[BTS în rol de sot]
Concept: Era seara voastră de nebunii, însă el întârzia mult din cauza serviciului. Te superi, si te duci sa iti faci baie, fără să îl mai astepti. Brusc, simti două brațe puternice in jurul tau.
Namjoon:
Tresari, însă imediat ti-ai dat seama ca este Namjoon. Acesta incepe sa rada cand îți vede fata nervoasă.
- Iartă-mă iubire, am avut multă treabă.
Nu-l bagi in seama, dar acesta încă însista cu sărituri pe gâtul tau, coborând pe umeri, mai apoi pe spate. Îți plăcea, nu puteai nega.
După ce Namjoon te face sa il vrei cu totul, te întoarce cu fata spre el și te privește atent in ochi, mâna sa, jucandu-se cu punctul tau sensibil. Îți ridică unul din picioare. Rănjeste cand îți vede miezul, intrând în tine, lăsând să-i scape printre buze un mic geamăt.
Seokjin:
Nu îți spune nimic, însă nici tu nu ii spui nimic, doar îți continui baia.
Jin se lipește cu totul de tine, vrând să îți dea de inteles ce vrea sa faca. Tu nu ii răspunzi la nimic din ce iti face, iar acesta incepe sa isi piardă răbdarea.
Te ridică brusc și oprește apa.
- Sa nu te aud ca vei comenta, îți spune strict și merge spre camera.
Te pune pe pat. Se pune si el in fata ta, îți pune picioarele după umerii lui. Fără să te pregătească într-o oarecare măsură, se împinge in tine, începând o mare nebunie.
Yoongi:
- Îmi pare rau pentru ce ca urma, însă tu esti fetița rea. De ce nu m-ai așteptat.
- Încetează să mă tratezi exact cum eram la începutul relației, Yoongi.
- Tine minte, iubito. Tu esti a mea orice s-ar întâmpla. Si iti voi demonstra asta, își duce una din mâini la feminitatea ta, începând să maseze apăsat.
Gemetele îți ies din gura fără să vrei, începi să tremuri și începi să i te supui.
- Vezi iubito? A mea esti, si dupa cele spuse, își pune cealaltă mâna pe spatele tau, te apleacă și își începe treaba, miscandu-se rapid.
Hoseok:
Când vine vorba de seara voastră de nebunii, Hoseok de transforma intr-un diavol adevărat. Câteodată te întrebi, unde este inocentul ala de pe fiecare zi.
Încercai din răsputeri să îi faci fata atingerilor, nevrând să îi dai satisfactie, însă Hoseok îți dă o palmă puternică peste una din fese.
- Iubito, eu zic să-mi faci pe plac dacă vrei sa mergi maine pe picioarele tale la cina părințiilor tai, îți șoptește cald la ureche, muscandu-ti lobul, unul dintre punctele tale sensibile.
Îți depărtează picioarele și se împinge in tine, făcând mișcări apăsate și lente pentru a te chinui.
Jimin:
Nici macar nu mai sta pe gânduri să te mai întrebe dacă te-ai supărat sau daca macar ai chef de el.
Te întoarce cu fata spre el și îți strânge sânii in palmele sale, sarutandu-ti fiecare părticică de piele.
Își pune mâinile pe fundul tau si te ridică, picioarele tale fiind in jurul lui.
- Crede-mă că am asteptat momentul asta toata ziua, se pozitioneaza la intrarea ta, însă tu te împingi in el.
Jimin rănjeste și se mișcă.
- Se pare ca altcineva e mai nerăbdător decât mine.
Taehyung:
Își trece limba peste buze. Avea să facă ceva ce nu a făcut până acum. Vazandu-te supărată îți depărtează picioarele, iar se pune pe vine.
-Taehyung, vrei sa ii spui ceva, însă te surprinde cand buzele lui îți ating feminitatea, urmând saruturile.
Îți bagi mâinile în părul sau și îi gemi numele de nenumărate ori,pana te eliberezi.
Soțul tau se ridică și își trece limba peste buze.
- Asta a fost incalzirea, rănjeste.
Jungkook:
Se uită la tine si se gândește la ce iti place cel mai mult din partidele voastre de sex. Ii apare beculetul de-a supra capului, punandu-te rapid in genunchi.
- Daca ii faci lui Daddy oral, îți promit ca nu vei mai merge săptămâna asta, rănjeste și își bagă mâna în părul tău, îndemnandu-te să începi treaba.
Nu este un capitol prea reusit [de parca celelalte ar fi] însă am vrut să fac un +18... pentru ca este capitolul cu numărul 18 ;).