[BTS în rol de adolescent]
Concept: îți alergi cățelul ce ti-a scapat din lesă și se oprește fix in fata lor.
Namjoon:
Privește catelusul, apoi se apleacă și îl mângâie.
- Al cui esti tu ?Ajungi si îți tragi sulfetul. Catelusul latra la tine fericit, apoi Namjoon își ridică privirea spre a ta.
- Oh, e al tau, zâmbește.
Seokjin:
Se uită în stanga si in dreapta fără să vadă pe cineva. Il ia în brațe și o ia spre directia din care a venit.
Dati nas in nas. Aflând că micuțul îți aparține, spune:
- E un mic neastampărat .
Yoongi:
Oftează și își continuă drumul. Merge ce merge, apoi se întoarce, durandu-l inima la cum îl privește .
Imediat cum te zărește, văzând cat de agitată erai, vine spre tine.
- Ai mai multa grija de el.
Hoseok:
Il ia imediat in brațe și începe sa l rasfete. Se așază pe o bancă. Cățelusul văzându - te sare din brațele sale, venind la tine.
- Ce frumoasa e, șoptește.
Jimin:
Ia micuțul și se așază pe o bancă, încercând să agațe niste fete.
Cum te duci la el spune: "deja îmi iese planul"
Taehyung:
Se împiedică de el și începe să râdă. Se lasă pe vine si se joaca cu el pana vii.
Dupa ce iti recuperezi pufosenia, v-ați împrietenit, ulterior devenind iubiti.
Jungkook:
Pleacă imediat in cautarea stăpânului.
- Of, ce neastamparat. Iti dai seama cate palpitatii iai dat stăpânului tau?
Imediat cum te-a gasit, roseste, gandindu-se cat de frumoasa esti și că... Nu e o coincidență evenimentul.