[BTS în rol de iubit]
Concept: Tu erai polițista. Ai ajuns acasă, îmbrăcată în uniformă.
Namjoon:
Imediat cum te vede, își trece limba peste buze. A avut o zi obositoare la studio.
- Doamna polițista... aveți catusele la dumneavoastra? Cred ca voi face o infracțiune.
Seokjin:
Aștepta sa ajungi, pregătind cina. Voia să îți spună neapărat ca peste o luna va deveni chef bucătar.
Imediat cum intri in casa, te ia în brațe și îți sărută fata.
- Vor muri toți cand ma vor vedea cu doamna polițista, îți face cu ochiul.
Yoongi:
Toată ziua s-a gândit la o melodie, iar acum îi face versurile. De abia putea lega două cuvinte între ele, nimic neavând in minte.
Imediat cum apari, sare ca ars și imediat incepe sa scrie, venindu-i o idee.
- [Y/N], esti minunată, te ia în brațe și te sărută.
Hoseok:
Hoseok te-a așteptat mult, însă era foarte obosit de la antrenamente, asa ca a adormit pe canapea.
Intri in casa, iar el te simte. Se uită la tine, te analizează.
- Sti, daca nu as fi fost asa obosit... vecinii nu mai dormeau.
Jimin:
Dansa prin casa, vrând să ieșiți în oraș. Dansa ca să nu adoarmă.
Imediat cum te vede, rănjeste.
- Nu te schimba. Poate intrăm și noi pe gratis.
Taehyung:
A pregătit o baie fierbinte pentru voi, plina de petale de trandafir, cu lumânări parfumate și muuulta spuma.
- U, doamna polițista, vreți să mă percheziționati?
Jungkook :
Era emoționat, pentru că voia să mergeti la ai voștri a doua zi pentru a te cere. Nu avea de cand sa iti spuna de cererea in căsătorie, doar de cina.
Imediat cum intri pe ușa, se emoționează și mai tare și îți spune tot.
- Aish, trebuia tu sa vi in uniforma.
Nota autorului: Vreți să fac și oneshot? Daca da... puteti sa scrieti in comentariile din acest capitol cu cine vreți și ce situatie vreți. Voi face pentru fiecare cate o povestioara.