa imi fi sotie? Pe veci? Stiu, stiu, suna sec, dar am la emotii de nu stiu cum mai sta cămașa asta pe mine, chicoteste si imediat ii dai raspunsul, pupandu-va in aplauzele tuturor.
Jimin:
Îl privești de zeci de minute cum se plimba prin casa sub privirile tale si ale prietenilor voștri foarte apropiati. Îl întrebi din 5 in 5 minute, ce s-a întâmplat cu el, daca a pățit ceva. El iti raspunde doar cu un nu... ce pare a fi si ala de abia scos pe gura.
La un moment dat, isi drege vocea si te ia de mana ridicându-te de pe canapea. Iti ia mâinile între ale lui si înghite in sec. Prietenii voștri au început să fie din ce in ce entuziasmați, stiind de planul mult iubitului tau Jimin.
- Nu ne-am strâns aici cu toții degeaba. Ăm... [Y/N], iti mângâie mâinile, am ceva sa iti spun. Te iubesc! Bine, asta iti spun mereu, dar nu in contextul asta. Te iubesc nebunește, nu stiu ce m-aș face fara tine, nu am de gand sa continui sa rostesc zeci de declarații. Nu vreau sa iti spun doar vorbe. Vreau sa fac si fapte. Si, scoate din buzunarul pantalonilor un inel simplu, dar superb. Vreau sa ma căsătoresc cu tine si sa iti ofer toată inima mea. Pe toată, sa o ti la tine in siguranta.
Taehyung:
- Acum iti poti deschide ochișorii, iti spune delicat, Taehyung la ureche.
Iti deschizi ochii si sunteti într-un foișor superb amenajat. Multe flori, foarte mult material din dantelă frumos croite ce țin pe post de perdele, lumari parfumate si foarte multe perne. Însă... in mijlocul construcției, se află doua perne de mărime medie, una lângă alta, în fața lor se află o tableta.
Va asezati pe acele perne si începi să urmărești materialul ce ti l-a pregătit iubitul tău. Materialul continue evenimente de când sunteti impreuna. Absolut toate filmulețe voastre, cand va bateati cu faina sau cand v-ati petrecut o seara întreagă într-un parc de distracții. Razi si plângi in acelasi timp, pentru că te-ai emotionat, insa spre finalul filmulețului, Taehyung apare si iti spune o declarație frumoasa de dragoste, imediat, între degetele lui apărând un inel frumos de logodnă si iti pune întrebarea plină de emoție.
Începi să plângi de fericire si te întorci spre el, acum, stand in fata ta cu inelul.
Jungkook:
- Da Jungkook. Normal ca accept sa iti fiu sotie!
Ai acceptat cererea de căsătorie. Ai acceptat si inelul, dar nu poti accepta ca Jungkook ti-a facut cado, timp de doua saptamani sa stati in Hawaii. Da. Se aproape ziua ta, iar el a vrut să iti sărbătorești ziua in acel paradis. Dar a vrut să iti faca si o zi de nastere memorabilă. Te-a cerut de nevastă. Iar totul este minunat.
Jungkook te sărută sub lumina lunii ce veghează asupra voastră. Martorul cererii tale in căsătorie.
Sper sa va placa ce am scris mai sus. Sper ca nu sunteti supărate pe mine ca nu am mai dat pe aici de foarte multă vreme, dar... am gândit să fac un capitol mai lung si putin emoționant. Sper sa ne vedem cu bine si sper sa aduceți multe steluțe si comentarii la evenimentele de mai sus, sperând că voi sa trăiți cu adevărat acele momente. Va pup de nu va vedeti!