20

2.7K 118 9
                                    

[BTS în rol iubit]

Concept: Erați la el acasă, în timpul unei partide încinse, iar unul din părinții lui intra in camera.

Namjoon:

Nu și-a dat seama că mama sa era in usa încremenită, asa ca el a continuat să te străpungă cu toata puterea lui, dar in asa fel sa nu te rănească.

Atunci când se ridică ușor și își sterge sudoarea de pe frunte, observă doar cum ușa este închisă de către cineva.

- Cred ca mama a fost aici, șoptește.

Seokjin:

Jin îți legase mâinile cu ajutorul unei cămăși, asa ca tu nu prea puteai face prea multe. Erați mai mult îmbrăcați, decât dezbrăcati, Seokjin simțind că ceva se va întâmpla.

Tatăl său intră în camera fara sa bată, pentru a va chema la masa, însă mărește ochii și închide ușa puțin cam tare.

Jin sare ca ars,  iti da drumul, apoi va faceti toți ca nu s-a întâmplat nimic.

Yoongi:

Yoongi fiind un mare leneș, te lăsa pe tine in mai toate momentele voastre să preiei tu  conducerea, deci nici de această dată nu te-a lăsat. Erai peste el, acesta având genunchii puțin ridicați pentru a îți da un mic sprijin.

Yoongi îți maseaza sânii și își misca ușor bazinul.

Mama sa bate încet la usa, știind că tu erai obosită, crezând ca dormi, intra, vrând să vă lase niste ceai, însă îi scapa toata tava cu cele două cești.

Tipi scurt și te acoperi imediat cu ce prinzi, mama lui ieșind imediat din camera.

Hoseok:

Hoseok se mișcă încet, dar apăsat, în timp ce iti lasa mii de săruturi umede pe corp. Mereu voia să te simți excelent cu el și să te facă să ai cat mai intens punctul culminant.

Cand erați amândoi aproape de asa zisa voastră eliberare, tatăl lui intra peste voi, ținând în mână o revistă, in care spunea ce bun este ca si dansator fiul său.

Încremeniți amândoi, tatăl său închide ușa, apoi in cateva minute sunteti jos, la el, cerându-va scuze pentru ceea ce s-a întâmplat.

Jimin:

Jimin era pe "sistem". Te puse capra, cum ii place lui cel mai mult și îți dă milioane de palme peste fesele tale, care deveniseră roșii din cauza loviturilor.

Era atât de concentrat în mișcările lui, încât nici nu a simțit cum tatăl său a intrat.

Tatăl lui își drege vocea, amândoi întorcându-vă privirea spre ușa. Nu mai era, însă v-a lăsat pe noptieră o tava cu mâncare.

Taehyung:

Erați în baie de zeci de minute. Taehyung a venit să te "ajute " să bagi niste rufe la spălat. Vazandu-te cum stai tu aplecată in acei pantaloni scurți, nu a rezistat și s-a ajuns la ce s-a ajuns. Tu lipită de perete, și el ținându-te bine pentru a nu cădea. Însă asta nu-l împiedică să se adanceasca cu totul.

Mama lui pentru că nu v-a mai văzut, a început să vă caute. Auzind niste pleznituri din baie, intra și îl vede pe Tae cum gafaie încet.

O vezi, te rușinezi și începi să îl opresti pe Taehyung, ea fiind plecată de mult. După ce va îmbrăcați, va duceți și va vedeți scuze.

Jungkook:

Erati in garaj cand tatăl lui v-a prins cand tu stăteai in genunchi și îl răsfățai pe Cookie.

După o zi grea, în care el a încercat să repare masina, ai zis sa il rasfeti. Fiind seara, ai crezut ca nu va veni nimeni, însă tatăl său, auzind niste zgomote de acolo, a crezut ca sunt niste șobolani sau de ce nu, hoti.

Jungkook mărește ochii și te depărtează imediat. Tatăl pleacă repede, începând să rada pe sub mustăți.

Nu stiu de ce, dar mereu la ultimii doi îmi vin cele mai bune idei :😂

BTS Text ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum